Gjest bamsemums Skrevet 29. august 2006 #1061 Del Skrevet 29. august 2006 Ohh så koselig.... må nyte tiden dere har sammen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. august 2006 Forfatter #1062 Del Skrevet 29. august 2006 Takk for besøk igjen Bamsemums. Spiste forresten bamsemums hos kusine G i går. Nam nam... Skal kose meg ja. Men datan er konk. Håper den kan bli fikset på. Den var litt for dyr til at den bare skal kunne vare i tre år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 29. august 2006 #1063 Del Skrevet 29. august 2006 Nei 3år for en data er for lite... . Itilfelle har jeg en datakyndig samboer om du trenger billig hjelp.hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. august 2006 Forfatter #1064 Del Skrevet 30. august 2006 Takk for det Bamsemums, men har en god datakyndig bror. Men det er ikke bare bare å skru opp en laptop. Den skal nok få ta seg en tur til Acers servicested i Asker. Det har vært en del trøbbel med den, så det er mulig det ikke koster noe. Broren min er flink til å overtale. I dag er det bursdagsfeiring for mamma som har bursdag i morgen! Blir koslig med gjester, god mat og litt kaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 31. august 2006 #1065 Del Skrevet 31. august 2006 Takk for hilsen i dagboka mi. lenge siden sist, ja... Sender pm. Og du; lykke til med mammaens bursdag i dag, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 31. august 2006 #1066 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg vet det bare er torsdag kveld, men jeg benytter sjansen (imorgen blir det lite KG på meg, da jeg skal på jobb) til å ønske deg en riktig god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. september 2006 Forfatter #1067 Del Skrevet 1. september 2006 Takk for hilsen Lompa og Bamsemums. Koslig med litt hilsner her! Nå er det endelig fredag! Vi hadde en fin bursdagsfeiring med god mat på onsdag. Vi var 10 stykker. I går som mamma egentlig hadde bursdag var jeg en liten tur innom hos mamma og pappa for å få litt mer kake. Før det var kjæresten og jeg på en liten vandretur til botaniskhage. Koslig å se masse grønt og vann som sildrer. Koslig å lukte litt sirkuslukt også. Merklig. I dag blir det nok kino og litt mat et eller annet sted. Men tviler på at jeg orker være så lenge ute. Har jo blitt lite søvn de siste nettene. Ikke lett med en kjæreste som sover til kl 10 når jeg må opp kl 7. La meg før han i går, og sovnet på et blunk! God helg til alle som er innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. september 2006 #1068 Del Skrevet 1. september 2006 Innom og ønsker deg en kjempefin helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 2. september 2006 #1069 Del Skrevet 2. september 2006 Tudelu! Tenkte bare jeg burde stikke innom og si hei nå som jeg har dratt med meg dagboka mi inn i dette nabolaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. september 2006 Forfatter #1070 Del Skrevet 3. september 2006 Takk for hilsner Charmina og Grooo! Jeg har hatt en fin helg så langt. Fredag var kjæresten og jeg først på Bella Napoli og spiste god mat. Deretter vimset vi i byen til Supermann filmen startet. I går var vi ute en tur og kjøpte inn litt av hvert, og lagde ost og skinke pai. Vi så også på Dogville som var første filmen vi så sammen for snart tre år siden. I dag skal vi bare slappe av og kanskje invitere mamma og pappa på vafler på kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 4. september 2006 #1071 Del Skrevet 4. september 2006 Hatt en fin helg med kjæresten skjønner jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. september 2006 Forfatter #1072 Del Skrevet 6. september 2006 Bamsemums: Jepp, vi hadde en veldig fin helg. Nå er det onsdag allerede, kjæresten reiser til T på fredag. Men det er ikke så lenge til han kommer sørover igjen. I dag skal jeg lage kake og vi skal spise pølser m/potetmos. Skikkelig bursdagsmat. Kjæresten har nemlig bursdag på lørdag. Kjøpte gave til han i går. Så han var litt spent, og ville kikke nedi posen da jeg kom hjem. Men det var jo helt greit. For jeg pakket inn gaven i butikken. Har også kjøpt noe hårpynyt, les strikker, spenner og hårbånd. Skal sende brev og en liten gave til "fadderbarnet" i Egypt. Har et "ekte" fadderbarn som snart har bursdag også. Må finne på noe til henne også. IKKE glemme det nei. Straks ferdig på jobb nå. Så er det bare to dager til helg. Da har jeg plutselig både hus og leilighet for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 6. september 2006 #1073 Del Skrevet 6. september 2006 Ja uff ikke noe kjekt når de drar avgårde disse kjærestene. Dere får feire bursdagen hans på forskudd da...hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. september 2006 Forfatter #1074 Del Skrevet 7. september 2006 Jepp, Bamsemums. Det ble pølsemiddag og hjemmelagd brownies i går. Ble igjen til i dag og fryste 1/2. Supert. Kjæresten likte gaven også! iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 7. september 2006 #1075 Del Skrevet 7. september 2006 Så koselig. Hva kjøpte du til kjæresten da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. september 2006 Forfatter #1076 Del Skrevet 8. september 2006 Nå triller kjæresten nordover for to uker. Han fikk en fleece jakke. Og av mine foreldre fikk han tre par ullvangsokker. Det blir en litt stille helg, men foreldrene mine er ikke borte allikevel, og skal på kino og se "Reprise". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 8. september 2006 #1077 Del Skrevet 8. september 2006 Ville bare ønske deg en riktig god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. september 2006 Forfatter #1078 Del Skrevet 9. september 2006 Takk for det Bamsemums! I går kveld var jeg litt hos mamma og pappa, greit med selskap til middag. Da jeg spiste frokost i dag tidlig, hørte jeg det kom en sms inn på telefonen. Der skrev kusina mi at hun hadde ordna med pass for datteren til formiddagen lørdag, Hmm... tenkte jeg, hva skulle jeg med det. Så fant jeg etter hvert ut at hun hadde sendt meg sms om jeg kunne passe lille K et par timer, den sms'n tikket inn kl 23.45. Da sov jeg nok rimelig godt. Hadde en rar drøm i natt også, eller tror det var rimelig tidlig i dag. Vi (mamma, pappa, JE (sønn av kusine) og M (veninne) (av alle folk ) skulle frakte noe planker for å bygge hytte. Framkomsmiddelet var en gummibåt. På vei tilbake med planer var det et litt fall så båten gikk fortere. Da føk først JE nedover bekken og deretter fikk plankene en skikkelig fart og gikk over hele vannet som steiner i fiskesprett. På andre siden av vannet sto det en låve med en dør. Denne døra ble truffet av en planke. Noe som resulterte i at hele låveveggen falt ned på vannet. Døra derimot, den sto igjen. Hehe... våknet heldigvis med en gang. Det var vel fordi det var en smule komisk! I morgen skal jeg vaske vinduer og på kino. I går kom det nye kjøl/fryseskapet til broren. Kan endelig ha is og lage isbiter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 9. september 2006 #1079 Del Skrevet 9. september 2006 Noen ganger drømmer man bare helt merkelige ting.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. september 2006 Forfatter #1080 Del Skrevet 10. september 2006 Ja, det her helt sant Grooo! Glemte å skrive at vi var ute på årets siste båttur i går. Vi seilet litt og kjørte innerst i oslofjorden på innsiden av øyene. Tittet litt på operaen fra sjøsiden og Akershus festning. I dag fikser jeg og ordner i leiligheten. De to gutta som har bodd her sammen med meg de to siste ukene (les kjæresten og broren) har ikke gjort så mye, så da når jeg skal bo her alene en stund må jeg jo bare gjøre det selv. Orker ikke bo med masse hybelkaniner heller. Skal uansett vaskevinduer i dag, det har jeg utsatt en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå