Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Takk for hilsen Charmina, Pusla og Rosin. Super koslig! :klem:

I dag har vært den store pepperkakelage dagen. Pepperkakene ble rare, men det smaker da pepperkaker. ;)

I morgen må de to siste gavene handles, har ikke stresset med det, siden jeg vet hva som skal kjøpes. Skal også lage julekake (nam) som er tradisjon på lillejulaften.

God jul til alle sammen. :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:grine: Skrev et langt innlegg, men så kom det selvfølgelig ikke med! Huske å kopiere før jeg legger det inn nå!!!

Ja ja... starte på nytt.....

1. Rosin: Det er bare koslig at du stikker innom. Det er bare koslig. :)

2. Koslig med julehilsen La Traviata! :klem:

3. Skrev en hel masse om alt jeg har gjort i dag.

*Var på kirkegården og la ned krans på en slektnings grav med mor og bror.

*Kjøpte de to siste gavene + noe til meg selv. :)

*Slappet av og programerte digital opptaker til å ta opp litt av hvert av disney og filmer i løpet av jula.

*Limte sammen pepperkaketoget mitt, og satte det på fat med litt nisser og Masse godis.

*Bakte julekake. NAM.

*Hadde et 5 min besøk av ei veninne som var innom for å hente/få gave.

*Vaska på badet.

*Var hos Onkel og Tante i nabohuset.

Puh.. :) Det ble ikke rukket å klippe hår, samt å fikse gaven til pappa. Må legge inn litt musikk på mp3 spilleren hans. ;)

:nisseblunk: og :klem: God jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

Har hatt en koslig julekveld.

Fikk en del fint og praktisk. Hovedgaven var 2 dyner, 2 puter samt sengetøy av mamma og pappa. Greit når man skal flytte for seg selv. ;) Det er jo ikke akkurat billig med masse stasj! :) Av kjæresten fikk jeg en Tommy og Tigern bok, (mangler nå bare en for å få samlingen komplett) og Ole Brumm og Heffalompen. :) Så koslig. Han likte gaven han fikk også.

Nå er det straks natt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at julekvelden ble bra! Kjekke gaver fikk du jo også. Her koste både vi og ungene seg. De fikk utrolig masse.

Ha en fin romjul.

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Charmina.

Vi hadde juleselskap i går, og er i dag reist på hyttetur. :)

Koser oss med tv, god mat og håper det blir litt skiturer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pusla og søndagsengel.

Nå har vi vært på hytta et par dager, og det er koslig. Det er rimelig kaldt, i går var det -13 grader. I dag ble det en kort og grei skitur. Var vansklig å holde varmen, selv om jeg gikk greit fort. Kan jo ikke kle seg inn i utrolig masse heller.

I morgen vender vi nesa hjem, og skal på stort juleselskap hos kusina mi i Asker. Det blir koslig.

:):klem: tilbake....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kontakt i 2005, koselig å ha blitt litt kjent med deg selvom det er via skjermen :) . Ønsker deg et riktig godt nytt år!!!

Et av forsettene mine for det nye året er å få gått på kino med deg :ler: . Makan til sommel jeg har holdt på med i høst går nesten ikke an!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei pusla og Rosin. Takk for hilsen og godt nyttår!

Kjæresten kom i går morges, og vi benyttet dagen til litt handling og matlaging. Vi spiste lammestek, med gratinerte poteter, grønnsaker, karamelliserte stekte soppbiter og rødvinsaus. NAM! :) Til dessert hadde vi hvitsjokolademousse med kardemomme. Den sto nok litt lenge på kjøling, siden vi spiste den etter kl 24. Dermed hadde den litt rar konsistens, men ellers god. :)

Godt nyttår.

I dag går ferden opp på hytta igjen. Mamma og pappa er der nå, og kjæresten og jeg skal spise middag der oppe sammen med de i dag. Deretter reiser de ned igjen, og kjæresten og jeg får hytta for oss selv helt til torsdag. :)

Endret av iingvild
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og godt nytt år til deg iingvild :klem:

Høres ut som du og kjøresten koste dere i går, og jeg håper dere får noen fine dager sammen på hytta også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du feira nyttår med kjæresten. Det ville jeg også :grine: , neste år skal jeg feire med han om han vil eller ikke, men da skal han sikkert jobbe :roll:.

Noen rolige dager sammen på hytta hørtes deilig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært en deilig men kald dag i dag. Litt tregt oppe, og skitur fra kl 13.30 til rundt 16.15. Så sol-nedgangen med litt varm solbærsaft i hånda. ;)

Nå er det ikke lenge til vi skal kose oss med taco! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og takk for hilsen Charmina.

Nok en deilig dag på hytta, med -8 grader, og blå himmel. Sola varmer jo ikke, og den står ekstremt lavt (rart når jeg vet hvor den er i påsketider), men det er fint å se hvordan snøen "glitrer" i sola. Var bare på en liten spark-tur i dag. Ellers har vi brukt kvelden på å lage hamburgere og teste ut nytt tilleggs-spill til Setlers. Historiske senarier 1. Ok, men litt kjipt med bare to. I tillegg til at kjæresten vant som bare det. :( ja ja... "Tap og vinn med samme sinn!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er kjæresten dratt. Buhu..... Men det er bare 1.5 uke til han kommer tilbake, så da er det jo bare å starte nedtelling igjen. ;)

Nå er jo virkelig året startet, og håper jeg får en skikkelig jobb, eller får jobbet litt igjennom barnehageResurssen.

Jeg skal nyte helga. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...