Fibonacci Skrevet 27. januar 2006 #721 Del Skrevet 27. januar 2006 Stikker innom og ønsker deg god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. januar 2006 #722 Del Skrevet 27. januar 2006 Misunner deg litt dette samværet med små barn - det er så koselig! Vil ønske deg en strålende helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. januar 2006 Forfatter #723 Del Skrevet 27. januar 2006 (endret) Takk for hilsner Søndagsengel, La Traviata og pusla. Det er veldig koslig å passe barn ja Søndagsengel. De er nusselige. Har fått beundrende "Hva heter du a'?" Og "Du er veldig snill" og "Du har et pent annsikt" og "Du har hull i leppa" (litt tørre lepper om vinteren). Nå skal det bli godt å ha helg. Skal jobbe tirsdag og torsdag neste uke. til alle dere tre. Endret 27. januar 2006 av iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 27. januar 2006 #724 Del Skrevet 27. januar 2006 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. januar 2006 #725 Del Skrevet 28. januar 2006 Det er veldig koslig å passe barn ja Søndagsengel. De er nusselige. Har fått beundrende "Hva heter du a'?" Og "Du er veldig snill" og "Du har et pent annsikt" og "Du har hull i leppa" (litt tørre lepper om vinteren). ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 28. januar 2006 Forfatter #726 Del Skrevet 28. januar 2006 Takk for hilsen Grooo. Ja, måtte le litt av den jeg også Søndagsengel. I dag skal jeg til postkontoret for å hente rekomandert post fra NTNU. Lurer litt på hva der er, for det er en liten konvolutt, og da kan det vel ikke være vitnemålet. Hm... Skal også kjøpe bursdagsgave til veninne L som hadde bursdag i går, og som jeg skal til i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 31. januar 2006 #727 Del Skrevet 31. januar 2006 innom med en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 31. januar 2006 Forfatter #728 Del Skrevet 31. januar 2006 Takk for Charmina. Nettopp kommet hjem fra jobb, skal opp og sette på en vaskerunde med klær. Resten av dagen blir brukt til å slappe av i beina. Skal ikke jobbe før på torsdag igjen, men beina bør hviles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 2. februar 2006 #729 Del Skrevet 2. februar 2006 Du kan godt få komme her og vaske litt klær også Og ikke minst stryke dem etterpå........................ Ha en fin torsdag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #730 Del Skrevet 2. februar 2006 Hmm.. her er det ekstremt lite stryking. Ser på det som bort kastet tid. Det eneste som strykes er bluser og skjorter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #731 Del Skrevet 2. februar 2006 Trøst deg med at her i huset strykes ingenting- ihvertfall ikke av meg, og særlig ikke skjorter for det kan jeg ikke Ha en fin dag i morgen, og god natta til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. februar 2006 Forfatter #732 Del Skrevet 3. februar 2006 Takk for hilsen Rosin! Er ikke bekymret for meg som ikke stryker noe nei. Jeg er ikke vant med at det gjøres, så jeg ser ikke helt vitsen. Jeg har overlevd helt fint uten i 24,5 år. Var på et lite NTNU-treff i går. Vi var bare 4 stykker, men det var koslig å se de andre igjen. I dag skal jeg spise middag hos ei god veninne. Er blitt lovet Smoothis også, så gleder meg masse. Men først skal jeg ned i leiligheten for å vaske kjøkkenet som endelig har fått innlagt varmt vann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 4. februar 2006 #733 Del Skrevet 4. februar 2006 Håper du koste deg i går kveld da, og at resten av helga blir fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #734 Del Skrevet 4. februar 2006 Hei Pusla.... Jeg koste meg masse i går. Vi spiste noe indisk mat til middag og litt snacks til Idol. Så hadde vi to forskjellige typer Smoothies som vi prøvde ut. Hadde på følelsen at jeg trilla hjem, selv om jeg gikk...... I dag skal jeg kanskje på kino, ellers skal jeg hygge meg hjemme med en film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 4. februar 2006 #735 Del Skrevet 4. februar 2006 Kos deg med film i dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. februar 2006 Forfatter #736 Del Skrevet 4. februar 2006 Takk Søndagsengel! Skal kose meg med Elisabthtown. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. februar 2006 #737 Del Skrevet 5. februar 2006 Innom med en søndagsklem! Og her er ingenting strøket ennå for det er det mannen som pleier gjøre. Men det må liksom strykes skjorter og arbeidstøy da for det er jo så krøllete, og Martine sine skjørt og kjoler trengs nok en glatt flate over seg også ja. Alle klær burde vært krøllfrie synes jeg! Ha en flott dag vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. februar 2006 Forfatter #738 Del Skrevet 5. februar 2006 tilbake Charmina. Skjønner godt det med arbeidsklær og små skjørt ja. Har bare hørt rykter om at noen i familien stryker håndkler og laken!! Da fikk jeg litt sjokk...... I natt har det kommet litt nysnø, så må vel ut og måke litt om ikke så lenge. Det skal også snø til og med mandag. Og det er veldig bra for akebakken i barnehagen den jeg jobber. Den var på en måte litt "utbrukt". Humpete og det som er. Blir koslig å komme tilbake på torsdag når det er masse nysnø. Det skal nemlig snø på torsdag også. I morgen reiser jeg med tog til min kjære og flyr hjem igjen på onsdag for å jobbe torsdag og fredag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. februar 2006 #739 Del Skrevet 5. februar 2006 God tur til Trondheim!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. februar 2006 Forfatter #740 Del Skrevet 6. februar 2006 Takk pusla! Jeg skal kose meg masse selv om det ikke er for så lenge. Vi skal slappe av sammen så mye som mulig, på kino og på middag hos foreldrene hans. Det blir koslig. Vi tar også Valentines Day litt tidlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå