iingvild Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #3501 Del Skrevet 28. mars 2011 Oioi, hvilket garn og hvilket mønster? Spennende! Du kommer sikkert i mål! Jeg skal prøve meg på dette: http://www.pickles.no/p-veg-helseteppe/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 28. mars 2011 #3502 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg skal prøve meg på dette: http://www.pickles.no/p-veg-helseteppe/ Hehe, det har jeg akkurat begynt på her også, men har lagt det bort nå i påvente av ny mageboer. Det er kjempefint, og litt mer spennende å strikke enn rillestrikkede eller glattstrikkede tepper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. april 2011 Forfatter #3503 Del Skrevet 1. april 2011 Skal på kontroll kl 11:30 i dag. Blir spennende å høre han og se hvor mye magen har vokst siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. april 2011 Forfatter #3504 Del Skrevet 1. april 2011 Alt bra på kontroll. Han vokser som han skal, han er litt større en lille ii var, men nesten akkurat på gjennomsnittet. Fikk time igjen om bare 2 uker pga påske og at det da ville blitt 5 uker til neste gang. Helt greit for meg! Foreldrene mine henter lille ii tidlig i dag, siden de skal på hytta. Så da blir det en tidlig start på helga. Vi skal spise hos venninna til lille ii som bor i 3. etasje i oppgangen her. Mannen jobber litt sent i dag, som han også gjorde i går, men håper på at han da kan slutte litt tidligere til neste uke. Nye innlegg i bloggen, for de som har tilgang der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. april 2011 Forfatter #3505 Del Skrevet 1. april 2011 En liten sammenlikning av magemål for lille ii (rød) og lille gutt (blå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. april 2011 #3506 Del Skrevet 2. april 2011 Innom og oppdaterer meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 3. april 2011 #3507 Del Skrevet 3. april 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. april 2011 Forfatter #3508 Del Skrevet 3. april 2011 Innom og oppdaterer meg Koselig at du er innom! Hei hei! Koselig at du titter innom boka mi! --- I går hadde vi liten bursdagsfeiring for lille ii.Det er lenge siden bursdagen hennes, men vi ville ha "barnebursdagen" her i nye leiligheten. Vi hadde bare besøk av et vennepar med barn og en kompis av S med hans sønn, men det var koselig å gjøre det sånn. Før de kom lagde jeg cupcakes (sitron) og sjokolademuffins. Hadde tidligere laget kanelsnurrer også spiste vi pølser. Nam nam! Lille ii hjalp meg litt med muffinsene, hun er flink. Hun sier: "(s)e hva amma gjør"! Og i dag: "(hj)elpe amma". Når hun legger seg er hun flink til å gå ut av senga og komme inn på stua her. Kommer for å hente den samme personen som la henne. Håper hun sovner snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 4. april 2011 Forfatter #3509 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg skal prøve meg på dette: http://www.pickles.no/p-veg-helseteppe/ Da har jeg startet på teppet, og fikk til mønsteret på første forsøk! *Stolt"! Så da er det bare x antall ganger til, så har jeg et teppe! Lille bror sparker som bare det, koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. april 2011 Forfatter #3510 Del Skrevet 6. april 2011 Da har jeg startet på teppet, og fikk til mønsteret på første forsøk! *Stolt"! Så da er det bare x antall ganger til, så har jeg et teppe! Lille bror sparker som bare det, koselig! Må nok trekke det tilbake, jeg hadde nok strikket feil, så i går la jeg opp maskene på nytt, og i dag har jeg startet på nytt. Tror det skal gå bedre denne gangen. Man lærer jo av å gjøre feil! I går kjøpte vi søskenvogn brukt fra noen via finn.no, det er den vogna jeg har siklet på siden januar, så da er jeg super fornøyd. Vi må bare kjøpe til bag som kan festes i steden for den ene sportsdelen så er den klar for lille gutt og lille ii. Den må vaskes også, så jeg har nettopp demontert den fullstendig. Håper vi får den sammen igjen! I går var jeg på loftet og tok ned den ene kassa hvor det sto 50/56 tøy. Så nå går første vask med ting til lille gutt. Det er sengetøy, mer enn nok av det i alle fall! Brøddeig må settes, for i morgen kommer mannens foreldre på besøk. Det blir koselig. De har ikke vært på besøk etter at vi har flyttet, så det blir litt "spesielt". Neste gang de kommer er lille gutt her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 18. april 2011 Forfatter #3511 Del Skrevet 18. april 2011 Nå er vi på ferie på hytta til mine foreldre og vi nyter timer i sola. Har laget vaffelrøre som vi skal kose oss med når lille ii våkner fra duppen sin. Sitter i sola og strikker. Er kommet et stykke. Byttet til farge nr 2 i går. Ha en flott påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 19. april 2011 #3512 Del Skrevet 19. april 2011 God påske, kjære deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 19. april 2011 #3513 Del Skrevet 19. april 2011 Det høyrest ut som ein deilig påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. april 2011 Forfatter #3514 Del Skrevet 21. april 2011 Ja, veldig fin påske for ei med stor mage. Må ha en tippeliste! Noen som vil tippe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 23. april 2011 #3515 Del Skrevet 23. april 2011 Der fant jeg deg også! Ser dere også koser dere med ferie - utrolig deilig med noen fridager før siste innspurt her. Jeg har også startet med vask av småklær, veldig morsomt å se igjen de plaggene. Jeg vil gjerne tippe. Fikk du storesøsteren før eller etter termin, tro? Jeg tar uansett en sjanse, og tipper 3. juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. april 2011 Forfatter #3516 Del Skrevet 23. april 2011 Hei, koselig at du titter innom hos meg! Storesøster er født 14 dager etter UL termin, men bare 5 dager etter mens termin. Denne gangen ble ikke terminen flyttet noe ved UL. Jeg selv har bursdag 9. juni og fetter S (fetter til lille ii) har bursdag 3. juni så de to datoene skal unngåes! Jeg har en magefølelse på at han kommer før termin, men jeg kan ta så veldig feil! Hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 23. april 2011 #3517 Del Skrevet 23. april 2011 Termin er 1. juni? Eg trur vetlebror kjem ei veke over termin, dvs. 8. juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. april 2011 Forfatter #3518 Del Skrevet 29. april 2011 Jeg har jo blogg fra før, men har nå startet en åpen blogg hvor jeg kan skrive og legge ut bilder om alt som ikke har med familien å gjøre. Adressen er denne: http://ingvildfamiliematogmer.blogspot.com/ Tippeliste så langt: Termin - 1. juni MellonCollie - 3. juni *Frida* - 8. juni De siste dagene har jeg vært flink til å rydde litt og vi nyter ellers de flotte vårdagene. Vi gleder oss masse til lillegutt kommer, men håper han blir i magen noen uker til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 29. april 2011 #3519 Del Skrevet 29. april 2011 Kanskje på bursdagen min? 4. juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. april 2011 Forfatter #3520 Del Skrevet 29. april 2011 Tippeliste så langt: Termin - 1. juni MellonCollie - 3. juni *Joyce* - 4. juni *Frida* - 8. juni Det er mamma og pappa sin bryllupsdag *Joyce* så det hadde jo vært koselig ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå