Bokalven Skrevet 17. oktober 2008 #1981 Del Skrevet 17. oktober 2008 Scanneren min hadde ikke Vista-drivere, men så er den også over ti år gammel. Jeg er generelt glad for å være kvitt Vista, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #1982 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jepps. Smaken er forskjellig. Jeg trives helt greit med vista. Jeg har jo nå egentlig ikke noen egen pc i det hele tatt. Men låner sambo sin. Scanneren er foreldrene mine sin, men den har vært hos meg de siste tre årene. Den er nok kanskje rundt fire år gammel. Det er en foto-scanner, heldigvis. Andre eldre scannere scanner ikke gamle bilder like bra. Har nok kommet igjennom mer enn 1/2 albummet. Så da blir det greit å bli ferdig med det til uka. Det ble en lang tur ute i dag for å få tak i omega-3 tablettene jeg har brukt til nå. De var tomme på 3 apotek, hadde igjen på nr. 4. Så nå er det godt å sitte i soffaen. Sambo kommer straks hjem. Så blir det middag, deretter hyttetur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. oktober 2008 #1983 Del Skrevet 17. oktober 2008 Koselig med hyttetur! Kos dere, men det vet jeg dere vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. oktober 2008 #1984 Del Skrevet 17. oktober 2008 Vært innom og oppdattert meg men ikke fått med meg hvorfor du slutter? Har du klart å fått opparbeidet deg permisjonspenger da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. oktober 2008 Forfatter #1985 Del Skrevet 17. oktober 2008 Koselig med hyttetur! Kos dere, men det vet jeg dere vil Vi skal nyte helga ja! Frisk luft og litt andre omgivelser. Vært innom og oppdattert meg men ikke fått med meg hvorfor du slutter? Har du klart å fått opparbeidet deg permisjonspenger da? Kontrakten min var gått ut, og prosjektet jeg var på hadde ikke mer penger å gi. Har hatt 1 års kontrakt først, deretter 3 måneders kontrakter. Har jobbet der i 2 år og ca 4 måneder. Så det er ikke ille. Jeg har jobbet nok ja, og får dagpenger de tre månedene jeg er ledig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. oktober 2008 #1986 Del Skrevet 17. oktober 2008 Fiiiiiine magen :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #1987 Del Skrevet 18. oktober 2008 Takk Milla! 25 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. oktober 2008 #1988 Del Skrevet 18. oktober 2008 Hvor mange uker går man egentlig, snn normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #1989 Del Skrevet 18. oktober 2008 Ca 40. Tror jeg! Er nybegynner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. oktober 2008 #1990 Del Skrevet 18. oktober 2008 Stemmer det at det er 40uker Skal være glad vi ikke er elefanter, de går i 2år Huuuuurrra for 25 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #1991 Del Skrevet 19. oktober 2008 Jepp! Er uansett glad for å ikke være elefant! Må ha litt 100-siders fest også! Supert vær i dag! Blir deilig å få masse frisk luft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 19. oktober 2008 #1992 Del Skrevet 19. oktober 2008 HUNDRE SIDER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. oktober 2008 #1993 Del Skrevet 19. oktober 2008 100 sider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 20. oktober 2008 Forfatter #1994 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ny uke! Vi kom tilbake fra hytta rundt kl 20 i går. Da var det godt å gå i dusjen og nyte resten av kvelden i soffaen. I løpet av søndagen fikk vi tatt ned ca 4 trær og brent kvist og annet som ikke skulle bli til ved. Godt å ta en liten ryddeøkt før vinteren kommer. Det er meldt snø der til neste helg. Foreldrene mine startet også fugle/ekorn mating denne helga, det var nemlig en eller to kjøttmeiser som maste etter mat. Den fløy fra det ene foringsrøret til det andre for å titte om det var kommet noe solsikkefrø dit ennå! De husker godt! Foringa sluttet vel ca i april. Skikkelig innevær i dag. Jeg fyrer litt i ovnen (koselig) og skal bare en snartur ut i butikken. Tenkte jeg skulle lage risengrynsgrøt til middag i dag. Og da trenger jeg nok litt melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 20. oktober 2008 #1995 Del Skrevet 20. oktober 2008 Risengrynsgrøt er godt, minner meg om julen. Også er det godt evt å lage riskrem eller rislapper av restene av grøten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 20. oktober 2008 #1996 Del Skrevet 20. oktober 2008 Riskrem er nammis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter #1997 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hei begge to! Risengrynsgrøten i går ble så god, at det ble ikke noe særlig med rester. Bare en liten smakebit for meg til lunsj i dag. Lagde grøt av ei hel liter H-melk. Men vi var nok sultne! Hadde oppi en dasj med vaniljesukker, og det gir grøten en fantastisk smak! Gleder meg til jul ja! Vi driver og dikter sang til sambos mammas 60års dag som er i helga. Blir spennende å se om vi klarer å bli ferdige. Ellers tror jeg den store turen i dag går til biblioteket. Det er ikke så langt da, og i dag er det jo mye bedre vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. oktober 2008 #1998 Del Skrevet 21. oktober 2008 Artig med sangdikting, har vært med å lage masse sanger til brylluper, og andre store fest dager. Alltid spennende å se om han får det til og det ferdige resultatet! Deilig vær idag ja, men det blåste godt inatt merket jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 22. oktober 2008 #1999 Del Skrevet 22. oktober 2008 Du er godt over halvveis, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 22. oktober 2008 Forfatter #2000 Del Skrevet 22. oktober 2008 Artig med sangdikting, har vært med å lage masse sanger til brylluper, og andre store fest dager. Alltid spennende å se om han får det til og det ferdige resultatet! Deilig vær idag ja, men det blåste godt inatt merket jeg. Ja, den blir nok godt tatt imot! Du er godt over halvveis, da. Ja, det stemmer. Er jo faktisk nå nærmere uke 30 enn 20. Synes tiden går rimelig fort. Den lille jenta i magen var veldig aktiv i går. Hun dunker, sparker og snur seg stadig vekk. Hun viser også stolt (?) hvor lang hun er ved at hun sparker på den ene siden av magen og dunker hodet (?) i den andre enden av magen. Jeg sover fortsatt rimelig greit, utenom den 1/2 jeg er oppe hver natt. Vi er blitt flinke til å ikke legge oss etter kl 22, så da blir det godt med hvile for begge to. Jeg er en tur hos mamma i dag. Spiste lunsj her, og hun har klippet håret mitt litt. Spiser middag her også senere i dag, så tusler jeg tilbake til min kjære. Vi reiser til Trondheim tidlig fredag morgen, så sambo jobber litt ekstra i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå