Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:) Hei og takk for hilsen Pusla, Charmina og Søndagsengel! :)

Etter at besøket vårt dro på lørdag (etter en herlig dag ute i sola, grillet bla pølser), har vi bare slappet av. I går var det regn og i dag er det rimelig overskyet. Har prøvd å sitte litt ute, men det er så skjelden sola titter fram, og kun rundt 4 grader.

Vi reiser hjem igjen i kveld. Det er alltid like spennende å se om jeg har fått noe post. :) Skal ikke jobbe før på fredag, så skal fikse litt i leiligheten de andre dagene. Pusse vinduer, ta mål til gardiner osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det ligger noe post og venter på deg da! Jeg pleier også å være spent på det, men som regel ligger det bare reklame der ;) .

Hørtes godt ut å skulle ha noen ekstra fridager. Også er det jo kjekt å kunne sysle litt med ting til leiligheten, ja!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pusla! :) Takk for hilsen!!!! :klem:

Nå er jeg hjemme, og har rydda en del. Var noe post, men noe jeg hadde håpet som ikke var der. Noe bank greier.

Blir godt å vaske og støvsuge her i morgen. Var jo syk før påsken (dvs er fortsatt syk, målte fortsatt 38 grader før i dag :sjenert: ). Derfor er det rimelig støvete her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ithaca: Tirsdagen min ble fin den. Brukte den til å kvitte meg med alle hybelkaninene i hyblen. Støvsugde hele 1. etc i huset her. Snudde også begge madrassene og støvsugde under senga. Byttet sengetøy og vasket både vanlige klær og sengetøy. Puh.. :)

Iss: Stor klem tilbake! :klem:

Rosin: Synes selv jeg begynner å bli rimelig frisk. :) Selv om ikke temp-måleren er helt enig.

I dag har jeg vasket vinder og nye klesskap i leiligheten. Etter middag var vi på Ikea. Lånte med oss henger hjem for å få med:

*Seng

*Madrass + overmadrass

*Div utstyr til kjøkken og leilighet

Deilig å være ferdig med avgjøre alt som har med seng å gjøre.

Skal sette det sammen når kjæresten kommer. Forhåpentligvis i løpet av neste uke! :)

Skal jobbe halv dag i barnehagen i morgen, håper det går bra, slik at jeg kan jobbe fult på fredag.

God kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅååååååååååååååååååååååå

Datan min har klikket! (Dvs min egen, ikke denne).

Har fått tatt ut en del av det som ligger der inne, men alltid irriterende å miste data. Kan jo ikke ha dobbel kopi av alt hele tiden. :grine: Håper jeg får den til å være våken en time eller to til. Den må vel til PC-doktoren! Om de kan gjøre noe da. :sur:

Deilig med sol på jobb om dagen! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen TeddyT.

Kjedelig med pc-krasj, det er så lite man kan gjøre. Skulle gjerne hatt ut noe mer filer, men det går sannsynligvis ikke. Var jo syk i påska, og spilte masse Sims2, men det har jeg ikke fått kopiert ut. Men har heldigvis alle bilder. Og det er det viktisgste!!

Skal passe M, datter til kusine i dag. Kjempe vær, så skal nok få det koslig. Kanskje lage vafler eller sjokoladekake? :) Nam nam...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:)

Da er helgen over. Det er blitt mye barn denne helga. Først barnevakt fra kl 9.00 til kl 19.30. Deretter tur til der dette og søsknene bor. Og i dag tog hjem igjen og rett i 2-års fest. :) Kattepus nr. 2 ble ferdig på fredag, og den falt virkelig i smak. Kanskje jeg skal starte med storproduksjon? ;)

Nå skal det bli godt å sove. Senvakt i morgen, så kan sove litt ekstra.

:klem: til kjente og ukjente som stikker innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er kattepus bildene jeg har lagt ut før. Den nye kattepusen er blitt avbildet, men bildet ligger ennå inne på kamera.

Jobber og står på. Søkte to jobber i går. Skal jobbe de to neste dagene denne uka også. OG SÅ KOMMER KJÆRESTEN PÅ LØRDAG! :sjarmor::sjarmor:

Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen :klem:

Å sånne stilig kattepuser! kjempekule.Martine elsker alle slags kosedyr hun så sånne skulle jammen moren ha laget! kjekt at du la ut bildet!

men jeg er nok ikke så flink til sånt syarbeid jeg! Men som sagt de var knall!!!

Håper du får en fin kveld.

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Charmina: Koslig at du synes de var fine. Etter planen skal jeg lage en til, og den skal jeg ha selv. Så tror jeg at jeg skal kjøpe en bok om det å sy kosedyr.

TeddyToria: :vinke::smilyblomst:

Nå er endelig helga her, etter en full uke på jobb.

Nå sitter kjæresten på toget, og det skal bli skjønt å se han igjen! :grine2:

Siden jeg ikke stoler på at datan min er helt frisk, er jeg lite på nettet fortiden. Litt greit å få gjort litt utenom også. Må jo låne data av alle de andre i huset her, og blir fort jagd bort. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg endelig besøk. Dvs kjæresten skal jo bli her en ubestemt periode da.

:) Han ligger nede i senga og sover litt, hadde sovet en time i natt. Siste kveld med kompiser.....

Ellers har jeg satt sammen seng i dag og hatt pai (ost og skinke) til middag, nam nam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...