Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med dagen :roser:

Takk! :klem: Vi vil gjerne ha besøk av deg snart!

Gratulerer med dagen fra Joyce og lillejenta! Kos deg! :klemmer:

Takk! Koselig.

Jeg/vi har hatt en fin dag med litt sol ute. Lille ii har sovet to ganger ute i vogna og en gang i senga på stua. Da får vi en fornøyd frøken!

Har nå besøk av mamma og sambo lager favoritt pizzaen min. Det skal bli godt!

Vi sliter med vaskemaskinen fortiden, så vi skal nok kjøpe en ny. Det passer ikke helt å være uten vaskemaskin når tøybleiene hoper seg opp. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen :). Høres digg ut med pizza!

Håper du har hatt (og får) en knall dag.

Ny vaskemaskin ja - vår har sunget på siste verset nå i snart ni år :ler:. Venter og venter på at den skal ryke slik at jeg kan få ny, men den holder koken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~
Takk! :klem: Vi vil gjerne ha besøk av deg snart!

Vi sliter med vaskemaskinen fortiden, så vi skal nok kjøpe en ny. Det passer ikke helt å være uten vaskemaskin når tøybleiene hoper seg opp. ;)

Kommer gjerne innom en tur, eller vi kan møtes å finne på noe en dag. :jepp:

Jeg er avhengig av vaskemaskinen vår, selv om vi er bare to og en hund blir det endel klær etc. Tør ikke tenke hvor mye det vil bli med en baby i huset....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å å å å å! Fikk jo ikke gratulert deg med dagen i går! :(

Masse masse gratulasjoner på etterskudd!!! :klemmer:

Håper du hadde en fantastisk dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen :). Høres digg ut med pizza!

Håper du har hatt (og får) en knall dag.

Ny vaskemaskin ja - vår har sunget på siste verset nå i snart ni år :ler:. Venter og venter på at den skal ryke slik at jeg kan få ny, men den holder koken.

Takker! Ny vaskemaskin er bestilt på ansalg Siemens. :jepp:

Gratulerer med dagen Ingvild!!! :klem:

Takk! :klem:

Kommer gjerne innom en tur, eller vi kan møtes å finne på noe en dag. :jepp:

Jeg er avhengig av vaskemaskinen vår, selv om vi er bare to og en hund blir det endel klær etc. Tør ikke tenke hvor mye det vil bli med en baby i huset....

Koselig! :)

Å å å å å! Fikk jo ikke gratulert deg med dagen i går! :(

Masse masse gratulasjoner på etterskudd!!! :klemmer:

Håper du hadde en fantastisk dag!

Det går bra veit du, dagen etter teller like bra! ;)

----

Jeg er nå hos mamma, lille ii ligger ute og sover. Jeg har startet på to ost/skinke paier som pappa og S skal ha med seg i morgen. De skal nemlig seile Færderseilasen og de må jo ha noe godt å spise i morgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!

Mamma og jeg skal også kose oss med pai i morgen, men den trenger vi ikke lage før i morgen! ;) Lille ii og jeg skal kose oss hos mamma hele helga, eller til seilerene kommer hjem igjen.

Må pakke litt mere! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Vi hadde en koselig dag i går. Seilerene er allerede i mål ( i 12 tiden i natt), så de er nok hjemme igjen i kveld en gang.

Lille ii sover ennå, og sovnet i går kl 21. Hun har jo spist noen ganger og fått en ny bleie, men det er lenge siden hun har sovet så langt utover dagen som nå.

Vi har planer om å dra til byen for å bytte en sølvskål hun fikk til dåpen, ellers skal vi bare slappe av. Oppvaskmaskin og bleievask pågår, så da har vi allerede vært flinke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:)

Ja, hun fikk mye fint.

Av besteforeldre: Et hjertesmykke og sølvskål

Faddere: Et annet hjertesmykke, sølvgaffel, kopp/skål og ramme med inngravering.

Ellers: Eventyrbok, smykke, smykkeskrin, sølvkniv osv.

:)

Hun er nå ferdig med dagens første lur og ligger på gulvet her hos mamma og pappa og snakker med seg selv.

Seilerene kom hjem i natt (rundt kl 1), og S overnattet her. Vi spiser her så reiser vi opp til oss selv etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det!

Hadde en super helg. Litt kjip avsluttning i går da jeg klarte å sette hånda mi på en humle i 13 tiden. :sur: Den stakk meg inni håndflata. Det er faktisk vondt ennå. Men ikke sånn som i går.

Har lagt ut vaskemaskinen vår til "gis bort" på finn.no. Vi får den nye på onsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Får håpe noen henter maskinen, eller så kan vel de som kommer med den nye maskinen ta den med seg?!

Usj jeg ble stukket av en humle engang, tråkket på den da jeg var liten og det husker jeg var skikkelig vondt. Håper det går fort over ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) Blir ikke så mye av oppdateringa her nei.

Vaskemaskina ble gitt bort, vi hentet vår selv uansett, så det ville vært vi som måtte kjøre den bort om vi ikke hadde fått gitt den bort.

Men vi har da super vaskemaskin i hus. Vasket tre vasker i går, alle på 50% av maskinens kapasitet. Det gjorde at vi ikke hadde noe uvasket igjen. :) Og i dag har jeg ryddet bort alt. Helt supert. Tøybleiene tørket litt fortere når de var bedre sentrifugert!

Tirsdag var jeg på trilletur med barselgruppa. Jeg merka det godt i beia på kvelden, men det var godt å være ute på tur.

I dag har jeg vært hos tannlegen, mamma og lille jenta var med. Kjenner tannlegen og hennes datter (som også er tannlege) kjenner jeg også godt. Så de fikk hilse på lille jenta. Jeg hadde forresten ingen hull.

Lille jenta fikk smake maisgrøt for første gang i går. Den ble rimelig tynntflytende (fulgte "oppskriften" på pakka), men i dag ble den litt tykkere. I dag fikk hun også sviskemos til dessert. Hun ville ikke ha særlig mye av det. Jeg skal etter hvert lage mer av maten hennes selv, men det får bli etter hvert.

Nå skal det bli godt med en helg uten for mye planer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...