Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Heia!

Vet ikke hvor mye jeg kommer til å snike rundt på KG fremover - den lille tar tid og nå er det jo ferie også, så da skal vi reise litt rundt mm.

Men ville i allefall ønske deg en riktig god sommer! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det TT! :) Skjønner godt at den lille tar masse tid. :)

Har nettopp kommet hjem fra et lite besøk hos veninne M. Hun har flyttet ikke så alt for langt "borti her". Koslig.

Lagde i dag middag (hjemmelaget pizza) til i morgen. Skal ta nattoget i morgen, og orker ikke da å lage middag hjemme i morgen. Greit at det er ferdig.

:) Gleder meg til en tur nå. Og det skal bli skjønt med en fridag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mitt innlegg nr 2000! :):hoppe:

I dag reiser jeg på tur. Har startet å pakke litt.

Men det kan bli en lang dag på jobb om jeg ikke får noe å gjøre snart! :sjenert:

:)

:klem: til de "kjente" som er innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk heldigvis noe å gjøre på jobben etter hvert. Kjedelig å bare sitte på datan, da går dagen så sakte.

Ryddet og pakket da jeg kom hjem. Brukte juicesentrifuga mi til å fortære en kurv med jordbær. :sjarmor: Det ble et glass med herlig jordbærsaft. Måtte ta bilde av den også.

Hadde også i 17 tiden Oslos politihelekopter "hengene" over taket. Litt rart, tipper de trente på å følge en rømling. hehe...

Ikke så lenge til toget går nå. Akkurat en time. Kjæresten har endelig fått den nye telefonen sin også, så da er det håp for at en kan snakkes i kveld på toget.

Nå tar jeg KG ferie til mandag!

Fant også to kule nettsider mens jeg "kopa" på jobb i dag! :) Moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, burde egentlig komme meg på jobb, men må oppdatere litt her først.

Jeg hadde en utrolig fin helg i Trondheim. Togturen opp gikk flott, kino var topp og bryllup var koslig. Litt rart å ikke kjenne noen andre enn kjæresten, men snakka litt med noen av kompisene til kjæresten.

Har i dag tidlig klart å rydde bort resten av det jeg hadde med meg i helga, så da er det ryddig til å vaske og nyte ettermiddagen i dag.

hilsen fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sitter jeg på jobb og venter på at en PCR-maskin skal bli ferdig. Skal sette den i kjøleskap, slik at vi sparer litt på strømmen. Hehe.. kanskje jeg får være her lengre om jeg sparer litt penger? :sjarmor:

I dag skal jeg bare nyte sommerkvelden hjemme i leiligheten. Vaske og ordne litt klær tror jeg. Skal spise pølser og poteter som jeg skal kutte opp og steke i crisp panna i micron. Det var utrolig godt sist.

På fredag kommer broren min hjem, litt skummelt! ;) Men utrolig herlig å få en klem av storebroren sin igjen. Blir spennende å se hvor brun han er.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Broren min kom hjem overraskende i går kveld. Jeg hadde egentlig lagt meg, men sendte min kusine ei melding siden jeg hadde snakket med henne på msn messenger før går og hun sa hun og familien gjerne ville være med på båttur. Midt i meldingen til henne med mobil nr til mamma og pappa, var det noen som ringte. Trodde først det var kjæresten, men så så jeg navnet på den som ringte og nr. OG det var jo lenge siden DET nr hadde ringt!

:legrine::legrine:

Han og kompisen var innom her for å hente noen greier, så jeg fikk klem av min storebror. Ser han nok i dag også, han fikk til og med nøkkel til sin egen leilighet! ;)

På tide med litt mer jobb. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: Glemte kortet til jobb i dag, kjipt. Ja ja.. overlever uten også.

Grilling hjemme i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for det Rosin. Jeg hadde en super helg.

Lørdag var vi ute med båten hele dagen. Var på Steilene, badet ca tre ganger med mye sol mellom. Utrolig godt og varmt både i lufta og vannet. Bademadrasser ble etter hvert tatt i bruk slik at det ikke ble så slitsomt å være i vannet.

Igår var jeg flink til å støvsuge, tørkestøv og vaske sengeklær. Blir tett i nesa om natta, og prøvde å se om det var støvet, men nei da. Litt tett i dag tidlig også. Gleder meg egentlig litt til det er kaldt om natta, men vil jo ha sommer også. Ikke lett.

Skulle i helga vise min bror hva som var galt med min pc som ikke virket i april. Men NÅ som broren min kunne se, var den helt i orden. Skal forsøke å legge inn XP på nytt, slik at den får et helt nytt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og lille M gleder oss også til litt kaldere vær, det er rett og slett litt for varmt for oss om dagen...

Men det er jo stas med sommer også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen mee mee og Grooo.

Jeg har nå satt den ene planta jeg har i leiligheten ut på balkongen. Mulig nesa mi ikke tåler blomsterstøvet fra den. Tenkte etter i dag tidlig når jeg fikk den, og når problemene startet. Håper det evt hjelper.

:) Litt trøtt og sliten om dagen, det er jo både varmt på jobb og om natta. Gleder meg til å komme til trønderriket. Reiser på ferie fredag. Det blir bra. Håper jo på bra vær, men ikke så varmt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjedelig å ikke ha energi. Burde vel trene, men det får bli når kjæresten kommer, kjedelig å trene alene. Håper det blir kjøligere snart, føler jeg ikke lader opp bateriene når jeg ikke sover skikkelig.

Ferdig med pc for i dag, nå er det en avkjølende dusj og Grays A. på tv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En litt kjip dag i går, men det hjalp masse å snakke med kjæresten en stund på telefonen i går.

Tror også det har hjulpet litt å sette den blomsten ut. Aldri mer blomstrende blomster. Hehe....

Jobb.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg på plass hos kjæresten. Det ble en mer slitsom togtur enn planlagt, pga avsporing før i uka, gikk det bare vanlig tog m/noe buss i stedet for nattog med sovevogner. Får igjen penger for sovevognbilletten min da, så det er jo greit. Håper det er i orden til jeg skal sørover igjen.

I går ble en sove dag, og vi slappet av ute. Fint vær og mye sol. Et lite kveldsbad.

I dag er det litt mer overskyet, men skal være mer ute etter hvert. Skikkelig koslig å være her. Selv om det bare er utedo og dusj i kjelleren, er det koslig å være "på en gård". De som leier her har tre katter som spiser alle mus og fugler, det kryr derfor av insekter. Litt kjipt. Har prøvd å snakke hardt til kattene, at de ikke får lov til å spise fuglene, men nei, de hører ikke på meg.

Foreldrene til kjæresten skal etter hvert rive dette hovedhuset og bygge et nytt bedre hus, så det blir spennende å se med tiden som kommer. Et fint ferie sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter to dager med regn, er det nå sol, og vi legger ut på en liten tur i skog og mark. Skal bli skjønt å sove ute, bade og bare nyte livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Charmina. Her er det virkelig varmt og godt ja.

Har badet masse, og vært på telttur. Herlig å spise mat ute i naturen. På vei hjem i går var vi innom et annet vann som også var kjempe fint å bade i. Var også ute en tur og rodde i gummibåten til kjæresten. Et stort vann med masse vannliljer.

I dag er det også sol, skal være ute i hagen og bade i sjøen etter hvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...