Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Ja, det var det jeg tenkte også. At hun begynner å skjønne hva som skjer. Hun proteserer vilt når hun skal inn i bilen på morgnen også.

Skal stikke og hente henne nå tenkte jeg. :) Vi bruker jo en liten evighet på å gå hjem. (Nå er jeg hos mamma og pappa!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagen i barnehagen gikk bedre enn i går. Det var i alle fall det de sa i barnehagen. Men lille ii begynte å gråte da jeg kom og ville gå med en gang. Og hun har vært veldig lei seg nå i kveld. Sovnet ikke før nå, og da i dobbeltsenga med meg inntill seg. Da tok det 5 minutter. Hun nektet å være alene i senga si. :(

Fant endelig syklen hennes på en nettside. :) Sikkert billigere enn det vi kjøpte den for!

http://www.woodentoystore.co.uk/product_info.php?manufacturers_id=27&products_id=942&osCsid=023327717b9d5ead8efd09b7244df299

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er andre barnehageuke startet. Lille ii var urolig i slutten av uka og nettene i helga, men sov bedre natt til i dag. I går var hun bare 3 timer i barnehagen. Tror hun har godt av noen korte dager. I dag skal jeg hente henne etter at de har spist mat i 14 tiden.

På søndag var jeg å prøvde noen sko som var lagt ut på finn.no. De passet og er kjempe fine. Så da er det i boks. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Så utrolig skjønn liten sykkel :rødme:

Flott med sko i boks, du får passe på å gå de inn mens du har litt alenetid på dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Vi hadde to uker med sykdom og så barnehage bytte. Det var tre uker hvor det ble gjort lite hjemme, men jeg fikk kost masse med lille jenta.

Det virker som hun trives bedre i den nye barnehagen, og det er ikke så slitsomt for meg å levere / hente henne. Bruker 20 minutter dit, men det er ikke stor høyde forskjell.

S var nettopp på posten. Brudepikekjolene våre (dvs lille ii sin og K (6,5år)) var kommet. De var kjempe fine!

:) Veldig fornøyd!

Nå må jeg bare finne sko til min lille jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra dere fikk ny barnehage! Håper dere er friske og raske igjen nå.

Så deg i IKM september-tråden, så moro! Da er vi tre fra terminklubben sist som prøver igjen nå! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det klaffet på periode 2. :)

I dag har jeg vært og shoppet litt mens lille ii var i barnehagen. Jeg finner lite til meg selv, synes shopping er mest mas og strev fortiden. Shopping på nett er mer behagelig.

Vi har planer om å flytte snart, trenger et rom til. Håper vi finner noe om ikke så lenge. Vi vil helst bli her vi bor, og vet at det skal selges en del 3-roms her i tiden som kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klaffet på periode 2. :)

I dag har jeg vært og shoppet litt mens lille ii var i barnehagen. Jeg finner lite til meg selv, synes shopping er mest mas og strev fortiden. Shopping på nett er mer behagelig.

Vi har planer om å flytte snart, trenger et rom til. Håper vi finner noe om ikke så lenge. Vi vil helst bli her vi bor, og vet at det skal selges en del 3-roms her i tiden som kommer. :)

Nettshopping er alle tiders ;)

Klart dere vil trenge en treroms, så får lille ii sitt eget rom. Får håpe det passer seg med å få tak i en leilighet som er i nærmiljøet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke ennå. Og tante rød har ikke dukket opp. 30 dager siden sist, i morgen. Litt usikker på sykluslengde.

Vi har hatt en begivenhetsrik helg. Skriver mer i morgen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Referat fra helga:

lørdag: besøk av ei 10 år gammel tremenning av lille ii, koselig og vi lagde bla kattepus sjokoladekake!

Søndag: startet med at vi forsov oss, skulle til østfoldbadet med ei god venninne, mann og barn! Rota til med gps'en slik at vi ble mer forsinka. Da vi var på rett vei kastet lille ii opp i bilen, nok et stopp og påkledning med det lille skiftetøyet vi hadde (strømpebukse og genser). Da vi kom oss i bilen igjen ble det kjørt feil og det tok 25 min på å få bilen i riktig retning igjen! Da vi endelig kom fram hadde de ventet lenge stakars! Men etter det hadde vi en fin dag! Badet i ca 2 timer og filmet masse med video m undervannshus! Moro! Kl 16 var vi på middag hos min mor og far!

Neste bading blir nok i Asker igjen, vi har vært der tidligere. Like fint men nærmere! Veldig fint og barnevennlig der det er bølgebasseng, de små kan sitte, krabbe og gå! Vi gleder oss til neste gang!

Ikke lenge til bryllup! Bestilte blomster i dag! Gleder meg!

Skal teste i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha roser som har en liknende farge (orange) rosa i bryllupsbloggen.

Blomstene som ble bestilt var:

-Brudebukett til meg

-Liten bukett til K som er Brudepike (6år)

-Liten knappehullsblomst til Brudesvenn (5år)

-Knappehullsblomst til forlover, far og svigerfar.

:romeo:

:rødme:

Test utført! Nå blir det kakespising! To blå i kryss! :) Termin er evt rundt 20. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...