pondusa Skrevet 4. mars 2006 #781 Del Skrevet 4. mars 2006 God helg til deg også. Jobber du i bhg du også? Jeg er ped.leder, men for tiden i permisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. mars 2006 #782 Del Skrevet 4. mars 2006 Så du koser deg på hytta i helgen, det hørtes deilig ut! Jeg har visst ikke fått med meg at kjæresten din skal flytte nedover, men det var jo kjempegode nyheter! Ha en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. mars 2006 Forfatter #783 Del Skrevet 4. mars 2006 Pondusa: Jepp, jeg jobber fortiden i barnehage, som vikar. Jeg er jo egentilig utdannet med mastergrad innen genetikk, men det er noe vansklig å få jobb fortiden. Jeg får god respons fra de jeg jobber med, så jeg trives bra i barnehagen så langt. Søndagsengel: Koslig på hytta ja. Men det er rimelig kaldt. MEN godt og varmt inne da. Kjæresten kommer ja. Og det er supert. Men det tar nok litt tid å bli vant med tanken. Gleder meg masse. Han kommer på besøk om to uker. Sitter inne og koser meg på hytta. Holder på å bli forkjøla, så holder meg inne. Er på fuglene som spiser solsikkefrød. Det hadde kommet ca 1/2 meter snø siden mamma og pappa var her sist helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 5. mars 2006 #784 Del Skrevet 5. mars 2006 Håper du ikke ble mer syk da... Det er jo bare så kjedelig å være forkjøla Håper du har kost deg på hytta med foreldrene dine. Det høres så hyggelig ut. Ellers er jeg bare innom for å ønske deg en god søndag Må skrive på oppgaven min jeg... fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. mars 2006 Forfatter #785 Del Skrevet 5. mars 2006 Hei og takk for hilsen Sommerfugl! Jeg vet ikke helt om jeg er bedre eller dårligere. Var våken av at jeg hostet et par tre ganger i natt. Måtte drikke litt og spise litt for at det skulle gå over. Nesa renner ikke noe særlig da, og det er bra. Med denne formen kan jeg jobbe i morgen, og da er jeg fornøyd. Nå skal vi spise rundstykker til lunsj. Nam nam.... Har blitt litt sport på tv i dag, og litt fiksing på datan. Driver stadig og legger inn oppskrifter, men bruker dem skjelden. Må bli flinkere til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 5. mars 2006 #786 Del Skrevet 5. mars 2006 Heisann! Så gode nyheter at kjæresten din skal flytte nedover da! Høres fint ut å jobbe i barnehage, får håpe jobb-markedet tar seg litt opp i fagfeltet vårt! Fortsatt god søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 7. mars 2006 #787 Del Skrevet 7. mars 2006 Ha en fin onsdag! Natta fra sommerfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. mars 2006 Forfatter #788 Del Skrevet 8. mars 2006 til La Traviata og Sommerfugl! Jeg er fortsatt ikke helt frisk, men har vært på jobb alle dager. Var på kino i går for å se Gymnaslærer Pedersen. Syntes den var helt grei, og morsom av og til. I dag skal jeg spise middag hos kusina mi som bor rett ved barnehagen jeg jobber. Så skal jeg passe datteren hennes slik at hun får tatt seg en skitur med venninna si! Ikke lenge til jeg farter til jobb..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. mars 2006 #789 Del Skrevet 9. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. mars 2006 Forfatter #790 Del Skrevet 9. mars 2006 Koslig med besøk pusla!! :) Etter endt arbeidstid lagde mamma og jeg pizza. Nå er det fyrt i ovnen her nede i kjelleren, og jeg har tent et lys. Fikk nye Sims2 tilleggspakka, men er litt usikker på hva jeg skal fjerne på datan for å få plass. Den er egentlig rimelig full som det er. Må jo ha litt ledig plass tilfelle det er noe som skal lastes ned..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 10. mars 2006 #791 Del Skrevet 10. mars 2006 Innom med en helge Åhh... jeg har alltid hatt lyst til å prøve sims, men har ikke helt turt... Tror nemlig jeg kunne blitt veldig hekta Men er det så gøy som det høres ut som eller? Håper du får en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. mars 2006 Forfatter #792 Del Skrevet 13. mars 2006 Man blir litt ivrig etter å ha spilt sims2 litt, men jeg blir lei etter en stund, og lar det ligge. Nå er det ny uke, med mer jobbing. Blir rekord i månedsutbetaling, siden jeg ikke har jobbet fulle uke før nå i mars. Det blir supert. Skal bare ha fri to dager, fredag og mandag, siden JEG FÅR BESØK FRA TRONDHEIM!!!! Gleder meg masse. Det er mulig vi skal test sove sovesoffan i leiligheten i løpet av helga. Nå er det i alle fall klart til pussing av gulv og lakking. Etter det er det faktisk ferdig. Rimelig utrolig, siden det nå er et år siden broren min overtok leiligheten! I morgen skal jeg ha tidligvakt, så da er det bare å legge seg tidlig i dag. Hm.. spørs om det er så lett da. Hadde ikke noe problem med å stå opp kl 7.15 i dag, så da blir vel ikke en time tidligere noe problem heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. mars 2006 #793 Del Skrevet 14. mars 2006 Du kom deg opp ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 14. mars 2006 Forfatter #794 Del Skrevet 14. mars 2006 Hei, søndagsengel! Ja, jeg kom meg opp, klarte å være på jobb til riktig tid! I dag skal nye skap til leiligheten plukkes opp. Vet ikke helt om vi skal sette de sammen i dag, eller om det blir til helga. Litt sliten etter jobbing, men frisk og god i kinna etter å vært ute i kulda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 15. mars 2006 #795 Del Skrevet 15. mars 2006 Kos deg masse med besøket Og takk for trøst og klem i dagboka mi! Det varmer masse!! fra sommerfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 16. mars 2006 Forfatter #796 Del Skrevet 16. mars 2006 Hei Sommerfugl! Kjempe koslig at du kommer innom her! Gleder meg masse til i kveld. Skal bare en "liten" 7,5 timers dag på jobb først! Gleder meg også masse til å sette sammen skapene i leiligheten. Nå er det bare pussing av gulv som står igjen. Til sommeren skal vi pusse og male/lakke vinduer og dører. Til Sommerfugl som også har ny leilighet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 16. mars 2006 #797 Del Skrevet 16. mars 2006 Bare innom med en sånn midt på natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. mars 2006 #798 Del Skrevet 17. mars 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. mars 2006 Forfatter #799 Del Skrevet 17. mars 2006 Hei, og takk for hilsen Sommerfugl og Søndagsengel! Jeg koser meg masse med kjæresten, og jeg skal hilse så masse. Vi har i dag vært på skitur (rundt 2 mil) og det har vært strålende vær. Med kakao, matpakker, apelsin og sjokolade ble turen fullkommen. Pga mye frisk luft, blir det en tidlig kveld i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 20. mars 2006 #800 Del Skrevet 20. mars 2006 Oj så koselig det hørtes ut da! Var på hytta selv i helgen i strålende vær. Masse deilig uteliv på ungene. Ha en super mandag snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå