Gjest ~Milla~ Skrevet 19. juni 2009 #3121 Del Skrevet 19. juni 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. juni 2009 Forfatter #3122 Del Skrevet 21. juni 2009 Lille ii liker godt fruktblandingen fra Hipp med banan og eple. Er nå ferdig med takkekort fra dåpen. Skal bare sette på frimerker og så sende dem i morgen. Det minner meg på noe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. juni 2009 #3123 Del Skrevet 21. juni 2009 Minner deg på hva da....? Hilsen nyskjerrige meg Håper dere får en fin uke, er jo meldt supert vær hele uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 22. juni 2009 Forfatter #3124 Del Skrevet 22. juni 2009 Kan nok ikke si noe. Skal ut og trille litt nå. Håper du får en fin dag Milla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 22. juni 2009 #3125 Del Skrevet 22. juni 2009 Kos dere på trilletur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. juni 2009 Forfatter #3126 Del Skrevet 24. juni 2009 I går var vi på koselig KG-barseltreff. Utrolig koselig. Det er artig å se at de små titter litt på hverandre. Været er utrolig fint omdagen, men i dag sov jeg til kl 10 så da henger jeg litt etter. Planen for dagen er å dra til Linderudsenteret samt å vaske div klesvasker som kan tørke i sola. Vil også sy litt, men det spørs jo om det blir tid. I går rakk jeg å klippe ut mal for sommerfugl (pynt til vognposen) i matpapir. Må stryke stoffet og klippe ut stoffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. juni 2009 #3127 Del Skrevet 24. juni 2009 Ble det tur på kjøpesenteret? Herlig klestørkevær om dagen, men synes nesten det blir i varmeste laget når det er 26grader ute og 25,5 grad inne. Phu.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 24. juni 2009 #3128 Del Skrevet 24. juni 2009 Oppdatering Så moro å begynne med mat. Her har lillemor fått smake fruktpure (eple og mango) men det falt ikke akkurat i smak. Lillemannen spiste alt han, så det var vi virkelig ikke forberedt på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 24. juni 2009 #3129 Del Skrevet 24. juni 2009 Innom og leser siste nytt jeg også. Er ikke så veldig aktiv på kg om dagen, men jeg følger med i bloggen deres, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille katt Skrevet 26. juni 2009 #3130 Del Skrevet 26. juni 2009 Takk for sist! Har litt ferie fra KG, men glemte å spørre hvor du fant sånn leke med sugekopp til å ha over stellebordet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. juni 2009 Forfatter #3131 Del Skrevet 26. juni 2009 Milla: Det ble tur ja. Kjøpte litt for mye. Men for det meste fornuftige ting. Bla solkrem og sommerdyne til lille jenta. Cloudberry: Koselig at du er innom. Det virker som at lille jenta spiser det meste, i alle fall det hun har fått til nå! Søndagsengel: Koselig at du titter innom bloggen! Koselig om du legger igjen en hilsen der også, så vet jeg at du er innom. Litt kjedelig å skrive der om ingen er innom. Lille katt: På http://www.ringoshop.no/ Nå skal lille jenta og jeg bare slappe av. Vi har sendt "pappan" til Trondheim, og vi er på hytta sammen med "mormorn". God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. juni 2009 #3132 Del Skrevet 28. juni 2009 Hvordan går det med lillejenta i denne varmen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. juni 2009 Forfatter #3133 Del Skrevet 29. juni 2009 Hei igjen! Sommervarmen er her for fult ja. Det har vært rett under 26 grader i skyggen her i skogen. Lille jenta liker ikke varmen, og det skjønner jeg godt. Hun har bare på seg body og bleie, men blir varm i vogna når vi triller tur. Så hun er mest inne i lekegrinda, her er det bare 24 grader. Da hun våknet i sprinkelsenga i 1 tiden i natt lå hun faktisk på tvers av senga. Stakars! Resten av natta lå hun i dobbeltsenga hos meg. Jeg er litt for lat til å flytte henne tilbake etter at hun har fått spist. Vi reiser hjem i kveld etter at både far og bestefar er kommet hjem fra sine turer. Ser ikke helt fram til en uke i varmen hjemme. Men det går vel. Til helga får vi besøk av eldste broren til S og helga etter reiser vi tilbake hit og starter på sommerferien. Det blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #3134 Del Skrevet 3. juli 2009 Bare en kjapp tur innom. Vi er hos min mor nå når det er så varmt, leiligheten koker!! På mandag (da vi fortsatt var på hytta) snudde lille ii seg fra rygg til mage i lekegrinda, og har gjort det mange ganger etterpå. Hun er ikke så glad i å ligge på magen, men snu seg skal hun! Onsdag oppdaget vi også at det var en liten tann som var gått igjennom nede til venstre. Lille ii ligger i bare bleia og nyter oppmerksomhet i skyggen her i hagen. Det er litt værre når hun skal sove, for det er vanskelig å trille utenom i sola. I kveld får vi besøk av S sin eldste bror. Det blir koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Frida* Skrevet 3. juli 2009 #3135 Del Skrevet 3. juli 2009 Oj, tenner allerede Ha ei fin helg! Nå er det jo komt regn i Oslo i kveld, håpar me får det i måro eller søndag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. juli 2009 #3136 Del Skrevet 3. juli 2009 Tenner på vei, håper hun ikke sliter med vondt i gommene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. juli 2009 Forfatter #3137 Del Skrevet 4. juli 2009 Oj, tenner allerede Ha ei fin helg! Nå er det jo komt regn i Oslo i kveld, håpar me får det i måro eller søndag... Vi var overrasket over å finne tanna ja, og jeg tror det ikke er lenge til den andre fortanna nede kommer heller. Vi fikk regn i går kveld ja, utrolig hvordan det regnet. Vi var nettopp kommet oss hjem fra grilling hos foreldrene mine, så vi rakk akkurat å ta inn markise og stenge vinduer. Mange praktfulle lyn å se på. Tenner på vei, håper hun ikke sliter med vondt i gommene.... Jeg tror ikke det irriterer henne veldig, men hun sikler ennå mer enn før. Men det er jo greit nå som hun bare ligger i bleia! Vi har vært på Teknisk museum i dag, og deretter bading i Akerselva. Det første var litt varmt, det andre var herlig og avkjølende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. juli 2009 #3138 Del Skrevet 5. juli 2009 En dag med regn og mer levelig temperatur, det er vel lille snuppa glad for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. juli 2009 Forfatter #3139 Del Skrevet 5. juli 2009 Ja, det er helt klart at det har vært bedre i dag. Men det er fortsatt rimelig varmt i leiliheten. Jeg håper vi har klart å lufte ut det meste av den varme og klamme lufta til i morgen. Vi var i dag på besøk hos kusina til S sin mor. Der var det en liten baby på besøk, bare 4 dager gammel. Den lille var omtrent akkurat like stor som lille ii da hun ble født. Det var uvirkelig å holde den lille. Hun var så utrolig liten. Det var koselig å holde henne, men godt å holde lille ii etter på. Greit med ei som "henger bedre sammen". Lille ii har nå snurret fra mage til rygg også, men er nok ikke helt stø på hva hun skal gjøre. Skjønner ikke helt konsekvensen av å vri seg. Hun er bare super søt om dagen. Hvis hun er sutrete og ikke vil ha pupp så er det helt garantert at hun er trøtt. Lille søtnosen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. juli 2009 #3140 Del Skrevet 6. juli 2009 Så koselig lesing Ja de er fantastiske disse små skapningene, så små og så skjøre.... den første tiden når de er såpass små er helt spesiell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå