Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Vi koser oss ja! :)

Venter nå på at vi skal spise Laks med gratinerte poteter sammen med resten av de som bor her. Det blir godt.

Vi har også vært på Ikea, tror jeg nå vet akkurat hvilke seng vi skal ha. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er jeg hjemme igjen etter en super tur!

:) Er ikke så lenge til jeg skal sove, siden jeg skal være på jobb kl 8.00 i morgen.

Hos kjæresten ble det litt shopping, OL-titting, mat og kosing. Vi passet på å ha så lite planer som mulig, slik at vi bare kunne slappe av sammen. :) I går var vi ute og spiste på Egon. :) Nam nam....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Da jeg var i Trondheim, var jeg og kjæresten på Ikea og ble enige om en seng. Da pappa og jeg skulle kjøpe denne senga på Ikea her i Oslo i dag, så var den faktisk utgått. Åååååå..... vi var jo blitt enige.

Vi får da prøve å finne en annen. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da typisk!! Så rart at den er utgått hvis dere så på den i Trheim? Forvirre kundene sånn da gitt!!! Dere blir nok enige om en annen en :) .

Håper du har en fin onsdag. :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er utstilt og på tilbud i Osl også, men det er 180x200 modellen. 140x200 er sikkert utsolgt.

:klem: pusla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så søt kjæreste du har da!

Kjipt med senga.... Typisk at det alltid er noe! Jeg var å kjøpte seng på Ikea for en stund siden og da jeg skulle tilbake dagen etter for å kjøpe madrasser hadde de jo selvfølgelig ikke flere madrasser igjen... :( Men får håpe dere er mer heldig og finner en fin seng :)

Skal kikke litt på Idol her jeg nå ;)

Håper du får en fin onsdagskveld :tommel:

:klem: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte jo på Ikea på andre siden av byen for å se om de hadde den der, men de hadde de jo ikke. Kanskje jeg skal spørre om ikke kjæresten vil lage en seng? :sjarmor: Han er flink til å lage ting i tre. Har et tv-bord han har laget og et nattbord til å montere på vegg eller seng. ;)

Vi får bare lete på alle andre kjeder senere.

pusla: Jeg sender alltid :klem: til deg! Koslig det.

Charmina: Har hatt en fin dag med fri og rydding. :overrasket:

Sommerfuglen: :klem: Ja, han er rimelig grei. Eneste krav han har til seng er at den ikke er hvit, av heltre og ikke er 100% rette kanter (ikke se ut som en kloss).

Jeg var på et lite intverju hos vikarbyrået Kelly i dag, siden de nettopp har startet med å ha vikarer i min "bransje". Så det blir spennende å se om det dukker opp noe der. Venter ellers på alle de stillingene jeg søkte på i januar. Fra i morgen av kommer jeg til å jobbe fult i barnehagen, har jobbedager helt til 17. mars, da skal jeg nemlig ha fri. KJÆRESTEN KOMMER PÅ BESØK!!! :klappe: Da blir det senge-jakt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare innom med en :klem: sånn midt på natta...

Får ikke helt sove så da er jo kg et greit sted å være ;)

Håper du får en fin fredag :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Takk for natte-klem Sommerfulg. :)

Jeg sov nok rimelig godt akkruat da, men koslig er det allikevel.

Jeg må snart forte meg på jobb.

Men jeg har blitt enig med kjæresten hva vi gjør ang seng. Vi finner ikke billigere seng enn den på IKEA, så da kjøper vi den nye modellen av senga vi vil ha, og så modifiserer vi den, slik at den blir sånn vi vil at den skal være. ;)

:klem: til alle fredags tittere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Da er jeg igjennom en helg med veninne kveld, kino kveld og bollekveld! :)

Så "The New World" på kino i går, og den var kjempe fin. Litt annerledes enn mange andre filmer, ikke så voldsom, men mer lyrisk på en måte.

I morgen er det karneval i barnehagen, har bestemt meg for å være en litt fargerik lege, så har fargelagt en av laboratoriefrakkene jeg har med litt fargestifter. :) Må nok nesten stryke på den litt i morgen også, for den er fryktelig krøllete. Skal jobbe hele neste uke, det blir nok slitsomt, men det blir bra med penger ut av det.

Nå har også kjæresten sagt at han kommer sørover! :sjarmor::sjarmor::sjarmor: Så da trenger jeg penger til å "fore" han mens han ennå ikke har en jobb. Han flytter nok da nedover i slutten av mars.

Nå er jo OL nesten ferdig, og det blir egentlig litt greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til Sommerfulgen! :) Koslig at du titter innom! :klem:

:klem: til Rosin :) Takk for besøket! ;)

Det var koslig med karneval i barnehagen i dag. :) Var en liten tur innom HM på vei hjem. :)

Nå blir det enten avslapping og trening resten av kvelden, eller tapetsering i leiligheten. Litt usikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: til pusla!

Ja, får håpe han får seg jobb rimelig fort. Ellers så skal han få lov til å fikse opp litt i leiligheten, bla male vinduer (rundt). Men det er jo best om han får seg litt erfaring han også.

Søkte på en ny jobb i dag, på Forsvarets Forsknings institutt, det blir spennende. Blir på en måte litt skuffa for hver dag som går hvor det ikke har ringt noen og forstyrret meg i barnehagen. ;)

De to siste dagene har vi bare vært inne i barnehagen. Det er litt guffent med -5 grader og snø rett i mot for de minste barna. Kjenner jeg ennå er kald i ansiktet, etter at jeg kom hjem for litt over en time siden.

:)

Men jeg klager ikke over været. Det er jo vinter. Og det synes jeg er bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... det er godt du gir kjæresten instrukser om å male rundt vinduene ihvertfall ;) Er vel ikke helt vanlig med malte vinduer nei :ler: Supert at han kommer nedover da! Det er jo kjempekos ;)

Lykke til med jobben da. Jeg skal krysse fingrene for at de ringer å forstyrrer deg i barnehagen ;)

Håper du får en fin helg!

:klem: fra sommerfugl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Sommerfugl. :) Tror nok han skjønner det selv også, men han kan finne på de sprøeste ting. Han er glad i nye variasjoner i matveien, mens jeg liker feks ostesmørbrød akkurat slik jeg har spist dem hele livet. ;)

Nå skal jeg komme meg på jobb. Tidligvakt i dag. Tror jeg holder på å bli syk, så skal holde meg hjemme hele helga, kanskje en liten luftetur bare. :(

Ingvild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysj..... ikke si det til noen. Men jeg sitter nå på hytta og hygger meg. Ble med mamma og pappa, siden jeg egentlig bare hadde planer om å kose meg hjemme. Her er det rundt -10 grader og masse snø. :) I smelteperioden smeltet det ikke like mye her som i Oslo, så det blir spennende å se om jeg klarer å gå opp på brøytekanten i morgen, når jeg SKAL på ski tur.

Ellers er det utrolig at jeg er kommet meg igjennom ei hel uke med jobbing hver dag. Er ikke sliten egentlig, bare trøtt fordi jeg sto opp tidlig i dag. Blir godt å sove, selv om senga er iskald. :)

Har en del planer for neste uke også, i tillegg til at jeg skal jobbe hele uka, så det kan bli spennende å se hvordan kroppen takler.

Natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...