Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise: Jeg går på jobb så tidlig som mulig jeg og passer på ikke å være hjemme før fire. Kommer jeg hjem tidligere må jeg nemmelig hjelpe til å lage middag. Sånn luksus hadde ikke jeg da samboer'n gikk på jobb, så jeg har derfor planer om å nyte litt at han er hjemmepappa...

Vi pleier å dele på maten nå, men hvordan det blir senere er ikke godt å si. Jeg har mye lengre reisevei til jobb enn han, så på vinteren er han tidligere hjemme. (50 minutter mot 5 minutter).

Her har det skjedd ting i sommer! Gratulerer med både baby og ring på fingeren!

Takk Liv, koselig at du titter innom! :)

Ensom nattevakt titter innom ;)

:)Koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 uker i dag. Tiden flyr litt på en måte. Men det er godt at arbeidsdagene går litt fortere enn da jeg var på det trøtteste! Sover godt om natta nå også!

Sambos foreldre blir nok til søndag, men det er bare koselig å ha dem på besøk. Vi håper på en rusletur i byen på lørdag om det er fint vær. Kanksje det blir litt shopping? ;)

Var i 13 årsdag til AL datteren til kusine M i helga. Snakket da med eldste kusine mi som har yngste på pappas side av familien. Hun har sprinkelsenga jeg sov i da jeg var lita og hennes sønn er 3 år i februar, så da trenger de ikke senga lengre. Blir koselig å se den! :) Selv om den må fikses opp litt, den må bla ha en ny bunn og males litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Milla! Koselig det!

I går hadde vi besøk av foreldrene mine også, så da var vi alle på plass.

Vi koste oss med kanelsnurrer med masse melis (som jeg bakte på søndag) og så film fra kjære og min sin ferie i sommer.

I kveld skal vi en tur (håper den blir liten) til ei kusine av sambos mor. Hmm.... blir jo hyggelig å hilse på da!

I morgen skal jeg og foreldrene mine i bursdag til kusina mi, og sambo skal underholde sine egne foreldre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag var vi på besøk hos slektninger av moren til sambo, det var hyggelig.

Lørdag var vi på en liten fjordtur med seilbåten til foreldrene mine og deretter i bursdag hos kusina mi.

Nå er foreldrene til sambo dratt, vi har ryddet litt og skal senere i dag hente babyklær hos en kompis av sambo. De har nok mye fint, så det er koselig at de vil gi det bort.

Ser fram til en rolig kveld med bare meg og sambo. Lenge siden sist det nå. Vi har jo ikke vært alene siden mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag var vi på besøk hos slektninger av moren til sambo, det var hyggelig.

Lørdag var vi på en liten fjordtur med seilbåten til foreldrene mine og deretter i bursdag hos kusina mi.

Nå er foreldrene til sambo dratt, vi har ryddet litt og skal senere i dag hente babyklær hos en kompis av sambo. De har nok mye fint, så det er koselig at de vil gi det bort.

Ser fram til en rolig kveld med bare meg og sambo. Lenge siden sist det nå. Vi har jo ikke vært alene siden mandag.

Høres ut som dere har hatt ei travel uke! Godt å være litt alene innimellom, da :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Hørtes ut som en koselig helg!

Har dere begynt å tenke på hvilken vogn dere skal ha ?

Kos dere med en rolig kveld, bare dere to sammen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere har hatt ei travel uke! Godt å være litt alene innimellom, da :)

:klem:

Tja, ikke egentlig veldig travel, men det har gått fort!

Hørtes ut som en koselig helg!

Har dere begynt å tenke på hvilken vogn dere skal ha ?

Kos dere med en rolig kveld, bare dere to sammen :klemmer:

Vi har ikke bestemt oss nei. Hvis vi kjøper en brukt, slår vi nok bare til en gang i oktober/november en gang. Vil uansett vente til etter ultralyd.

Jeg tror du "tåler" familiesammenkomster litt bedre enn meg, gitt! ;)

Fikk dere noe fint babytøy? :)

Tåler det nok litt mer ja! ;)

Det var nok ikke så mye som vi hadde trodd, men det var en liten bærepose + en ammepute. De har en gutt, så hvis det viste seg å være en gutt dette også så hadde de vist litt mer på lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Hei :) Hatt en fin sommer? Og hvordan står det til med magen? Merker du forskjell på magen din? Og når er UL? Vil du vite kjønn? Mange spørsmål på en gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, koselig at du titter innom! Jeg har hatt en bra sommer ja, selv om det var tøft å jobbe på den varmeste tiden!

Vi har ultralyd 10. september (ikke lenge igjen nå!) og ja, vi vil vite kjønn. "Svigermor" gleder seg til å vite hvilke farge hun skal strikke i! ;)

Merker godt forskjell på magen ja, og det har jeg gjort rimelig lenge. Har ikke hatt på meg "normale" olabukser siden mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Milla!

Formen er rimelig god, selv om jeg er litt trøtt. Ble til at vi sto opp litt tidlig i helga, så da har jeg ikke fått hvilt helt ut etter sist uke. Men det går seg nok til!

Orket å lage eplekake i går, så da er det mye nam i fryseren og litt også til i kveld.

Var på kontroll i dag tidlig, og alt sto bra til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Eplekake hørtes ikke vondt ut :sikle:

Så bra at alt stod fint til. Også er det ikke lenge til UL nå, det blir så spennende :hoppe:

Snille deg......Du har vel ikke lyst å dele noen magebilder med oss vel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal nok dele, men jeg legger ikke ut her. Mulig det havner i bloggen, er ikke helt sikker. Men du skal nok få se! ;)

Litt tung i hodet i dag også. Kjedelig, tror jeg skal få meg ny time hos fysioterapauten, for tror det har med nakken å gjøre.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, 17 uker i dag. Det har jeg ikke rukket å tenke på en gang! :)

13 dager igjen til UL! Helga og neste uke kommer nok til å gå fort, for vi har masse som skal skje! Bursdager, teaterbesøk og div.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...