iingvild Skrevet 26. november 2005 Forfatter #641 Del Skrevet 26. november 2005 Ja ja.... fikk ikke den relevante jobben, men er i alle fall "godkjent" til å jobbe som vikar i barnehage. Håper det er mye sykdom til uka sånn at jeg får jobbet litt..... Var hos ei kjempe snill og god veninne igår. Kjæresten hennes var også der, og alle tre så på Batman Begins og spilte litt Playstation. I dag blir det kino med Elisabethtown. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. november 2005 #642 Del Skrevet 26. november 2005 Dumt med den jobben, men det kommer sikkert andre muligheter!! Også er det jo fint at du har mulighet til å jobbe litt da, selvom barnehage ikke er helt det du har utdannet deg til . Ha en koselig kveld på kino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. november 2005 Forfatter #643 Del Skrevet 27. november 2005 Hei pusla! Vi orket ikke dra på kino i går, så vi så på film hos veninna mi. Koslig det også! Hadde med en dvd som jeg kjøpte for ikke så lenge siden. Nå står søndagens sjokoladekake i ovnen. sjokoladekake i langpanne til 15 personer 350g hvetemel, 2 1/2 ts bakepulver, 3 ss bakekakao, 225 g sukker, 225 g smør, 4 egg (vispet sammen), 4 ss melk, 150g (ca) sjokoladedråper. Smelt smøret, og la det avkjøles ved å tilsette melka. Bland de tørre ingrediensene og bland alt utenom sjokoladedråpene i en kjøkkenmaskin. Tilsett tilslutt sjokoladedråpene og bland med en slikkepott. Ha røren i en form i størrelse 30x25x5cm. Jeg lagde dobbel porsjon, brukte 1 dl melk og en stor langpanne. Den ble litt tørr, og kunne derfor egentlig vært tilsatt et egg til og litt mer melk. Stek ved 180 grader C i 30 til 40 minutter. Dryss over melis når kaken er avkjølt. Server i små firkanter. Jeg vet ennå ikke hvordan den smaker. Men røra var godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. november 2005 #644 Del Skrevet 27. november 2005 Ah, du er nå inne en veldig god bake-periode må jeg si! Jeg var også veldig aktiv på bakefronten før, men det har gått litt over. Men nå før jul har jeg lyst til å bake litt jule-kaker og sånt, selvom det er litt dumt egentlig for i min familie spises det lite kaker (vi er igrunn mest glad i medisterkaker, ha-ha ). Håper du har en koselig søndag, første søndag i advent tilogmed!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 28. november 2005 #645 Del Skrevet 28. november 2005 Så dumt at du ikke fikk den jobben da vennen, det synes jeg da godt du kunne ha fått Men håper du har det bra og at du får en fin mandag! Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 28. november 2005 Forfatter #646 Del Skrevet 28. november 2005 Takk for hilsen pusla og Charmina! Jeg sitter nå og scanner litt bilder, og er straks ferdig med dagens dose. Resten av dagen skal benyttes til: ..... Kanskje litt trening ..... og det som måtte dukke opp...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 29. november 2005 #647 Del Skrevet 29. november 2005 Sukk jeg skulle ha scannet inn bilder jeg også. Har jo hundrevis jeg skulle ha gjort det med. Men så klarte jeg ikke å kobble til den gamle scanneren på den nye maskinen. Den ville rett og slett ikk siden maskinen var så ny Irriterende. Ha en fin tirsdag da snuppeluppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. november 2005 Forfatter #648 Del Skrevet 29. november 2005 Hmm.. ja det må være irriterende Charmina. Vi har en scanner som er et år gammel, som er en skikkelig foto-scanner. Har scannet en del bilder på den vanlige scanneren vår også, og tror ikke det ble like bra. Det som er bra med denne scanneren er at den kan scanne lysbilder. Og de blir bra. I dag har jeg faktisk jobbet, og skal være i den samme barnehagen til og med mandag. Sliten, så nå skal jeg slappe av! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 29. november 2005 #649 Del Skrevet 29. november 2005 Vil bare ønske deg en riktig god natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. november 2005 Forfatter #650 Del Skrevet 30. november 2005 Takk for det Rosin. Da du la inn den meldingen hadde jeg nettopp tatt en dusj og var klar for å legge meg. Deilig å slippe å stå opp tidlig bare for å dusje. Hehe.... Det er godt å være *ren og pen* når man legger seg også. Ny dag på jobb i dag, og glitrende morsomme barn på jobb. Bla ei som sa at hun var for lita til å rydde ute, så det kunne gutta ta seg av. Så artig. Rett etterpå kom hun med komentaren: "Jeg er større enn deg så!". Nå er det bare avslapping, og nyte tv og data litt. Kjæresten gleder seg veldig til i morgen når han får vite hva som er i kalenderen! Hehe... er bare så vidt jeg har klart å holde meg med å røpe hva det er. MEN har klart det. Han tror det er noe sjokoladegreier. Han blir nok glad ja. til de som fortjener det mest. Har et par på lager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. desember 2005 #651 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Hei! Her var det stille synes jeg, hva driver du med om dagen da? Ha en riktig god helg ihvertfall Endret 3. desember 2005 av Rosin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. desember 2005 Forfatter #652 Del Skrevet 3. desember 2005 Hei Rosin! Jeg bare jobber jeg..... Koser meg. Men er sliten når jeg kommer hjem. Har bare slappet av på soffan etter at jeg er kommet hjem fra jobb. I tillegg til å jobbe i 7.5 time, så bruker jeg en time begge veier, så da er det godt å hvile beina hjemme. I dag skal jeg og kusine med 3 av 4 små dra på OBOS dagen på Norsk Folkemuseum. Det blir moro, masse julestemning. Blir med de til Lier etter det, og skal være barnevakt for SEKS barn. Hjelp..... Hehe.. men de er snille som lam, og leker bra sammen, så det går nok helt fint. Skal også få kusina mi til å klippe meg i morgen, slik at jeg er klar til jul. På vei hjem på søndag skal jeg innom ei anna kusina og hilse på der. Lillegutt som er litt over 1/2 år har jeg ikke sett siden september, og han har nok vokst litt. Jeg får ta en KG runde på søndag, har ikke tid nå, må pakke ferdig. Kos dere i helga! I Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. desember 2005 #653 Del Skrevet 3. desember 2005 Høres ut som en veldig trivelig helg, men fy flate jeg hadde aldri turt å være barnevakt for seks barn ! Men det går sikkert kjempegreit for deg da . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 5. desember 2005 #654 Del Skrevet 5. desember 2005 Innom og ønsker deg en fin mandag! Her skinner solen så deilig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. desember 2005 Forfatter #655 Del Skrevet 5. desember 2005 Pusla og Charmina! Supert med sol da! Den har ikke jeg sett på en stund. Siden Onsdag blir det vel. Barnepassingen gikk helt supert. Hadde en fin kveld, bort sett fra at det var vansklig å få de tre yngste til å sove. De skulle ligge på tvers på to madrasser som lå på gulvet, og det var jo selvfølgelig litt knuffing og snakking. Den siste sovnet kl 23. Hehe... trøtte barn på søndag var ikke mitt ansvar I dag har jeg også jobbet, det samme skal jeg i morgen. Trives fortsatt godt, men har nok plukket opp noen basilusker hos noen og en hver. Håper bare jeg ikke blir skikkelig syk. Selv om kl bare er 21.45 er det nå legge tid, står opp kl 06.30. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 7. desember 2005 #656 Del Skrevet 7. desember 2005 Innom med en i full fart mellom kakebakingen! Julekakene må jo i boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #657 Del Skrevet 7. desember 2005 Takk for Charmina. Her blir det lite baking, er hjemme omdagen, men det er fordi jeg er blitt syk. Ikke noe særlig å bake julekaker da heller. Så vet ikke om det blir så mye julekaker i år. Kanskje du sender et par bokser Charmina? Jaja.... jeg får sørge for å bli frisk. Kjedelig å ha så vondt i halsen at det er vondt å snakke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 7. desember 2005 #658 Del Skrevet 7. desember 2005 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 7. desember 2005 Forfatter #659 Del Skrevet 7. desember 2005 Takk Søndagsengel! Gruer meg litt til natta, for det er ikke noe godt å sove og puste igjennom munnen. Håper jeg blir frisk om ikke lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 7. desember 2005 #660 Del Skrevet 7. desember 2005 Huffda, syk er ikke noe kjekt!! God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå