iingvild Skrevet 14. mai 2006 Forfatter #901 Del Skrevet 14. mai 2006 Hei, og takk for hilsen Sommerfugl! Jeg har hatt en strålende helg, har vært på ei hytte ved Drammensfjorden. Masse sol og litt turer. Mye god mat. Tirsdag har jeg siste arbeidsdag i barnehagen, og i morgen skal jeg blandt annet lage daimkake til 17. mai. Det er godt det! til de som titter innom. Har fortsatt ikke egen data, derfor er jeg skjelden innom så lenge av gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. mai 2006 #902 Del Skrevet 17. mai 2006 HURRA FOR NORGE :flagg: Ønsker deg og dine en flott nasjonaldag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. mai 2006 Forfatter #903 Del Skrevet 18. mai 2006 Takk for hilsen TT. Jeg hadde en koslig feiring i går. På tross av litt regn. Dagen startet med en kort frokost med omelett, og avreise til byen. Der var vi på gudstjeneste på Akershusfestning. (Var der i fjor også, veldig koslig). Deretter rakk vi akkurat barnetoget ved Stortinget og gikk litt opp og ned. Så akkurat de par skolene jeg gikk på da jeg var liten, og skolekorpset jeg spilte i. Deretter dro vi hjem, og spiste pølser med masse tilbehør. Etter en liten 17.mai stemningstur til idrettsbanen, spiste vi grillet laks (med sitron, dill og salt/pepper) med agurksalat og potetsalat (spesial med suragurk/salt/pepper/vann/soyaolje/eddik). Til dessert var det jordbær med fløte og kaka var hjemmelaget daimkake. Var rimelig mette da vi tuslet ned til leiligheten igjen. Nå er det ikke lenge til vi skal dra for å ta toget til Trondheim. Det blir koslig. Skal feire bursdagen til en av brødrene til kjæresten. OG på mandag starter jeg i NY JOBB!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 18. mai 2006 #904 Del Skrevet 18. mai 2006 Du har fått jobb jo, det har ikke jeg fått med meg . Grattis, kjempegøy!!! Må være godt å endelig få jobbe med noe relevant!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 18. mai 2006 #905 Del Skrevet 18. mai 2006 Kos deg i Trondheim! Og masse lykke til på mandag fra sommerfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. mai 2006 Forfatter #906 Del Skrevet 19. mai 2006 pusla og Sommerfugl! Ja, jeg har jobb! Nå er jeg på plass i Trondheim, deilig med sol. Ha en flott helg alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 19. mai 2006 #907 Del Skrevet 19. mai 2006 Riktig god helg i Tr.heim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. mai 2006 Forfatter #908 Del Skrevet 21. mai 2006 Da er vi endelig hjemme igjen. Etter 30 min i bil, 25 min hurtigbåt og ca 8 timer buss. Litt sliten, men turen har gått rimelig fort. Har hygget oss med avis, bok, blad, mp3 spiller med musikk og lydbok samt hverandre! Nå skal det bli bra med en dusj, og søvn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 22. mai 2006 #909 Del Skrevet 22. mai 2006 Hvordan var første dag på jobb?!? :rosasmil: Ha en super uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #910 Del Skrevet 23. mai 2006 Hei! Alt var flott på første arbeidsdag, også nå på andre dag! Var også hjem om hos mamma og pappa for å hente tv/tvbenk/dvd spiller og litt mer fyll til bokhylla. Utrolig hvor stor den bokhylla var. Det ser jo ikke ut som det er noe i den i det hele tatt. Men skal nok få fylt den opp etter hvert! Fikk jo bøkene jeg bestilte for en stund siden. Bok om å sy kosedyr og ellers en bok om søm. Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 23. mai 2006 #911 Del Skrevet 23. mai 2006 Gratulerer så mye med jobben! Håper du kommer til å stortrives der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. mai 2006 Forfatter #912 Del Skrevet 23. mai 2006 Hei Labella! Koslig at du stakk innom! Jeg stortrives nå ja. Spennende å lære nye ting på laboratoriet. Alt for mange nye fjes og navn å lære på en gang, særlig når jeg har 60 navn fra barnehagen oppe i hodet, men det går seg nok fort til. Det blir godt med litt fri på torsdag, selv om jeg synes tiden flyr fort når jeg er på laboratoriet. Skal bake litt rundstykker og boller til bursdagen min. Har ikke tid til å bake uka før bursdagen, derfor må det gjøres i god tid, og fryses ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 23. mai 2006 #913 Del Skrevet 23. mai 2006 Gratulerer med jobb! Og det hørtes ut som noen bra bøker du har kjøpt deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. mai 2006 Forfatter #914 Del Skrevet 24. mai 2006 Takk for besøk Grooo. Blir spennende å lese i de bøkene og prøve ut i praksis. I morgen er det bakedag, skal lage rundstykker og kanelboller til bursdag, skal fryses ned. Har ikke så mye tid til å ordne masse i uka før bursdagen min. Skal også ta igjen x antall HC episoder jeg ikke har fått sett pga vi ikke har tv her nede i leiligheten. Kjæresten ville blitt frustrert om jeg skulle se HC hver dag. Klarte å lure meg til å se en ER episode på datan med lyd på høretelefoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 25. mai 2006 #915 Del Skrevet 25. mai 2006 Fint at det går bra på jobben snuppa! Ingenting er kjekkere enn det! Ønsker deg en fin dag og en toppers helg. Ser ut som om været blir bedre også. Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 25. mai 2006 #916 Del Skrevet 25. mai 2006 Grattis med jobb da!! Veldig gøy! Utrolig spennende i jobbsøkertiden. Skvetter litt hver gang telefonen ringer. tihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. mai 2006 Forfatter #917 Del Skrevet 26. mai 2006 Takk for hilsen Charmina og Revenka! Spennende i søkertiden ja, og jeg er utrolig glad for at jeg ikke trenger søke mer før om en god stund. Den første uka på jobb gikk fint. Litt kortere dag i dag, men det var jo ikke så mange folk på jobb i dag heller. Utrolig deilig å ta buss til jobb, når det ikke er masse kø. Kjipt at det ikke er kollektivfelt når bussen kjører meg hjem igjen, men jeg får vel finne fram syklen min! Helgen skal brukes på å sette ut seilbåten på vannet, og passe på at kjæresten leser til eksamen. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 26. mai 2006 #918 Del Skrevet 26. mai 2006 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2006 #919 Del Skrevet 26. mai 2006 God helg!! Gratulerer med overstått første uke i ny jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. mai 2006 Forfatter #920 Del Skrevet 27. mai 2006 Takk for hilsen iss og Rosin! Er ikke så flink til å stikke innom andre dagbøker nå, men kommer sterkere tilbake senere! Mamma ringte kl 11. Da hadde de plutselig alt satt ut båten. Skal bare være med på å sette på masta, for da MÅ de være minst tre stykker. Men det betyr at jeg fikk tatt meg en handle tur og at kjæresten får lest til eksamen hele dagen. Nå må sengetøyet henges ut til tørk! iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå