Rannva Skrevet 4. august 2006 #1021 Del Skrevet 4. august 2006 Lurer litt på denne juicemaskinen din... Er det sånn som kan lage juice av alle slags frukter/grønnsaker? Hvor fikk du tak i den? Pris? *ønsker seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. august 2006 Forfatter #1022 Del Skrevet 5. august 2006 Takk for hilsen Charmina. Det var utrolig fint der. Stort vann med masse viker hvor det var vannliljer. Koslig at du stakk innom Rannva. Saftsentrifuga er kjøpt på Expert. Det er en Kenwood JE810 jeg har/fikk i bursdagsgave. Den kostet 1500kr ca. Er ikke helt sikker på om den er vært den prisen ennå. Har ikke fått testet den ut skikkelig ennå. I går badet vi i sjøen her, helt nydelig. Ellers gikk dagen med på å vaske bil. Bra å sprute med vann når det er varmt. Hadde ellers vondt i hodet, kjedelig. Så Den Gråtende Engen. Gresk film. Utrolig trist, men vakre bilder i filmen. Ingen planer for dagen i dag, litt overskyet så det blir nok mest avslapping, kanskje et bad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 5. august 2006 #1023 Del Skrevet 5. august 2006 Fint at du koser deg i sommervarmen. Kommer du med rapport når du har brukt juicemaskinen litt mer? Jeg har fryktelig lyst på, men "fikse kjøkkenmaskiner" har en tendens til å ende opp som støvsamlere her.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 6. august 2006 Forfatter #1024 Del Skrevet 6. august 2006 Jepp, jeg skal prøve å siifra. Har ikke fryser i leiligheten og skal bruke safta til å ha i smoothies. I kveld reiser jeg sørover igjen. Har hatt det helt supert her hos kjæresten. I går var vi på jakt etter et perfekt sted å ha hytte en gang i fremtiden, og jammen fant vi ikke det også. Var og rodde ute på et vann. Dvs kjæresten rodde, jeg øsa båten så den ikke ble full av vann. Vi fant også hyttetomta igjen da vi gikk på beina for å plukke blåbær. Da vi kom hjem lagde vi pannekaker og spiste rørte blåbær til. Vi var også å rodde en tur på et ennå større vann, men der var båten heldivis tett. I dag har vi vasket klær og gått langs elva som går ned til sjøen. Hoppet fra stein til stein. Jeg ble fakisk ikke våt på joggeskoene. Vi fant også en kjempe fin plass å bade, en kulp med en foss. Så vi gikk hjem til gården og hentet badetøy. Det var det litt kaldere vann enn det har vært i de andre vannene (tre stykker) og sjøen vi har badet i tidligere. Gleder meg til å komme hit igjen senere. Nå gleder jeg meg til å være på hytta sammen med mamma. Håper det blir bading der også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 8. august 2006 #1025 Del Skrevet 8. august 2006 Bare innom med en kjapp Håper du har en fin fin sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 8. august 2006 Forfatter #1026 Del Skrevet 8. august 2006 Hei, koslig å se deg her Sommerfugl! Jeg kom hjem fra Trondheim/Leksvik i går tidlig. Pappa hentet meg og kjørte meg til leiligheten. Derfra dro vi videre til hytta litt senere på dagen. I dag har mamma og jeg syklet til et kjempe stort vann i nærheten og badet der. Litt sol men mest skyer. Koslig å sitte ute og lese, selv om det ikke var sol hele tiden. Det ble ikke allverdens med soving på natttoget, sov derfor i 10 timer i natt, og ser fram til å sove igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 9. august 2006 #1027 Del Skrevet 9. august 2006 Hei iingvild! Jeg har vært fryktelig sløv til å besøke deg i det siste, men nå skal jeg skjerpe meg kraftig altså! Er i hvert fall veldig hyggelig hver gang du er innom dagboka mi Kos deg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. august 2006 Forfatter #1028 Del Skrevet 10. august 2006 Hei, koslig med besøk La Traviata. Vet du har nok å styre med, og det er bare super koslig å lese om deg og familien. Jeg koser meg fortsatt på hytta. Det er jo ikke så supert vær lenger, våknet av styrtregn og tordenvær i natt. Men var ute og gikk en tur for litt siden. Deilig med frisk luft. Mulig det blir bading litt senere i dag. Må bade i det nærmeste vannet her før sommeren er helt over. Har spilt en del Sims2 i det siste, og det er herlig å ha sin egen data å styre på igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 10. august 2006 #1029 Del Skrevet 10. august 2006 Kose deg masse vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 10. august 2006 #1030 Del Skrevet 10. august 2006 skulle bare titte innom igjen håper du har hatt det fint på hytta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. august 2006 Forfatter #1031 Del Skrevet 10. august 2006 Takk for hilsen Charmina, jeg koser meg masse! Jepp, mee mee. Jeg har det topp! Det var et lite tordenvær som raste her i sta', egentlig rimelig langt unna. Men vi nappa ut det meste, for å være på den sikre siden. For rundt 5 år siden slo det nemlig ned omtrent 20 meter borte i skogen her, og jeg var rett utafor her. Litt rart å tenke på. Men det slo ned i et tre da, så ingen skade skjedde. Utenom at vi var uten strøm en del timer da. Nå ble det bare en liten koslig stund med bok og stearinlys. Etter at det lysnet igjen så jeg to episoder med ER fra ses 2 og så har jeg organisert digitale bilder fra april til rundt disse tider. Liker ikke å ha uorden i sakene. Men nå er det på tide å sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. august 2006 #1032 Del Skrevet 10. august 2006 Ønsker deg en kjempefin helg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 11. august 2006 #1033 Del Skrevet 11. august 2006 Kos deg på hytta . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 13. august 2006 Forfatter #1034 Del Skrevet 13. august 2006 til LT og pusla! I dag er siste dag før det blir jobbing igjen. Reiser hjem fra hytta i dag. Litt trist, men det går nok fint. Blir greit å komme til byen igjen, og være litt alene i leiligheten. Har i dag bare tuslet litt i skogen og langs bekken her. Så koslig å høre på lydene fra vannet. Noen småfisk i kulpen her, som stresser fram og tilbake når skyggen min er over dem. Føler meg litt stor og slem som skremmer dem. Det er mye mindre vann der nå, enn det det har vært tidligere sommere, så prøvde å tette litt, men håper det går seg til til neste sommer. Var så fint å bade der da jeg var lita. Ser fram til høsten å få scannet inn bilder ferdig. Kjæresten skal også få scannet bilder fra han var liten, det er så koslig å titte på. Legger ut bilder på noe som heter album2.com som familien kan registrere seg og alle kan titte på bilder. Har prøvd litt vervekampanje, men de er fryktelig treige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 13. august 2006 #1035 Del Skrevet 13. august 2006 Heisann! Scanner du inn masse bilder fra du var liten? Det må være litt av en jobb! Faren min snakka om å scanne inn alle lysbildene vi har fra 70-80-tallet. Utrooolig mange! Men vet ikke helt om han har funnet ut hvordan det best gjøres... vet du om man må ha egen scanner? Ha en fin uke, selv om det er jobbings igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 14. august 2006 Forfatter #1036 Del Skrevet 14. august 2006 Vi har en fotoscanner. Den har egen innstilling for lysbilder. Den scanner utrolig bra. Kan legge inn navnet på den senere om du vil. Det er litt jobb ja, men tar litt av gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 15. august 2006 Forfatter #1037 Del Skrevet 15. august 2006 Da er jobbinga igang igjen. En litt tung start i går. Merket etter lunsj at hodet var litt tungt og sånt. Dro litt tidlig og fikk høljeregn på veien hjem på sykkel. Måtte innom posten for å hente to pakker, det gikk heldigvis fort. Kan det ha vært pga det øsende pøsende regnet at ingen hadde våget seg ut til posten akkurat da?? På vei opp siste bakken ble jeg utrolig varm, men viste at beina var såpas gele at det var bedre på sykkel enn å gå. Da jeg kom hjem var det bare av med den våte buksa og under teppet på soffan. Etter en ibux og en episode med ER og så en Friends deretter en ibux til orket jeg og ringe til pappa, skulle dit til middag. Han hentet meg, og alt ble litt bedre med god mat i magen. Hadde i går store planer om å fikse og ordne etter ferien. Men det har det heldigvis blitt tid til i dag. Støvsugde hele leiligheten, vasket to maskiner med klær. Nå må jeg se på Grays Anatomy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 16. august 2006 #1038 Del Skrevet 16. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. august 2006 Forfatter #1039 Del Skrevet 17. august 2006 tilbake LT! Datteren til kusine M hadde bursdag på tirsdag og jeg ble invitert i bursdag. Jeg må ta toget ut der de bor, så jeg spurte om jeg kunne komme noen timer før. Det var helt greit. I går fikk jeg derimot sms hvor kusina mi spurte om jeg kunne være barnevakt for de FIRE englebarna hennes lørdag kveld. Det blir koslig. Har jo passa dem, med to andre før også. Lurer på hva jeg skal kjøpe i bursdagsgave til AL!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rannva Skrevet 19. august 2006 #1040 Del Skrevet 19. august 2006 Bare innom med en liten hilsen.:rosasmil: Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå