Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Hehe, sånn går det når man står opp kl 7.00 ja.

:) God frokost til deg da!! :)

Har fri dag fredag om ei uke! *Drømme*

Da skal vi forresten på "Pirat-film" premiere!! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt overveldet av så mye oppmerksom het på 5 minutter.... :sjenert:

Skal ha en fin dag ja! :) Blir jobbing til kl 15 og sykling hjem. Kjøpe jordbær og lage pastasalat. Får besøk av ei koslig veninne som ikke kunne komme på bursdag/innflyttningsfest. Men fikk kjempe koslig gave av henne på bursdagen da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ!

50 sider i dagboka! Det er jo et lite jubileum!

:)

:smilbla:

:tommelsmil: Velkommen til alle som stikker innom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk mee mee!

Det har tatt sin tid, men hva gjør nå det! ;)

I dag skal jeg hjem og spise middag hos mor og far. Blir koslig det. Kanskje det er noe post til meg hjemme. Har ikke fått noe post i leiligheten denne uka. Har ikke omaddresert noe særlig heller, så da er det kanskje ikke så veldig rart? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alltid koselig å komme hjem til mamma, spesielt å spise mammas hjemmelagde mat! skal hjem til mamma på fredag :hoppe:

skal ta meg en kjapp joggetur (prøver å bli sprek), bedre enn ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, mee mee, det er bra å trene. Er ikke kommet igang igjen etter at jeg startet å jobbe i barnehage i februar jeg. Var så utslitt i beina at jeg ikke kunne jogget en meter. Nå jobber jeg ikke med et lengre, men håper kjæresten blir med (les: han blir dratt med) på løpetur til høsten.

Apropo kjæreste: Han mista mobilen i vannet under fisketuren i går. Har sakt i 2 år at han burde kjøpt ny! :legrine: Men er jo litt vemodig også. Inne der hadde han spart ALLE sms'ene jeg har skrevet til han mens vi har vært sammen. Ca 2,5 år. Jeg håper han har alle bildene han har tatt med den i alle fall. :)

Det er VARMT!!!! Snart hjem! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gadd ikke lage mat med en gang jeg kom hjem, fiksa litt nettbank greier istedet. Greit å ha alle avtalegiroavtaler på samme nettbank, så slipper jeg overføre penger. :)

Nå står middagen i ovnen og gele m/jordbær i kjøleskapet! Nam nam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha sett på FEM episoder av Charmed (de fem siste ever) så er jeg virkelig firkantet i øynene. Nå er det på tide å ta kvelden!

Jordbærene var gode, og sikkert ennå bedre i morgen!

God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at han mista mobilen med alle sms'ene! Jeg mista mannens mobil i sjøen for noen uker siden, og der lå de aller, aller første nyfødt-bildene av Leon :tristbla:

Mmmm, jordbær! leon ser ikke ut til å reagere på det, så i morgen kjøper jeg enda en kurv :sikle:

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er bra du kan spise litt jordbær søndagsengel! :)

I dag har jeg først hatt besøk av mine foreldre som festet opp skinner for gardiner på rommet til broren min, og "pynte-planker" forran skinnene på det rommet og på rommet jeg bruker. Etterpå var jeg en tur for å shoppe persienner broren min sitt rom (som ble veldig bra da det ble hengt opp) og bh som ikke synes under kjolen jeg skal ha på meg. Det var ikke like bra kjøp, siden den var alt for stor rundt midjen på meg. Trodde det var den størrelsen jeg pleide å bruke jeg. Ja ja, håper jeg får byttet den, ellers må jeg kjøpe ny.

Har ellers grillet hjemme sammen med mor og far. I tillegg til å spise markjordbær i hagen. Da vi tok bort mose for et par år siden, ble det mye markjordbær, og når vi lar dem stå, altså ikke klipper gresset blir det mye markjordbær og pene prestekrager. :) Morellene er også snart modene.

Nam nam....

Sover her oppe til i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg ferdig med hovedoppgaven for dagen. Nemlig å lage daimiskake til broren min kommer hjem neste helg. Jeg er ikke her da, så han skal få litt kake istedet! ;)

Daimiskake

Bunn: 3 eggehvitter, 2 dl sukker og 200g mandler.

Mandlene skåldes (kok opp vann, la dem ligge i vannet når kjelen er tatt av platen i 5 minutter. Pakk mandlene inn i et opptørkinshåndkle og "kna". Da løsner skallet.)

Pisk eggehvitter og sukker til marengs og bland det med hakkedemandler.

Stek ved 175 grader C i ca 25 minutter.

Iskrem: 3dl kremfløte, 1ss sukker, 3 eggeplommer og 3 dobledaimsjokolader.

Pisk krem av kremfløten og ha over i en annen bolle. Pisk eggidosis av eggeplommer og sukker. Hakk daim. Bland forsiktig. Ha over den avkjølte bunnen. Frys.

NYT!

Nå skal jeg spille litt mer Transport Tycoon. :) Lenge siden sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dagen brukt opp til å få vondt i hodet av for mye dataspilling. HJIPPI! Å... typisk!

Da jeg skulle gå ned til leiligheten igjen, regnet det selvfølgelig. Ble litt våt på joggeskoene, og lånte paraply og jakke. :)

Snart er VM-kampen mellom Italia og Frankrike ferdig også. 1-1 nå. Og straks straffe. Hehe... For en rettferdig avsluttning! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter en dårlig start på dagen i dag (med hodepine som hang igjen fra i går) gikk det bedre på jobb. Håper resultatene blir bra også, så jeg ikke bare må gjøre alt på nytt.

På vei hjem måtte jeg bytte bh-en jeg kjøpte på lørdag som var alt for stor og kjøpte jordbær til å nyte tli litt tv titting.

Broren min ringte også, og fortalte at han kommet ei uke senere enn anntatt. Ja ja. da er jeg jo hjemme og kan være velkomstkomite! :)

Gleder meg masse til helgas tur til Trondheim og bryllup. Skal bare på kaffedelen av selskapet, men det blir koslig å pynte seg sammen med kjæresten! :)

:) God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempekos med bryllup og trondheims tur da vennen.

Håper hodepinen er vekke og at jordbærene var gode :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Charmina!

Ja, gleder meg masse. Har i dag spist middag sammen med pappa, og han kjørte meg ned med den store baggen som skal pakkes. Hadde også med kjolen, veska og skoene ned hit. Slik at de er der jeg skal pakke. Greit å ha evne til å planlegge litt. ;) I alle fall når man bor på to plasser, slik som jeg gjør fortiden.

Nå skinner sola igjen, etter regnet som har vært siden tidlig i dag. Det vil si. Det regnet ikke da jeg dro til jobb, og jeg ble ikke veldig våt da jeg syklet hjem heller.

Skrev et lite eventyr til kjæresten som skulle luke potetåkeren. Hehe.. Moro at han er på internett noen ganger.

Nå skal jeg betale noen regninger. Det er jo såååå gøy. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...