Gjest bamsemums Skrevet 26. oktober 2006 #1181 Del Skrevet 26. oktober 2006 Ohh du overtar leiligheten på bursdagen min jo Kjempe fin leilighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. oktober 2006 #1182 Del Skrevet 26. oktober 2006 Grattis med leilighet! Gjett om jeg vet hvilken kjempegod følelse det er Litt misunnelig fordi du skal overta så raskt, jeg synes jo at vi må veeeente kjempelenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. oktober 2006 #1183 Del Skrevet 26. oktober 2006 Gratulerer så masse - så koselig da! Det er jo så deilig med noe eget. Klem fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 26. oktober 2006 #1184 Del Skrevet 26. oktober 2006 Siden det faktisk er blitt fredag, så vil jeg bare få ønske deg en riktig god helg, og avslutte med en ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #1185 Del Skrevet 27. oktober 2006 Da kan jeg jo bare følge med på ticeren din da Bamsemums! tilbake. God helg. Pusla: Ja, du må nok være veldig tolmodig. God helg! Charmina: Det blir godt med noe eget ja. I dag har broren min bestikket oss for at vi skal være borte fra leiligheten hans på kvelden, mamma og pappa skal på hytta, så det er ikke noe problem. Jeg har avspasert alt for mye de siste dagene, hadde 7 timer ekstra, nå er det plutselig bare 3. Må jobbe på ja. Helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 27. oktober 2006 #1186 Del Skrevet 27. oktober 2006 Er det broren din skal da.... !? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #1187 Del Skrevet 28. oktober 2006 Han skulle ha besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. oktober 2006 #1188 Del Skrevet 28. oktober 2006 Oi, gratulerer så masse med egen leilighet, iingvild!!! Herlig!!! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 29. oktober 2006 #1189 Del Skrevet 29. oktober 2006 Gratulerer med leilighet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #1190 Del Skrevet 30. oktober 2006 Takk Søndagsengel og Sandra. Koslig! Vi hadde en fin helg. Ble første spilling av Sims2 på lenge i helga, så det var en super søndag. Vi var også en liten tur ute og gikk. I dag skal jeg overføre første beløp for leiligheten, blir litt mer virkelighetsnært da, når jeg faktisk har betalt også. Skal scanne kontrakten og sende til banken i ettermiddag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 1. november 2006 #1191 Del Skrevet 1. november 2006 Heihei Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. november 2006 Forfatter #1192 Del Skrevet 1. november 2006 Takk Bamsemums. Litt rart at vi teller ned til samme dag! Men nå er det ikke lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 1. november 2006 #1193 Del Skrevet 1. november 2006 Ja jeg vet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. november 2006 Forfatter #1194 Del Skrevet 3. november 2006 Ikke mange dagene igjen nå. Helga går jo fort, så er det plutselig bare 2 dager igjen! Reiser til Trondheim sammen med kjæresten for å besøke familien hans. Han blir igjen der for å gå på noe intervju som er der. Vi har nattog tilbake, så det går fort. Så da skal jeg bare rett på jobb. Siste som går i dag, sikkert første som kommer på mandag. Synes de siste ukene har flydd avgårde. Det var to lange dager den uka jeg ikke viste om jeg fikk leiligheten eller lån, men etter det har det bare flydd. Var i banken to ganger denne uka. Overførte 10% på mandag, og ordnet med lånet og overføring kommende tirsdag i en annen bank på onsdag. I går skulle jeg møte kjæresten i byen, siden han hadde vært på intervu. Prøvde å ringe da jeg gikk mot bussen, men fikk ikke kontakt. Litt vanskelig å møtes i byen, om man ikke vet hvor. Men fikk heldigvis kontakt ved siste forsøk. Møttes på XXL og fikk kjøpt bursdagsgaver til de som har hatt bursdag der vi skal i helga. Har også funnet ut julegaver: "Svigers" - eggekoker indikator (Har på Clas Olson) Kjæreste - Ses 3 av Simpsons +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 4. november 2006 #1195 Del Skrevet 4. november 2006 Ohh det minner meg på at julegavene må begynne å tenkes på gitt. Har ikke sånn ekstremt mange å kjøpe gave til, men likevel.... det er liksom det å komme igang, og å finne på ting da Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. november 2006 Forfatter #1196 Del Skrevet 6. november 2006 Takk Bamsemums! Jeg har hatt en kjempe fin helg i Trondheim. Kom til Trondheim rundt 23 fredag og dro rundt 23 søndag. Var på jobb kl 7.05 i dag. Tidlig, men da kan jeg jo dra kl 15! Sov bedre enn jeg har gjort på toget før, men gleder meg likevel til å komme meg hjem i senga mi/vår. Fikk kjøpt julegaver: "Svigers" - eggekoker indikator (Har på Clas Olson) OG snurrende salatbolle fra Glassmagasinet (Det er fra både kjæresten og meg). Magneter til mamma og pappa Skal kjøpe: Kjæreste - Ses 3 av Simpsons +++++ Klær?? Mamma og pappa - Magnettavle på Ikea Bror - Fat og skåler på Ikea Onsdag tar jeg over leiligheten! Det blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 6. november 2006 #1197 Del Skrevet 6. november 2006 Ja blir spennende på onsdag, for meg også da Koselig med kosetur med kjæresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. november 2006 Forfatter #1198 Del Skrevet 7. november 2006 Bare en dag igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 7. november 2006 #1199 Del Skrevet 7. november 2006 Jeg vet *må hoppe litt for den siste dagen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 7. november 2006 #1200 Del Skrevet 7. november 2006 tipper du gleder deg! fikk meg leilighet i går men det er bofelleskap da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå