Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoppe: Grattis med leilighet! Gjett om jeg vet hvilken kjempegod følelse det er :) Litt misunnelig fordi du skal overta så raskt, jeg synes jo at vi må veeeente kjempelenge!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjarmor: Da kan jeg jo bare følge med på ticeren din da Bamsemums! :klem: tilbake. God helg.

Pusla: Ja, du må nok være veldig tolmodig. God helg! :klem:

Charmina: Det blir godt med noe eget ja. :):klem:

I dag har broren min bestikket oss for at vi skal være borte fra leiligheten hans på kvelden, mamma og pappa skal på hytta, så det er ikke noe problem. Jeg har avspasert alt for mye de siste dagene, hadde 7 timer ekstra, nå er det plutselig bare 3. Må jobbe på ja.

Helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Søndagsengel og Sandra. :) Koslig!

Vi hadde en fin helg. :) Ble første spilling av Sims2 på lenge i helga, så det var en super søndag. Vi var også en liten tur ute og gikk.

I dag skal jeg overføre første beløp for leiligheten, blir litt mer virkelighetsnært da, når jeg faktisk har betalt også. Skal scanne kontrakten og sende til banken i ettermiddag.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Ikke mange dagene igjen nå. Helga går jo fort, så er det plutselig bare 2 dager igjen!

Reiser til Trondheim sammen med kjæresten for å besøke familien hans. Han blir igjen der for å gå på noe intervju som er der. Vi har nattog tilbake, så det går fort. Så da skal jeg bare rett på jobb. Siste som går i dag, sikkert første som kommer på mandag.

Synes de siste ukene har flydd avgårde. Det var to lange dager den uka jeg ikke viste om jeg fikk leiligheten eller lån, men etter det har det bare flydd. Var i banken to ganger denne uka. Overførte 10% på mandag, og ordnet med lånet og overføring kommende tirsdag i en annen bank på onsdag.

I går skulle jeg møte kjæresten i byen, siden han hadde vært på intervu. Prøvde å ringe da jeg gikk mot bussen, men fikk ikke kontakt. Litt vanskelig å møtes i byen, om man ikke vet hvor. Men fikk heldigvis kontakt ved siste forsøk. Møttes på XXL og fikk kjøpt bursdagsgaver til de som har hatt bursdag der vi skal i helga.

Har også funnet ut julegaver:

"Svigers" - eggekoker indikator (Har på Clas Olson)

Kjæreste - Ses 3 av Simpsons +++++

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bamsemums

Ohh det minner meg på at julegavene må begynne å tenkes på gitt. Har ikke sånn ekstremt mange å kjøpe gave til, men likevel.... det er liksom det å komme igang, og å finne på ting da :sjenert:

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Bamsemums! :):klem:

Jeg har hatt en kjempe fin helg i Trondheim. Kom til Trondheim rundt 23 fredag og dro rundt 23 søndag. Var på jobb kl 7.05 i dag. Tidlig, men da kan jeg jo dra kl 15! ;) Sov bedre enn jeg har gjort på toget før, men gleder meg likevel til å komme meg hjem i senga mi/vår.

Fikk kjøpt julegaver:

"Svigers" - eggekoker indikator (Har på Clas Olson)

OG snurrende salatbolle fra Glassmagasinet

(Det er fra både kjæresten og meg).

Magneter til mamma og pappa

Skal kjøpe:

Kjæreste - Ses 3 av Simpsons +++++ Klær??

Mamma og pappa - Magnettavle på Ikea

Bror - Fat og skåler på Ikea

Onsdag tar jeg over leiligheten! Det blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...