søndagsengel? Skrevet 6. januar 2006 #701 Del Skrevet 6. januar 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. januar 2006 Forfatter #702 Del Skrevet 6. januar 2006 Takk Søndagsengel! Nå er jeg litt sliten etter besøk og lite mat siste timene, men det er noen lange tynne som ligger i vannet og trekker seg. Gleder meg. Elsker pølser, med alt tilbehør og melk. Verdens beste kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 9. januar 2006 #703 Del Skrevet 9. januar 2006 Innom med en mandagsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. januar 2006 Forfatter #704 Del Skrevet 9. januar 2006 Takk Charmina! Har nettopp kommet inn etter å ha vært på skikkelig rundtur i Oslo. Tok bussen til Lysaker, der jeg jobbet i barnehage før jul, og hentet joggeskoene jeg hadde "glemt" der. Fant ikke det ut før jeg skulle trene i helga. Deretter tok jeg trikken ned til byen og bussen opp igjen. Det tok jammen lang tid. Nå skal jeg spise litt. I kveld skal jeg på Trafikalt Grunnkurs, siden jeg ikke har klart å få meg til å ta lappen ennå. Men nå som jeg har så mye tid, må jeg bare samle meg sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. januar 2006 #705 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg har heller ikke lappen, enda jeg er urgammal . Burde absolutt begynt jeg også, så tøft at du skal i gang da!!! Det er like så greit å bare hive seg uti det tror jeg, for det passer liksom aldri 100%. Jeg skulle ønske jeg tenkte på det mens jeg bodde hjemme, for nå har jeg liksom så mye andre å bruke pengene på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. januar 2006 Forfatter #706 Del Skrevet 10. januar 2006 Du fikser det nok du også Pusla, du må jo ta deg tid til det etter hvert. Det gikk fint på kurset. Hadde forestilt meg at det bare var unge folk der, men jeg var ikke eldst!! SÅ tror det skal gå fint. Tror ikke jeg starter å øvelseskjøre på skolen der med en gang heller. Nå er det mere Da Vinci koden lesing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. januar 2006 #707 Del Skrevet 11. januar 2006 Spennende å ta lappen Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 11. januar 2006 #708 Del Skrevet 11. januar 2006 Lykke til med jakten på lappen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2006 #709 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg har heller ikke lappen. Ikke penger til sånt for tiden altså, altfor dyrt! Håper alt er bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #710 Del Skrevet 12. januar 2006 Puh.. dette var tidlig. Sovnet nok ikke før nærmere kl 0100 i går. Eller skal man si i dag? Hehe... skal jobbe i barnehagen i dag. Derfor jeg er tidlig oppe. Fant en ny jobb å søke på i går, og ble klalt inn til intervju på en jeg søkte på for lenge siden, det blir til uka. Nå er det bare å komme seg av gårde. Takk for hilsen Søndagsengel, Grooo og Rosin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. januar 2006 #711 Del Skrevet 12. januar 2006 Så bra at det skjer noe på jobbe-fronten da!!! Håper det ordner seg for deg snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. januar 2006 Forfatter #712 Del Skrevet 13. januar 2006 Ååå... har funnet ut at den ene jobben jeg søkte på er det en studieveninne av meg som har, og skal ut i permisjon. Hm.. da må jeg læres opp av henne og sånt no, ingen sjanse for å fortsette etter det ene året. Kjipt.... Tror jeg da heller krysser fingrene for en av de andre stillingene. Er lysten på nye folk, nytt miljø osv. Åååå... så på en liten snutt av Dumbo på tv nå... Må ha den filmen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2006 #713 Del Skrevet 14. januar 2006 GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. januar 2006 Forfatter #714 Del Skrevet 17. januar 2006 Takk Rosin. Håper du også hadde en fin helg. Jeg brukte helga på å få litt orden i rotet, etter at jeg hadde jobbet i to dager. Var jo ikke så mye hjemme torsdagen bla. Men nå er det rimelig greit her igjen, og jeg rakk også å støvsuge og vaske. I går var jeg på nest siste kurskveld på Trafikalt Grunnkurs, neste og siste gang er det førstehjelp. Var på intervju hos Novartis (legemiddelfirma) i dag. Blir spennende å se om jeg kommer vidre til intervjurunde 2. I morgen kommer kjæresten, og i kveld skal jeg se "Stolthet og Fordom" på kino. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 19. januar 2006 #715 Del Skrevet 19. januar 2006 Krysser fingrene for deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 20. januar 2006 #716 Del Skrevet 20. januar 2006 Fingre krysses her også. Du må fortelle hva du synes om "Stolthet & fordom", jeg er helt forelska i tv-serie-versjonen, så er litt redd for at jeg skal bli skuffa. Men jeg må nok se den jeg og! Håper du koser deg med kjæresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. januar 2006 #717 Del Skrevet 20. januar 2006 God Helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 20. januar 2006 Forfatter #718 Del Skrevet 20. januar 2006 Takk for hilsen Charmina, pusla og Rosin. Jeg koser meg masse hjemme med kjæresten. Jeg syntes filmen var veldig fin pusla. Jeg kan ikke huske å ha sett tv serien, selv om jeg sikkert har gjort det. til alle tre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 25. januar 2006 Forfatter #719 Del Skrevet 25. januar 2006 Oj... la merke til at det står at jeg er 22 år på første siden i dagboka. Jeg er jo nå 24, så det betyr at jeg hat hatt denne dagboka i ca 2 år. Det er jo ikke så ille. Var i går barnevakt for K. Datteren til kusine K. Hun sovnet heldigvis akkurat rett før foreldrene dro ut for å spise. Hun er bare 1 år og 10 måneder, så er litt i tvil om hun hadde sovnet og roet seg om jeg måtte trå til å synge nattasang. I dag er det passing av O. Sønnen til en annen kusine K. Han er ennå yngre, men han må sysselsettes litt mer. Det blir spennende. I morgen skal jeg jobbe i en ny barnehage. Og det blir jo ennå mer spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 25. januar 2006 #720 Del Skrevet 25. januar 2006 Det er koselig å passe barn vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå