lille katt Skrevet 20. august 2009 #3161 Del Skrevet 20. august 2009 Det beste tipset jeg har er å skaffe en heldekkende trøyesmekke, og la henne grise så mye hun vil . Jo mer hun får prøve selv, jo raskere mestrer hun å spise selv også. Og jeg fortsetter nok KG-ferien litt til . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. august 2009 Forfatter #3162 Del Skrevet 21. august 2009 Den er grei! Må finne noe sånt ja! Takk for tipset. Si gjerne ifra om du tar i mot besøk i starten av september en gang. Vi tar gjerne turen bortover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. august 2009 Forfatter #3163 Del Skrevet 26. august 2009 Vi koser oss på hytta denne uka. Godt å være en liten uke borte fra byen. Fikk kjøpt skikkelig smekke før vi dro, men lille ii er mer interessert i å se på smekka enn å spise. Det går seg nok til etter hvert. I dag fikk hun i alle fall i seg litt mer grøt enn tidligere. Lille ii begynner å bli flinkere til å sitte og støtter seg nå litt med hånda. Hun sitter ikke helt ennå, men det kommer seg stadig. Hun ligger masse på magen, og det er supert. Sist helg hadde vi besøk av S sin bror med sambo og sønn. Det var veldig koselig. Lille S er snart 3 måneder og er litt av en sjarmør. Lille ii synes det er fint å ligge vedsiden av han og ville helst ha hånda hans inni munnen sin. Med tanke på hennes to skarpe tenner var det lite lurt! I slutten av september skal han døpes, så da ser vi dem igjen. Vi gleder oss masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 26. august 2009 #3164 Del Skrevet 26. august 2009 Hytta høres herlig ut! Det er utrolig moro å se de små sammen med andre (og særlig mindre) babyer. Vi var på babysvømming i dag, der lillejenta var en av de eldste, og hun prøvde seg på ørene til alle vi hilste på av småtasser. Men hun hadde ikke noe sansen for at de skrek i garderoben, nei... Håper vi sees snart, sommeren har vært ganske kaotisk for vår del, men nå er vi i litt mer normalt gjenge og finner gjerne på ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. august 2009 Forfatter #3165 Del Skrevet 27. august 2009 Håper vi sees snart, sommeren har vært ganske kaotisk for vår del, men nå er vi i litt mer normalt gjenge og finner gjerne på ting! Koselig å høre. Det er koselig å treffe dere begge to! Det er godt å være på hytta ja, selv om det er litt leit å være borte fra S (han jobber jo). Men det er nok mest kjedelig for han som ikke får sett lille ii hver dag. Jeg sender sms, mail og ringer hver dag da så tiden går nok fort! Lille ii ligger nå ute i regnet og sover. Hun blir trøtt 1,5 time etter at hun står opp. Den tiden går jammen fort! Frokosten går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. august 2009 #3166 Del Skrevet 27. august 2009 Hei! Lenge siden jeg har vært i dagboka di, fant jeg ut! Har mista en del dagbøker fra "mine innlegg", så da har det ikke blitt til at jeg har huska å gå innom. Følger med i bloggen deres, da! Nå håper jeg dagboka di henger seg på lista mi igjen. Ha en fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. august 2009 #3167 Del Skrevet 28. august 2009 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. september 2009 Forfatter #3168 Del Skrevet 10. september 2009 Takk for besøk begge to! Utrolig koselig at dere stikker innom. Nå hadde jeg nettopp tenkt til å oppdatere litt her, siden lille ii er så flink til å sove. Så blinker plutselig lyset for batteriet til baby-unit på babycall. Typisk. Lille ii ligger nemlig ute og sover, hun har sovet i litt over en time nå. Utrolig godt når hun sover så lenge. Vanligvis sover hun bare 30 minutter og er trøtt med en gang hun er oppe i leiligheten igjen. Lille ii har nå fått 5 tenner. Wow. De to første (nede) da hun var 4,5 måned. Og de tre andre (oppe) nå den siste uka. Kanskje ikke så rart at hun har sovet dårlig om natta. Til helga er det jakt, så da skal S opp til Trøndelag. Lille ii og jeg skal være hos foreldrene mine, sånn at jeg ikke er helt alene med lille ii i mange dager. Det ville nok blitt rimelig kjedelig. S ble 30 år i går, og jeg hadde laget favoritt kaka hans. Nam! Det ble desverre ikke så mye gaver i går, da han ikke har vært noe særlig flink til å ønske seg noe. Men av lille ii fikk han kortholder fra Fotoknutsen med bilde av meg og lille ii. Av meg fikk han foreløpig presskanne og kaffe. Han skal også få et PS3 spill, men det kommer ikke i butikken før i oktober. Det ble jammen tid til litt allikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 10. september 2009 #3169 Del Skrevet 10. september 2009 5tenner, så flott Plages hun mye med uro og kløe i munnen? Godt foreldrene er i nærheten ja, og det synes vel de også den andre veien. Så får de sett mye til lille ii Ha en fin dag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 10. september 2009 #3170 Del Skrevet 10. september 2009 Innom og hilser på! Snoker rundt på KG fremdeles . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. september 2009 #3171 Del Skrevet 11. september 2009 God helg, kos deg hos foreldrene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 11. september 2009 Forfatter #3172 Del Skrevet 11. september 2009 5tenner, så flott Plages hun mye med uro og kløe i munnen? Godt foreldrene er i nærheten ja, og det synes vel de også den andre veien. Så får de sett mye til lille ii Ha en fin dag videre De setter veldig pris på det ja. Særlig mamma som er hjemme om dagen synes det er koselig å få besøk på dagen. Pappa jobber ikek fulle dager, så det er fint å få noen timer hjemme med han også. Innom og hilser på! Snoker rundt på KG fremdeles . Koselig at du stikker innom. Hadde vært koselig å høre hvordan det står til med dere også. Håper at alt er bra! God helg, kos deg hos foreldrene dine Nå er S på plass på Setra (hvor det høljer ned *stakars*) og lille ii og jeg er hos mine foreldre. Jeg er klar for natta etter at lille ii har sovet i litt over en time. Jeg er blitt forkjøla, så det er godt å ha litt hjelp med lille ii. Hun har vært flink å sove i tre omganger i dag. Ellers blir hun rimelig umulig å ha med å gjøre om kvelden. Fra 5-måneders kontrollen til 6-måneders kontrollen hadde hun kun gått opp 55g. Det var ikke noe særlig. Hun har heldigvis blitt flinkere med grøten, men middag har hun fortsatt ikke helt fått smaken på. Vi får bare fortsette å prøve. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 12. september 2009 #3173 Del Skrevet 12. september 2009 God bedring med forkjølelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. september 2009 Forfatter #3174 Del Skrevet 17. september 2009 Takk, jeg er ikke helt bra ennå siden jeg hoster en del og har masse slim i halsen. Men nesa er bedre. Lille ii er også forkjøla og hun nekter å spise noe grøt. Har en teori om at hun ikke lukter at det er godt, og derfor nekter å åpne munnen. Hehe... søtingen. Fikk en kjip telefon midt på dagen i dag. Mamma og pappa hadde fått telefon om at deres seilbåt hadde holdt på å gå ned i natt. Det viste seg at den har gått halveis ned, med vann et godt stykke opp i hovedlugaren forran i båten. Er fortsatt usikker på hvordan det er med båten ellers. Vi har hatt båten siden 1988, men vi får håpe det går ann å fikse den. S skal hjelpe mamma og pappa senere i dag med å tømme alt som er vått og sånt no. Skulle gjerne hulpet til jeg også, men lille ii kan jo ikke være med. Ellers kom broren min hjem en tur i går. Kjempe koselig å se han igjen, han har vært i utlandet i noen måneder. Han kom hjem rimelig sent (i forhold til lille ii sin leggetid) så hun var litt skeptisk på han. Men vi får håpe han får holde henne neste gang vi ser han. Skal finne et bilde av båten og legge på bloggen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. september 2009 #3175 Del Skrevet 17. september 2009 For en flott båt, så bildet i bloggen, håper det går bra og at det kan reddes. Hva var grunnen til at den var begynt å synke så drastisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 17. september 2009 #3176 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Håper også det går bra med båten! Er den selvlensende? (Eller, det er vel kanksje ikke så relevant for seilbåter, når jeg tenker meg om...) I tilfelle er det vel snakk om hull i skrog eller sånt? Usj, kjedelige greier! Fortsatt god bedring til dere begge! Endret 17. september 2009 av *Joyce* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. september 2009 Forfatter #3177 Del Skrevet 19. september 2009 For en flott båt, så bildet i bloggen, håper det går bra og at det kan reddes. Hva var grunnen til at den var begynt å synke så drastisk? Takk! Håper også det går bra med båten! Er den selvlensende? (Eller, det er vel kanksje ikke så relevant for seilbåter, når jeg tenker meg om...) I tilfelle er det vel snakk om hull i skrog eller sånt? Usj, kjedelige greier! Fortsatt god bedring til dere begge! Båten flyter igjen. Og foreldrene mine, min bror og S har tømt alt som må skylles etter at det har vært dynket i saltvann. (Vester, soveposer, puter og madrasser). Litt av en jobb. Vannet kom mulig inn via en ventil som skal ta inn vann til doen, så det er nok ikke så vanskelig å fikse. Motoren har jo også stått i vann, så den måtte fikses av mekaniker. Blir ikke billig, men båten sto i alle fall ikke helt på bunn. Vi skal ned dit en liten tur når lille ii er ferdig med å sove. Vi skulle egentlig vært ute en tur med båten og lille ii i dag. Det skulle være hennes første og min første tur for sommeren. Det har ikke vært andre anledninger for oss denne sommeren. Enten har det vært for varmt, blåst for mye eller noe sånt. I dag er jo været perfekt. Vi får håpe på mange turer til sommeren. Litt lettere med ei tulle på 1,5 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. september 2009 #3178 Del Skrevet 19. september 2009 Så bra at det ordnet seg med båten, selv om en mekaniker må til.... Ha en fin lørdag videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. september 2009 Forfatter #3179 Del Skrevet 24. september 2009 Nå har mekanikeren skjekket motoren, og han mente den gikk som en klokke. Det får vi håpe lover godt. Til helga forsvinner da masta og Laban kan bli tatt opp av vannet. Det blir nok godt å tørke seg helt til neste sesong. Lille ii har hatt røde prikker og ellers nupper i ansiktet den siste tiden (to tre uker). Var hos lege for en uke siden, og han mente det kunne være atopisk eksem pga noe jeg spiste, feks sitrus frukter. Men.... Så leste jeg på denne nettsiden: http://www.dinbaby.com/dinbaby_site/innhol...er_melketennene Og lille ii har jo holdt på å få masse tenner den siste tiden. Hun har nå fått sin 6. tann. Fire tenner oppe og to nede har hun nå. Så da får vi håpe det forsvinner. Hun er uansett blitt bedre etter at vi startet å smøre henne med a-crem også. I morgen reiser vi til Trondheim, søndag er det dåp i Steinkjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. oktober 2009 #3180 Del Skrevet 1. oktober 2009 Var det en hyggelig dåp? Håper alt står bra til med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå