Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Hei! Charmina!

Jepp, nettet fungerer som det skal. Fant jo ut hva som var skjedd, og da var det ikke så vansklig å få det til å virke igjen.

Helt utslitt i beina i dag, men måtte jo ordne og rydde litt i leiligheten i dag. På fredag blir det masse besøk, og i morgen må jeg ha tid til å ordne litt ting å servere.

Kom hjem til pai i dag! Kjæresten er super han! :)

Etterpå skal vi på storhandel sammen med mamma og pappa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! :vinke: I dag kom posten fra deg! Tusen takk! Gleder oss til å se :) Broren til mannen har allerede bedt om å få låne den. Han og samboeren kjøpte sesong 2 i Thailand, men det viste seg at det bare var halve sesongen, så nå er de midt i...

Hva slags pai fikk du servert i dag da? Oppskrift kanskje?? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen søndagsengel! :)

Bra at posten kom fram. Bare koslig.

Paien var nok rimelig uten oppskrift. Det var hans første pai. Jeg er rimelig dreven på det, men nå som han er hjemme så eksprimenterer han litt. Det var en vanlig paibunn, med kjøttdeig, ost, rødløk, egg og mais i tillegg til purre.

Det ble en del handling i dag, håper alt er inne til fredagens feiring. Da blir det servert pastasalat med rundstykker og kanelsnurrer. :)

Har planer om å ha med meg brownies på jobb også, så det blir nok å gjøre imorgen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er endelig kvelden kommet. All baking (nesten) er unnagjort, og det ligger kanelsnurrer og berlinerboller i kjøleskapet. Puh... nå kan bursdagen bare komme!! :hoppe:

Skal jobbe nesten normal tid i morgen, så er det bare å hygge seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Fikk pannekaker av kjæresten til frokost, og et søtt smykke med en blå stein.

Telefon fra mamma og pappa, samt bror som er langt langt borte. Gleder meg til han kommer hjem.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelsmil::blomst: GRATULERER SÅ MASSE MED DAGEN VENNEN! :blomst::tommelsmil:

Håper du har hatt en super bursdag så langt ;) Hørtes kjempekos ut med pannekaker og smykke fra kjæresten. Ønsker deg en fortsatt flott helg og ei superduper uke i finværet ;)

STOOOOR bursdags :klem: fra sommerfugl

Endret av Sommerfugl83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og takk for gratulasjon og hilsen Sommerfugl! :)

Festen i går var veldig koslig. Masse mat igjen, selvfølgelig. Men utrolig vansklig å beregne. Derfor blir det pastasalat på båttur senere i dag.

Vi var 11 stykker, og jeg fikk masse fint. Mye i retning mat. Kokebok, sukkerholder og Tid for Mat dvd. :) Skal ta en tur til byen/Aker Brygge senere i dag og bytte inn gavekort på Platekompaniet og Ark. Fikk også en plante, og det var bra, for her i vinduet var det helt tomt. Må bare finne ut hvor den trives best.

I dag er det slappe av dag før stor familiefeiring i morgen. Da kommer det vel rundt 20 stykker. Stort og smått fra slekta.

Det blir også koslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så varmt! :)

Utrolig varmt inne på et av labrommene. Ikke lenge igjen av jobbdagen nå heldigvis.

Bursdagen i går var flott. Masse mat til overs, og masse glade mennesker. Vi var ute før og etter middag. Og 19 tilslutt (ei kusine med mann og et barn kom til kaffe).

Glemmer for hver gang hvor mye styr det er å ha sånn stor bursdag. Men det er jo ikke hvert år man fyller 25år. Mye fint fikk jeg også.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går dro kjæresten (wops, holdt på å skrive hva han heter ;) ) for å jobbe i skogen i trøndelag. Blir en stund til vi sees igjen nå.

Jeg har fått lov til å være bamsepasser for hans eneste kosedyr. Han mente det ikke passet seg å ha "han" med da han skulle bo på Setra (seter til gården foreldrene hans eier) sammen med to kompiser. :) Koslig.

I kveld er det bursdagsfeiring for kusina mi som er nærest meg i alder. Ligger ann til en kjempe koslig grillstund.

Klarte å skjære den ene fingertuppen min på laben i dag, merklig. Mye blod men lite vondt. Går nok over. Litt vansklig å skrive. Har tatt av plasteret, men det er fortsatt lim på fingeren.

Hilsen fra lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Aua finger´n da! Men igrunnen er det mer skremmende så mye som de blør enn hva det gjør vondt, som du jo skriver...

Mange bursdager blant nære og kjære fortiden skjønner jeg! Koselig det, bare det ikke blir for mye. Håper du hadde det kjekt på grillings i dag! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TT! Koslig at du tok deg en tur innom.

Ja, grillinga var veldig koslig. Lille jenta til kusina mi var i storslag, og lekte at hun var bestemor skogmus, med paraply og det hele (hun er 2 år og 3 måneder). Vi koste oss først med grillede pølser, deretter grillet laks.

I går hadde jeg en skikkelig kosedag hjemme på kvelden, etter at jeg hadde vært i byen for å bytte inn noen gavekort jeg fikk til bursdagen min. Fant en kokebok med oppskrifter og masse bilder fra Hellas og en Smoothies bok jeg har "siklet" lenge etter.

I dag skal jeg til tannlegen for å forhåpentligvis ta ut den siste visdomstanna, så da blir jeg nok ikke så vis lengre! ;) Har dermed permisjon i dag, sov lenge og hvilte ut litt. Skal også vaske sengeklær i dag, men det får bli etter besøket hos tannlegen.

Får løpe å pusse tennene. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, jeg overlevde faktisk. Tanna er ute, selv om den var vansklig å få ut. Godt det finnes bedøvelse, ellers kan det umulig gått. Nå er alle mine visdomstenner ute, og jeg håper på et nytt liv. De siste 5 årene (st.hans 2001) har jeg slitt med hodepine som jeg etter hvert fant ut at sannsynligvis kom av disse tennene.

Hele helga skal jeg slappe av på hytta sammen med foreldrene mine. Ser for meg mye sol og lesing, og lite mat som må tygges! ;)

Etter helga blir det mer jobbing, og skal spise sammen med ei barndomsvenninne på mandag. Det blir koslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastisk at de er ute alle sammen nå. Gid det hadde vært meg!Men skal ikke klage for nå har de nå vært snille og ikke plaget meg noen uker. Var til tannlegen med Henrik i dag og jeg ble så glad da vi fikk skryt for null hull og godt stell.

Slikt kan en mamma like ja.

Her regner det og det er slutt på solen for denne gang, håper jammen den kommer fort tilbake altså.

Planer for uka da?

Klem fra Charmisen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen Charmina!

Det er godt at den er ute ja. Gleder meg til jeg ikke kjenner såret i det hele tatt, ikke det at det er ille nå, men irriterende at min nyskjerrige tunge skal "skjekke det ut" hele tiden.

Planer for uka? Tja, kan nesten si at de finnes ikke. Skal spise sammen med ei veninne © i dag (les veninne fra jeg gikk i barnehagen). Ellers skal jeg bare leve i sus og dus i huset til mamma og pappa. Har fått streng beskjed fra kjæresten om at kosedyret som jeg passer for han (se tidligere) skal være der jeg sover. SÅ at han/det ligger i leiligheten var ikke akseptabelt! ;) Må stikke innom på vei hjem og hente! Greit å skjekke post og ta med mobillader uansett.

I bursdagen til kusina mi fikk jeg også vite at hennes søster (som har ei to år gammel jente) skal ha et nytt barn på nyåret. :) Koooooslig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært innom og oppdatert meg på livet ditt siden sist. Litt dumt at jeg ikke var innom på bursdagen din, men :gratulerer: likevel! Håper du koste deg på hytta i helgen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepps Charmina. Men det blir heldigvis bare mindre og mindre.

Våknet i dag kl 615. Jeg sover på "barnerommet" til broren min, og der er det tydeligvis litt for lyst. Prøvde å få ned markisa, men nei da den ville ikke rikke seg. Skal prøve å ha teppe over vinduet i natt.

Sliter med å få kontakt med den eksterne hardisken min, og hvis den er blitt ødelagt da blir jeg :frustrert: . Der er det mye snacksy som jeg ikke vil miste.

Gleder meg til å komme hjem tidlig i dag. De to siste dagene har jeg ikke spist middag hjemme og kommet hjem rundt kl 20. Drar kl 8 så det er jo 12 timer borte. Fikk allikevel ryddet litt i stua i går, så da blir det kosligere å komme hjem i dag. I morgen skal jeg på kino og se X-men 3! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg... kjenner meg igjen i pc-problemer ja... Håper det fikser seg!

Ønsker deg en god sommer!

:klem: fra sommerfugl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...