Gjest Revenka Skrevet 27. mai 2006 #921 Del Skrevet 27. mai 2006 jeg sitter å leser til siste eksamen selv, om 1,5 uke er jeg master Er det ikke deilig at du ikke trenger å lese til eksamen?? Det er noe jeg gleder meg til iallefall! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #922 Del Skrevet 27. mai 2006 Ja det er deilig å slippe å lese til eksamen. Hadde ikke eksamen siste halvåret heller jeg da, siden jeg gikk siving, vi hadde bare diplomen å levere. Straks skal masta på båten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. mai 2006 #923 Del Skrevet 29. mai 2006 Innom med en klem til deg på en mandag. Og ute er det i ferd med å bli litt varmere. Jeg vil ha sommer NÅÅÅÅÅÅÅÅ Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #924 Del Skrevet 29. mai 2006 tilbake Charmina. Her er det litt sommer. Båten er satt på vannet, det er jo utrolig at når man holder på med masse skruer og muttere og andre løse ting, så er det bare EN ting som havner i vannet. Det var heldigvis ikke meg, og det var heller ikke min skyld. Men mamma måtte ut og kjøpe en liten del som nå ligger på bunn inne i båthavna. Mudderbunn og dypt vann gjør at det er vansklig å fiske den opp igjen. Dagen på jobb i dag gikk fint. Jobbet en time ekstra, kommer gått med den dagen jeg skal trekke min siste visdomstann i juni. Nå skal ettermiddagssola nytes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 29. mai 2006 #925 Del Skrevet 29. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #926 Del Skrevet 29. mai 2006 tilbake pusla! Koslig at du titter innom! Nå er vi (for 30 min siden) akkurat kommet inn etter at vi låste oss ute. Dvs vi hadde nøkkel, men etter at vi skulle låse oss inn etter handleturen ville ikke nøkkelen trekke låsen rundt og åpne døra. "Låsvakta" klarte faktisk å åpne den, men låsen burde byttes, siden den var slitt. Så da har vi nå ny lås. Hele det siste året (når leiligheten her har blitt pusset opp) har vi kun brukt over låsen, så det er nok derfor det plutselig skjer nå som vi er flyttet inn. Jeg titter litt på hva slags telefon jeg skal investere i (går mot Nokia 6136 som kommer snart), og kjæresten leser til eksamen. Sånn er det her. Blir bare bedre og bedre på å sjonglere også. Øvelse gjør mester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 30. mai 2006 #927 Del Skrevet 30. mai 2006 Så fint at det går bra på jobb! Moro med sjonglering! Har ikke tolmodighet til å lære meg sånt jeg, men det er sikkert gøy når man får dreisen på det! Håper du får en fortsatt fin uke fra sommerfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 31. mai 2006 Forfatter #928 Del Skrevet 31. mai 2006 Sommerfugl! Alt bra ja! I dag reiste kjæresten for å ta eksamen i Trondheim, så da blir jeg alene i leiligheten noen dager. Det blir første gangen, så det er litt rart, men det skal nok gå fint. Tror jeg skal bo hos mamma og pappa i helga, de skal jo ikke være der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 31. mai 2006 #929 Del Skrevet 31. mai 2006 Skjønner det er rart å være alene i leiligheta når du ikke er vant til det, men det kan da være ganske så godt å være litt alene også . Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #930 Del Skrevet 1. juni 2006 Det er helt sant Pusla. Men det var litt stusselig i går. Vi (pappa og jeg) kjøpte ny lampe, og hang den opp i stua. Tok strømmen noen ganger av og på, så da pappa var dratt var det ikke noe internett. Tviler på at det virker nå heller. Lurer på hva jeg ønsker meg til bursdag!?!?!? Har jo fått jobb, det jeg ønska meg mest. Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 1. juni 2006 #931 Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Du kan jo ønske deg en deilig spa behandling eller noe? Ha en fin dag vennen! Klem fra Charmisen (som gjerne skulle vært litt alene innimellom, særlig på do uten masse unger rundt meg ) Endret 1. juni 2006 av Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. juni 2006 Forfatter #932 Del Skrevet 1. juni 2006 Godt forslag Charmina. Men er egentlig ikke så "glad" i sånt. Har ikke prøvd, men har evt nok med å legge meg i badekarret! Vi har et så lite toalett, at om jeg hadde hatt barn, så hadde det ikke vært plass. Det er ikke en gang vask der, broren min vil gjerne ha det inn der, men da må man nesten fjerne toalettet! Så.... på do er jeg alene, om ikke døra er oppe da, noe som blir vansklig når jeg ikke er alene. Har avtalt at jeg skal komme opp til mamma og hjelpe henne med å spise middagen hun lager Fint å invitere seg selv på middag. Vi skal grille litt kylling. SOOOOOL!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. juni 2006 Forfatter #933 Del Skrevet 3. juni 2006 Da er nok en uke ferdig jobbet! Og helga kan nytes! Onsdag hang vi opp ny lampe, og etter det har vi ikke hatt internett. Fin sammenheng. Brodern mener det har skjedd før at info til telenor blir borte ved strømbrudd, måtte jo kutte strøm for at vi skulle henge opp lampe. Ville jo ikke gi pappa en skikkelig karamell! MEN lampa virker bra, og internett er jo bare en sykkeltur på 10 min unna (hjemme hos mamma og pappa, i tillegg til på jobb da. I går var jeg flink og vasket alle gulv i leiligheten (utenom badet). Nå er jeg i huset til mamma og pappa, de er ikke her så jeg er hus passer til i morgen. Skal brenne litt dvd'er og rydde litt resten av dagen. Søndag om ei uke er det familiebursdagsfest her, så da må jeg jo hjelpe mamma litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 4. juni 2006 #934 Del Skrevet 4. juni 2006 Håper helgen og pinsen har vært fin. Deilig med en ekstra fridag i morgen også Klem fra Charmisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 4. juni 2006 #935 Del Skrevet 4. juni 2006 Så flink du er som vasker gulv! Det burde jeg gjort og men får vente til etter eksamen... Håper du har en flott helg og at du får ei superduper uke Stor fra sommerfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. juni 2006 Forfatter #936 Del Skrevet 5. juni 2006 Jeg har hatt en kjempe fin helg og fridag i dag. Kjæresten kom hjem i går kveld, og i dag har vi vært en 3 timers gåtur i skogen. Spiste matpakke og kjøpte en kanelsnurre på ei sportstue som var åpen. NAM! Glad for at jeg har 20 sånne liggende i fryseren! til de som stikker innom! Nedtelling til bursdag: 4 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. juni 2006 #937 Del Skrevet 5. juni 2006 Den skogsturen hørtes deilig ut. Vi har bare proppet oss med mat i hele dag vi! Føler jeg triller snart, så i morgen må jeg jammen komme meg ut på tur jeg også! Ha en fin uke da vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. juni 2006 Forfatter #938 Del Skrevet 6. juni 2006 Takk for det Charmina. Håper det er bra vær hos dere i dag da. Her i Oslo er det helt blå himmel i dag, så jeg tror jeg tar syklen til jobb. Det går rimelig mye kjappere på hjemveien, og så er det jo litt bra trim også. Vi fikk endelig nett igjen i leiligheten i går kveld. Det viste seg at det var brannvegg/ruteren som hadde restartet seg selv, og da ligger plutselig ingen brukernavn og passord inne. Ikke rart man ikke kommer seg på internett. Vi må bare kryptere linja på nytt nå, det er det eneste. Er ikke helt sikker på hvordan vi gjør det. til de som titter innom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 6. juni 2006 #939 Del Skrevet 6. juni 2006 Bra at nettet er på igjen da, og at sola skinner! Det gjør den endelig her også Ha en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. juni 2006 #940 Del Skrevet 7. juni 2006 Håper nettet fungerer. Ha en fin dag. Sola skinner ikke her, men det er nå ikke så verst temperatur da. Klem fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå