Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Hei, og takk for hilsen Sommerfugl!

Jeg har hatt en strålende helg, har vært på ei hytte ved Drammensfjorden. Masse sol og litt turer. Mye god mat.

Tirsdag har jeg siste arbeidsdag i barnehagen, og i morgen skal jeg blandt annet lage daimkake til 17. mai. :) Det er godt det!

:klem: til de som titter innom.

Har fortsatt ikke egen data, derfor er jeg skjelden innom så lenge av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsen TT.

:klem:

Jeg hadde en koslig :flagg: feiring i går. På tross av litt regn.

Dagen startet med en kort frokost med omelett, og avreise til byen. Der var vi på gudstjeneste på Akershusfestning. (Var der i fjor også, veldig koslig). Deretter rakk vi akkurat barnetoget ved Stortinget og gikk litt opp og ned. Så akkurat de par skolene jeg gikk på da jeg var liten, og skolekorpset jeg spilte i. Deretter dro vi hjem, og spiste pølser med masse tilbehør. Etter en liten 17.mai stemningstur til idrettsbanen, spiste vi grillet laks (med sitron, dill og salt/pepper) med agurksalat og potetsalat (spesial med suragurk/salt/pepper/vann/soyaolje/eddik). Til dessert var det jordbær med fløte og kaka var hjemmelaget daimkake. :)

Var rimelig mette da vi tuslet ned til leiligheten igjen.

Nå er det ikke lenge til vi skal dra for å ta toget til Trondheim. Det blir koslig. Skal feire bursdagen til en av brødrene til kjæresten.

OG på mandag starter jeg i NY JOBB!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Du har fått jobb jo, det har ikke jeg fått med meg :sjenert: . Grattis, kjempegøy!!! Må være godt å endelig få jobbe med noe relevant!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: pusla og Sommerfugl! Ja, :hoppe: jeg har jobb!

Nå er jeg på plass i Trondheim, deilig med sol. :)

Ha en flott helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi endelig hjemme igjen. Etter 30 min i bil, 25 min hurtigbåt og ca 8 timer buss. :) Litt sliten, men turen har gått rimelig fort. Har hygget oss med avis, bok, blad, mp3 spiller med musikk og lydbok samt hverandre!

Nå skal det bli bra med en dusj, og søvn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Alt var flott på første arbeidsdag, også nå på andre dag! :)

Var også hjem om hos mamma og pappa for å hente tv/tvbenk/dvd spiller og litt mer fyll til bokhylla. Utrolig hvor stor den bokhylla var. Det ser jo ikke ut som det er noe i den i det hele tatt. Men skal nok få fylt den opp etter hvert! :sjarmor: Fikk jo bøkene jeg bestilte for en stund siden. Bok om å sy kosedyr og ellers en bok om søm. Gleder meg.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Labella! Koslig at du stakk innom!

Jeg stortrives nå ja. Spennende å lære nye ting på laboratoriet. Alt for mange nye fjes og navn å lære på en gang, særlig når jeg har 60 navn fra barnehagen oppe i hodet, men det går seg nok fort til. ;)

Det blir godt med litt fri på torsdag, selv om jeg synes tiden flyr fort når jeg er på laboratoriet. Skal bake litt rundstykker og boller til bursdagen min. Har ikke tid til å bake uka før bursdagen, derfor må det gjøres i god tid, og fryses ned.

:klem::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Takk for besøk Grooo.

Blir spennende å lese i de bøkene og prøve ut i praksis.

I morgen er det bakedag, skal lage rundstykker og kanelboller til bursdag, skal fryses ned. Har ikke så mye tid til å ordne masse i uka før bursdagen min.

Skal også ta igjen x antall HC episoder jeg ikke har fått sett pga vi ikke har tv her nede i leiligheten. Kjæresten ville blitt frustrert om jeg skulle se HC hver dag. Klarte å lure meg til å se en ER episode på datan med lyd på høretelefoner. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at det går bra på jobben snuppa! Ingenting er kjekkere enn det!

Ønsker deg en fin dag og en toppers helg. Ser ut som om været blir bedre også.

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Grattis med jobb da!! :) Veldig gøy! Utrolig spennende i jobbsøkertiden. Skvetter litt hver gang telefonen ringer. tihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen Charmina og Revenka!

Spennende i søkertiden ja, og jeg er utrolig glad for at jeg ikke trenger søke mer før om en god stund. :)

Den første uka på jobb gikk fint. Litt kortere dag i dag, men det var jo ikke så mange folk på jobb i dag heller. Utrolig deilig å ta buss til jobb, når det ikke er masse kø. Kjipt at det ikke er kollektivfelt når bussen kjører meg hjem igjen, men jeg får vel finne fram syklen min!

Helgen skal brukes på å sette ut seilbåten på vannet, og passe på at kjæresten leser til eksamen. :)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen iss og Rosin!

Er ikke så flink til å stikke innom andre dagbøker nå, men kommer sterkere tilbake senere!

Mamma ringte kl 11. Da hadde de plutselig alt satt ut båten. Skal bare være med på å sette på masta, for da MÅ de være minst tre stykker. Men det betyr at jeg fikk tatt meg en handle tur og at kjæresten får lest til eksamen hele dagen.

:) Nå må sengetøyet henges ut til tørk!

iingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...