iingvild Skrevet 8. desember 2005 Forfatter #661 Del Skrevet 8. desember 2005 Hjippi... Overlevde natta, selv om jeg trodde kl var 7 når den egentlig var 1.30. Takk for hilsen Pusla! I dag blir det nok også bare inne sitting, med litt data, tv og små pusling. I morgen må jeg ha tak i noen julegaver og bursdagsgaver. Men orker ikke å gå ut i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 8. desember 2005 #662 Del Skrevet 8. desember 2005 Kos deg inne i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 9. desember 2005 #663 Del Skrevet 9. desember 2005 Håper formen er bedre, så du får gjort det du skal nå før jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 9. desember 2005 Forfatter #664 Del Skrevet 9. desember 2005 Hei! Takk for det pusla! Er ikke så veldig mye bedre, litt bedre i halsen, men hoster mye mer, så det er ikke så bra. Mamma måtte ta julehandlinga i dag, så det er i alle fall i boks. Bare håper jeg er frisk nok til å være med på bursdagsfeiring i morgen. Fetteren min er 40 år i dag. I dag får jeg et lite besøk av ei veninne, også skal jeg bare slappe av. Kanskje se en film. Tar det som det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. desember 2005 #665 Del Skrevet 10. desember 2005 God bedring vennen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 11. desember 2005 Forfatter #666 Del Skrevet 11. desember 2005 Takk Charmina. Er virkelig lei av å være syk nå. Gleder meg til en natt hvor jeg kan sove hele natta!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 12. desember 2005 #667 Del Skrevet 12. desember 2005 Huff, nå får du bli bedre synes jeg!! Husker fra ifjor vinter hvor kjedelig det var å ligge sånn i dagesvis. I år har jeg klart meg bra sålangt, bank i bordet, for det er pyton å være syk. Håper du har det litt bedre i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 12. desember 2005 Forfatter #668 Del Skrevet 12. desember 2005 Hei igjen Pusla! Jeg er kanskje både dårligere og bedre i dag. Nesa har ikke rent like mye, men jeg har hatt noen forferdelige hosterunder. Det er kjipt når det står på, og vansklig å få det til å slutte. Må konsentrere meg om først og frems å klare og få luft. Var hos legen i dag, og fikk mer hostesaft, så håper jeg sove en del i løpet av natta. I dag sto jeg opp kl 6.45, og hadde da alt ligget noen minutter i senga og kjedet meg. Det er virkelig kjedelig å være syk ja. Men ligger på soffan og ser film og spiller sims2, så har det ikke alt for ille. Jeg håper også jeg er bedre i morgen. På torsdag skal jeg sette meg på toget på vei til Trondheim hvor jeg skal være til søndag, så da MÅ jeg jo være rimelig grei og frisk. iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. desember 2005 #669 Del Skrevet 13. desember 2005 Det er så mange som er syke nå for tiden. Mannen er blitt skikkelig forkjøla og jeg håper virkelig ikke han smitter oss andre, for på torsdag kommer jo mamma på besøk. Ikke gøy om alle går rundt med renne neser da nei! Håper du blir fort frisk nå da! God bedring! Klem fra Charmis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. desember 2005 Forfatter #670 Del Skrevet 13. desember 2005 Takk Charmina! Blir nok frisk i løpet av uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 13. desember 2005 #671 Del Skrevet 13. desember 2005 Klart du blir frisk i løpet av uka - du kan jo ikke være syk når du skal til Trondheim!! Fortsatt god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. desember 2005 Forfatter #672 Del Skrevet 15. desember 2005 Takk for hilsen pusla! Jeg er nå i Trondheim, og skal kose meg masse. Hoster fremdeles, men går ut fra at det gir seg etter hvert. Har jo en som skjemmer meg bort her, så da blir jeg fort frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. desember 2005 #673 Del Skrevet 15. desember 2005 Kos deg masse med kjæresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 16. desember 2005 #674 Del Skrevet 16. desember 2005 GOD HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. desember 2005 Forfatter #675 Del Skrevet 17. desember 2005 Søndagsengel: Skal nok kose meg masse ja! Er flink til det når jeg først er her. Rosin: Takk i lige måde. Det er bra å være i Trondheim. Bra julestemning, og har fått tak i de fleste julegaver. Mangler bare et tre-pizzabrett til broren min, som jeg må lete etter til uka. I går var vi på kino og så King Kong. Den var både forferdelig skummel, og kjempe bra. Utrolig underholdning, og kan ambefales. I dag skal vi ut og spise på Peppes ved Nidelva. Der er det så koslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #676 Del Skrevet 19. desember 2005 Sånn... da er jeg hjemme igjen. Hadde en kjempe kos tur, og så bla King Kong. Fantastisk film. I dag har jeg brukt hele dagen på å rydde, støvsuge og tørke støv. Deilig å ha det ryddig. Ellers lite som skjer, ser fram til julekakebaking og treff av veninne i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 19. desember 2005 #677 Del Skrevet 19. desember 2005 Godt å høre at dere har kost dere. Du får ha en fin dag i morgen med baking og sammen med venninna di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. desember 2005 #678 Del Skrevet 21. desember 2005 Å den filmen vil jeg også se, men så lite barnevakt som vi klarer å skaffe oss blir det vel ikke mye av det nei! Kos deg de siste dagen før selve kvelden nå da og ha en kjempefin jul om jeg ikke titter innom igjen før. Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 22. desember 2005 #679 Del Skrevet 22. desember 2005 Nå blir det lite KG-tid på pusla fram mot jul, så da vil jeg takke deg for året som KG-bekjente og litt msn-samtaler, har satt pris på det : Vil ønske deg og familien din en kjempekoselig jul og et strålende nytt år med ny jobb for deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. desember 2005 #680 Del Skrevet 22. desember 2005 GOD JUL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå