Gjest bamsemums Skrevet 21. februar 2007 #1341 Del Skrevet 21. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #1342 Del Skrevet 21. februar 2007 Koselig at du titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 21. februar 2007 #1343 Del Skrevet 21. februar 2007 Er her flere ganger om dagen og titter innom jeg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 22. februar 2007 #1344 Del Skrevet 22. februar 2007 Innom med en kjempeklem til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 22. februar 2007 #1345 Del Skrevet 22. februar 2007 Hei, da var jeg innom en tur igjen Alt vell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #1346 Del Skrevet 22. februar 2007 Nettopp spist! Takk for klem Charmina! Alt vel Bamsemums! Kvelden i går ble brukt til å se en episode Simpsons og sove tidlig. Tipper jeg sov innen klokka var 22.15. Godt, kjedelig å være ekstremt trøtt og sliten. Snekkeren er nok på vinterferie, så det blir ikke noe ferdigstilling av kjøkken denne uka. Krysser fingre for neste! Denne uka har jeg sendt postkort til: Nederland, Tyskland og Russland! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 22. februar 2007 #1347 Del Skrevet 22. februar 2007 Håper snekkeren blir å få tak i neste uke, skal bli godt å bli ferdig med kjøkkenet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #1348 Del Skrevet 22. februar 2007 Ja, det skal bli godt å få flyttet. Vi får soffaen rundt påsketider. Virker som en evighet, men vi har bare to helger uten noe spesiell aktivitet fram til da, så da tror jeg det går fort. Vi får klare oss med en madrass på gulvet rett etter at vi har flyttet inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 22. februar 2007 #1349 Del Skrevet 22. februar 2007 Vi ventet fra begynnelsen på august til midten av november på sofa og vi overlevde, men guuud så godt det var når sofaen endelig kom i hus. Dere kan jo evt låne et par stoler å sitte i eller no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #1350 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Det kan jeg skjønne Bamsemums! Vi har et spisebord med et par stoler, også har vi jo seng. Stua er uansett ikke ferdig skrapt for gammel tapet en gang, det går ikke så fort akkurat nå. Vi begynner sikkert å bli litt lei alle mann. Men så snart det er malt hvitt over hele stua så kan jeg tenke meg det er tapetsert rimelig fort. Skal tusle hjem om ikke lenge! Endret 22. februar 2007 av iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 22. februar 2007 #1351 Del Skrevet 22. februar 2007 Hvilken/Hva slags tapet skal dere ha i stuen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #1352 Del Skrevet 22. februar 2007 Lik som i de andre rommene. Vi maler etterpå. Stua skal være en litt mørk blå aktig farge. Bondeomelett til middag straks! nam nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. februar 2007 Forfatter #1353 Del Skrevet 23. februar 2007 Bare ei uke igjen til bestekompisen til kjæresten gifter seg. Det blir hyggelig å se dem igjen, og å være en helg i Trondheim! Straks helg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 23. februar 2007 #1354 Del Skrevet 23. februar 2007 Goooood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 23. februar 2007 #1355 Del Skrevet 23. februar 2007 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. februar 2007 Forfatter #1356 Del Skrevet 26. februar 2007 Takk for hilsen Bamsemums og Pusla! Helga har vært fin. Lørdag var vi først i byen for å kjøpe bryllupsgave (vi skal i bryllup på fredag!!). Så tuslet vi opp Karl Johan og shoppet litt postkort som jeg sendte avgårde i dag. Så gikk vi til slottet og så på isrosen og den nye statuen av moren til kongen. Deretter gikk turen til fots videre til Frognerparken. Der tok vi litt bilder og kjøpte en vaffen på turen tilbake. Da kom 20-bussen og vi kastet oss på den for å komme hjem igjen. En fin dag! Søndag ble brukt til å se ny episode av Lost, lage sjokoladekake, skrape litt vegg i leiligheten og slappe av! Mamma lagde gode kjøttkaker og hele familien min var der, og kjæresten da! Kjempe kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 26. februar 2007 #1357 Del Skrevet 26. februar 2007 Hørtes ut som en koselig helg :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #1358 Del Skrevet 27. februar 2007 Var en koselig helg ja! Snekkeren kommer for å gjøre kjøkkenet ferdig i dag! To postkort som er kommet fram siste døgnet. Det er så koselig når den som mottar kortet setter pris på postkortet og hva jeg har skrevet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 27. februar 2007 #1359 Del Skrevet 27. februar 2007 Innom med en jeg! Høres moro ut med disse postkortene dine altså! Kan du kjapt fortelle hvordan det foregår eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. februar 2007 Forfatter #1360 Del Skrevet 27. februar 2007 Hei! Koselig med besøk Sommerfugl! Fikk et kort i dag også, fra en som bor i Nederland. Mitt første kort derfra! Jeg er registret på denne siden: http://www.postcrossing.com/ Når man er registrert har man mulighet for å få adresser til 5 personer som tidligere har sendt kort, og derfor er det deres tur til å få kort. Disse kan komme fra hvor som helt, bare ikke Norge. Kortene merkes med NO- og et nummer. Dette skrives inn av den som mottar kortet for å vise at akkurat ditt kort er kommet fram. Hver enkelt person har gjerne spesifisert på sin profil hva slags kort de ønsker/samler på. De fleste synes det er greit med vanlige kort som viser hvordan byen man bor i ser ut. Porto for europa er 8.50kr og resten av verden 10.50kr. Pluss A merke. De vanlige små kortene på posten og i bokhandlere pleier å koste mellom 6 og 7kr. Når dine kort er kommet fram får du en mail om det. Det er da ikke lenge til noen får adressen din, og skal sende kort til deg. Det lønner seg å ha mulighet til å skrive kortene rimelig raskt etter at man har fått adressen, ialle fall en dag. Den som skal få det vet at det kommer noe snart, og det er greit å slippe å vente for lenge. Dette ble ikke så kort, men om du har lyst å prøve er det bare å prøve. Jeg sendte mitt første kort i juli og så sendte jeg ikke noe før nå i januar. Men nå er jeg helt bitt av basillen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå