Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Gjest bamsemums

Så deilig da, åssen ble lyset på kjøkkenet, var det spotlights dere skulle ha eller åssen var det? :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Er alt for treit med bilder om dagen, rekker bare 30 minutter på nett når jeg er hjemme, og da går det med til postkort styr.

Vi var i leiligheten til rundt kl 20.30 i går, klarte å tapetsere 1/2 stua. Kjempe fornøyd. Rørleggeren kommer forhåpentligvis i dag og da er kjøkkenet rimelig klart. Mangler bare fliser. Vi tapetserer resten søndag og mandag.

Lørdag reiser kjæresten til Jakarta. Blir borte i 10 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) 6 dager til han kommer tilbake nå! Han ringte rundt kl 9.30, det var avtalt siden det da er på kvelden der borte. Det var store kontraster rundt hotellet, 5 * hotell med slum rundt.

Ja, det stemmer at det blir bra å få ham tilbake! Det blir mye jobbing i leiligheten mens han er borte, slik at vi kan flytte inn når han kommer tilbake. Vi blir ferdige med tapetsering i dag, da står maling av vegger og tak igjen.

:):klem: mee mee og Bamsemums!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Nå har jeg etterhvert fått noen postkort (og sendt enda flere). Foreløpig må jeg innrømme at jeg er litt småskuffet. Jeg skjønner jo at alt dette er basert på "goodwill" og at jeg ikke akkurat kan kreve en spesiell type postkort, men jeg prøver jo selv å sende akkurat den typen postkort mottakeren vil ha (og har gjerne tatt en tur ut bare for å kjøpe et spesielt postkort) og er derfor litt skuffet over at jeg sålangt bare har fått et par postkort av den typen jeg ønsker. Litt av poenget med dette føler jeg jo er at man når har sjansen til å få postkort fra byer og land man ellers ikke ville besøkt, postkort av katter og bamser kan jeg kjøpe selv overalt. Jaja, jeg tror jeg skal holde det gående et par måneder til, så får vi se om det blir bedre, men jeg må innrømme at lysten til å gi andre sine favorittpostkort minsker litt når jeg selv ikke akkurat får noe igjen for det.

Føler jeg sutrer litt nå, men det koster jo penger for postkort og porto og jeg gjør jo ikke dette bare for å være snill... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt! Har du skrevet i profilen hva slags kort du ønsker? Ikke alle som skjønner, så det er også lurt å skrive hva man IKKE vil ha. Hehe... Jeg fikk et reklame kort fra Russland. Ikke så veldig spennende, men jeg tenker som så at han/hun kanksje ikke har råd til så dyre kort.

Jeg har nå laget mine egne kort, så da går prisen litt ned for hvert kort jeg sender. Men sender også ut noen "oslo by kort".

Jeg fikk fler kort enn jeg sendte for to uker siden, så nå har jeg ikke fått noe på en stund. Fant på forumet at jeg sannsynligvis må komme i balanse igjen før jeg får fler. Jeg driver også å bytter privat, da får man akkurat de kortene man ønsker. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du skrevet i profilen hva slags kort du ønsker? Ikke alle som skjønner, så det er også lurt å skrive hva man IKKE vil ha.

Ja, jeg har skrevet hva jeg ønsker. Må innrømme at jeg vegrer meg litt for å skrive hva jeg IKKE vil ha. Har fått med meg en litt hissig diskusjon på forumet hvor noen var kjempesure fordi mange skrev at de ikke ville ha hjemmelagede kort. Det er jo ikke det at jeg synes hjemmelagede kort eller kort med katter o.l. på ikke er fine, men det er ikke det jeg samler på. Føler det ville bli litt frekt å "nekte" dem å sende andre typer kort?

Jeg stusser også litt over at folk som har tydelige ønsker i sin profil ikke bryr seg om ønskene i min profil når de sender meg postkort. Jeg ønsker jo selv, så godt det lar seg gjøre, å glede mottakeren. Jeg betaler tross alt for kortet og portoen og da er det jo fint å vite at han eller hun blir glad for kortet og ikke at det havner rett i søpla. Men, som sagt, jeg gir det en stund til, så får vi se. Hvis det jevner seg ut litt så går det greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur Bamsemums! :)

Det blir mye leilighet denne uka, vi blir ferdige (nesten helt) til helga. :)

OG soffa'n kan bli levert til uka! :D

Så da starter jakten på et ok billig bord til uka! Det blir bra med

1. Kjæresten hjem

2. Ny leilighet

3. Ny soffa

4. Litt klær inn i klesskapet

5. Eget kjøkken å lage mat på

6. Nevnte jeg at kjæresten kommer hjem? ;)

:)

I går malte vi taket i stua, i dag tar vi andre strøk. I morgen maler mamma og pappa første strøk på veggen på morgnen, og så maler vi andre strøket på ettermiddagen! :)

På fredag får jeg tre av barna til kusina mi på besøk, lørdag kommer eldste jenta også. :) Det blir koselig, men en del jobb. Hehe... må finne på litt å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så masse flott postkort du har fått! Skikkelig fin blog du har laget også;)

Det høres så moro ut med leiligheten. Blir sikkert utrolig deilig når alt er ferdig!

Åhh det høres så koselig ut å få besøk av familien sine barn støtt og stadig! Skulle gjerne hatt det selv men, har ingen jeg kan låne. Så du må kose deg masse!

Håper du får en flott uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Koselig at du er innom Sommerfugl! Det var heldigvis ikke vanskelig å lage den bloggen. Da hadde jeg nok ikke rukket det. ;) Har fortsatt ikke lagt ut postkort jeg har fått ved privatbytting. :)

Det blir koselig med besøk ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk malt i leiligheten i går, og hengt opp taklampa i stua igjen. :) Så snart gulvpapiret er tatt bort, så er det klart for soffa! :)

Nå i helga er det barnepass som står på programmet, skal bare oppom på søndag for å vise fram leiligheten for de som kommer og henter barna. :)

Kjæresten har det bra, men har blitt litt pjusk! Det blir bra å få han hjem igjen. Tror han kommer tidlig på mandag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Da var en helg med barnepass overstått.

Fredag spiste foreldrene mine og jeg middag, og så fortet foreldrene mine seg å komme seg ut av huset før barnepassobjektene kom. hehe... De rakk det akkurat. Det ble litt barnetv titting og litt spilling av spill før det var sengetid for de to yngste. Han største spilte litt mer spill med meg før han gikk og la seg. Jeg så på litt tv, før jeg skjønte at det ville bli tidlig opp neste morgen, så det var bare å komme seg i seng.

Og rett hadde jeg. M våknet kl 6 og jeg sendte henne på stua kl 6.30 og satte på Emil på dvd spilleren. Kl. 8 vekket jeg de to andre, ellers hadde de nok blitt sure om de ikke fikk med seg barnetv. Etter frokost var vi borte på kunstgressbanen og spilte litt fotball og lekte på lekeplassen ved barneskolen her. Da kl var 13 ringte jeg og vekket moren deres, som skulle komme med eldste jenta. Vi var på kino kl 16 og så "Svein og Rotta og Ufomysteriet". Den var passe skummel for de yngste, men det gikk helt fint. De syntes det var artig å kjøre t-bane! :)

Lørdag kveld lagde vi middag og milkshake, og hadde masse potetgull og popcorn. Søndag var vi masse ute og lekte i hagen, og stekte havrevafler ute i sola. Humøret til alle fire gikk litt opp og ned, men totalt gikk det veldig fint. Men jeg var utrolig sliten da de hadde dratt og jeg hadde fått ryddet litt.

Nå sitter kjæresten på flyet på vei opp fra Frankfurt. Ikke lenge til han er i Norge igjen. Det blir godt å se han etter jobb. Tviler på at jeg klarer å være her absolutt hele dagen i dag! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det høres ut som en kjempekoselig helg altså!

Kos deg masse med kjæresten og ha en flott uke ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med så flott vær er det vanskelig å ikke ha en bra uke ja, Sommerfugl! ;)

Koselig at du stikker innom Bamsemums!

Vi har fått fiksa mye i leiligheten denne uka ogsså. Mamma har vasket balkongen, sofan kommer i dag, ledninger i stua er på plass og det har blitt ryddet en del i gangen. Har også hentet mer kjøkken greier som var hos broren min. Bla spisebord og stoler. :)

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...