Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei mee mee! Koselig at du stakk innom i natt!

Det er moro med postkort ja. Det blir litt mer spennende å skjekke postkassa!

I går fikk jeg noen postkort jeg har bestilt. 100 postkort med et fint vinterbilde enten pappa eller jeg har tatt. Ikke var det dyrt heller. Skal bestille noen nye i kveld, siden de hadde et tilbud. 100 postkort gratis. Tok noen fine bilder i Vigelandsparken på lørdag, skal bruke et av de.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du titter innom Bamsemums! :klem:

Vi har hatt en skjønn helg. Vi kom til Tondheim etter en ok togtur på torsdag. Leste masse i Zahir av Cohelo (?) og har nå lest den ferdig. Skal starte på Løvekvinnen på vei ned.

Fredag var det litt mas med at kjæresten skulle finne en dress i skapet til sin far som passet, men det gikk bra. Den sto bra til min bunad, og dressen blir med sørover i kofferten også. Det var en fin og kort sermoni i Tinghuset i Trondheim og vi var etterpå på festningen for å ta bilder. Det ble tatt utrolig masse fine bilder hele dagen. Middag ble spist i en passelig sal i muren på festningen, veldig koselig stemning. Vi var 16 stk tilsammen, bare familie i tillegg til kjæresten og jeg. Det var fire besteforeldre, tante og onken, foreldre og brødre med kjæresten til brudgommen. Bruden er fra Brazil så hennes familie var med i våre tanker. Etter middagen dro vi hjem til foreldrene for å spise kaker der.

I år hadde vi en fin tur rundt i byen her i Trondheim, tok masse bilder og handla noen postkort som jeg skal sende ut etter hvert. På kvelden i år møtte vi de nygifte på Ericsons konditori i Trondheim. Nå i dag er det ikke så mye det blir tid til siden vi skal sitte på toget om to timer.

:) Gleder meg til å se på alle bildene som ble tatt av meg, kjæresten og andre i løpet av bryllupet og resten av helga.

Vi fikk også med oss måneformørkelsen da vi kom hjem fra byen i går kveld. Den var kjempe fin, og vi fikk tatt noen bilder av den fine månen.

:) Nå skal vi spise litt Verdens beste -kake som mor til kjæresten har laget. Nam nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en toppers helg! Lenge siden jeg var hjemme i Trondheim nå, burde tatt meg en tur snart. Men det er liksom ikke så mange annledniger heller. Kanskje en liten tur til sommeren?

Ha en fin søndag

Klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Hadde en topp helg ja, men natta i natt gikk alt for fort!

I ettermiddag blir det middag fra micro i leiligheten og litt jobbing før vi tusler ned for å sove i "hyblen" til mamma og pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for info om postcrossing :klem:

Høres ut som dere har hatt en knall tur da! Også synes jeg det hørtes romantisk ut med bryllup i festningen ;)

Håper du får en fin uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til begge to!

I går var vi flinke i leiligheten. Jeg tok bort litt tapet som var rett over lista og støvsugde papirstøvet som var rundt og på lista. Kjæresten hadde på grunning på listene på stua og over karmen på verandadøra. Pappa hadde på de siste fugene på brannveggen bak ovnen. :)

I dag skal jeg se etter gardiner mens kjæresten maler første strøk på listene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Bamsemums!!

De hadde ikke så mye forskjellige gardiner der jeg så i går, skal prøve mer i byen i morgen eller fredag. Der kom liftgardiner på nesten 2000kr pr stykk. Syntes det var rimelig mye.

Det er mye som står igjen på stua ja. Men vi kan flytte inn så sant det blir varmt vann. Så vi mangler elektrikker og rørlegger. Gleder meg til å vaske hele kjøkkenet og flytte inn i skap og hyller der!

Vi tapetserer sikkert i stua om ca 2 uker, så etter det går det rimelig fort. Gulvet i stua er jo nylakkert, så bare en tar bort plast og papp på gulvet så er det fix ferdig! :klappe: Men får ikke soffa før rundt påsketider uansett da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å skrive her at da vi skjekket posten på mandag hadde det kommet 5 postkort! Det var litt av en mengde! Det kom også et på tirsdag og et i går.

Fikk også svar fra jenta som bor i St Petersburg som jeg sende kort til, hun hadde lyst til å få et kort til i posten mot å sende et til meg, så da får jeg postkort fra St. Petersburg! :) Gleder meg!

I dag skal mamma være med meg og se etter gardiner, håper det går bedre denne gangen!

I går holdt elektrikkerene på nesten hele dagen, de ble ikke helt ferdig, men nesten. De blir ferdige på mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Jeg vil bare hilse på! :vinke:

Jeg har da altså fått æren av å være moderator på F-J en stund fremover. :)

Jeg har luska rundt en liten stund nå, men har nesten ikke sagt eller gjort et pip enda. (Dere oppfører dere jo så pent! :overrasket: )

Så ville bare si hei og at dere må bare sende meg PM osv. hvis det er noe som skal slettes, redigeres osv. så kommer jeg løpende for å stå til tjeneste. :bukke:

Hilsen Colargol -moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Koselig det Colargol!

Mamma og jeg fant faktisk stoff til gardiner i går. Et hvit/blårutete. Det blir vanlige gardiner på soverommet og samme stoff men liftgardin på kjøkkenet.

Fikk et rush av postkort i går, har nå fått flere enn jeg har sent, og skjønner ikke noe. Trodde man fikk et kort for hvert man sendte ut. Men koselig er det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...