Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Ingen fare, en får nok med seg det meste etter hvert.

Lille ii har nå hatt en periode hvor hun har vært mye syk. Førts to runder med forkjølelse og nå mulig kikhoste. Hvis det er det hun har så har hun fått antibiotika såpas tidlig at hun bør bli fort frisk. Hennes fetter i trøndelag har vært syk lenge og har startet å hoste masse også. Han får bekreftet eller avkreftet sykdommen om et par dager. De to "kysset" hverandre da de så hverandre rett før 17. mai. ;) At hun er smittet er jeg derfor ikke i tvil om. Hun har blandt annet gått dårligere enn på lenge de par siste dagene, rimelig slapp. Men ligger ikke stille nei.

I dag har hun sovnet to ganger i manducaen mens vi har vært på tur ute. En gang fra butikken og den andre ganger tur i skogen. Den første gangen sov hun såpas lenge at jeg rakk å skrive og sende inn en jobbsøknad. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, stakkars lille ii! Håper formen hennes er bedre nå! Ikke godt for disse små å være syke. :riste:

Fikk dere ikke plass i noen av bhg dere hadde på lista? Siden dere fortsatt skulle stå på lista, mener jeg? Hvordan er dekningen i bydelen deres? Flott med plass, men det er jo litt kjedelig om man ikke får noen av de stedene man kunne tenkt seg...

Har du og ii lyst til å være med i parken eller noe sånt en dag? Botanisk hage kanskje? Var så fint der i fjor! Og store, fine plener for de gående tuppene våre. :Nikke: Kanskje Milla vil være med også? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk ikke noen av plassene vi hadde ønsket oss nei. Men den ligger ikke utrolig langt unna da, kort vei for mamma og pappa også.

Vi blir gjerne med ja. Fredag 11. juni, passer det for dere? Skal sende en sms jeg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Milla! Hyggelig med hilsen her også.

Dagen har vært litt opp og ned. S er ute og reiser, så jeg er hos mine foreldre. Dagen startet med et kutt i venstre pekefinger. Jeg tok det først ganske pent, men satte meg etter hvert ned på gulvet siden jeg ble litt ør. En liten stund etter på våknet jeg etter å ha besvimt. Ennå godt jeg hadde satt meg ned. Jeg fikk ikke noe vondt av besvimelsen i alle fall. :)

Resten av dagen i dag har jeg bare tatt med ro, det var også planen siden jeg er litt forkjøla. Lille ii har gitt meg masse koser og jeg har ei pakke liggende som er fra henne. Jeg har fått penger av mine foreldre og får også det av min kjære S. Jeg har lyst til å kjøpe meg en bærbar pc (noe jeg ikke har hatt på noen år).

Nå blir det snart biff til middag og kake etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Næmmen, hva er dette for en bursdagsfeiring med kutt i finger og besvimelse. Godt du satt deg ned iallefall, sånt kan ellers gå riktig ille.

Kos deg med deilig middag, og god bedring med forkjølelsen.

:klemmer: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen har vært fin etter på!

Jeg fikk "kokebokstativ" av min lille skatt! :)

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse med dagen! :gratulerer:

Godt å høre at det ble bedre etter den noe trasige starten. Godt at du satte deg ned!

Ang. fredag, jeg tror muligens at parktur utgår. ;) Forslag til noe annet vi kan finne på? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med overstått!

Ikkje kjekt å skjere seg, sjølv om det er 'ufarlig'. Vondt er det likevel... Ekkelt å besvime og! Det har eg berre gjort ein gong, og det var etter fødselen :sjenert:

Håpar de får ein fin dag i dag!

Me skal på besøk i den lokale barnehagen i dag, som A skal begynne i til hausten. (No er ho i ein bhg lengre vekke) Gler meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

:)

Vi har det bare bra alle tre. S har første feriedag i dag, så sist fredag kjørte vi opp til Trondheim. I helga har det vært NM i sykkel her, så i går heiet vi på syklistene som passerte barndomshjemmeet til S.

Nå i dag skal S prøve bunad som er bestilt til bryllup, eller skal vi kanskje shoppe litt og så skal vi videre på ferie i dag eller i morgen. Vi skal være her i 2 uker før vi reiser sørover igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Borgerbunad fra Trondheim. Husfliden. Han skal prøve den for første gang om ei uke.

http://www.norskflid.no/bunad/bunader/troendelag/borgerbunad-fra-troendelag/

I dag ble det jammen shopping ja. Lille ii har fått sin første sykkel. En liten sak i tre med 4 hjul. Den har ku-hode forran, så vi kaller den for kua hennes. Jeg tror hun likte den. :)

I morgen reiser vi videre rundt i Trøndelag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! lurer på hvorfor du har falt ut av mine innlegg? :klø:

Alt for lenge siden sist veit du. :) Koselig at du er innom da!

Jeg lette lenge etter bilde av syklen, men det var ikke så lett. Men de i tre og med fire hjul på sprell.no likner veldig. :)

Krysser fingrene for at vi får littttt sol mens vi er her i trøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S har nå prøvd bunaden en gang til, og han blir super fin. Elegant. :)

Vi er på ferie og skal være i trøndelag ei lita uke til. Etter det skal vi slappe av på hytta på østlandet noen dager. Sommeren flyr nok avgårde som den alltid gjør. Plutselig er det august, lille ii skal i barnehagen og jeg må fortsette å søke jobber.

Lille ii har vært litt forkjøla den siste uka og hoser en del nå. Men jeg tror hun holder på å bli bedre i nesa. Jeg var skikkelig stiv i nakken i går etter bytur og shopping, men det er bedre i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...