iingvild Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #961 Del Skrevet 22. juni 2006 Jepps Sommerfulg. Det løste seg! God sommer til deg også! Gleder meg til kino senere i dag! Men først: Litt mer jobb.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #962 Del Skrevet 23. juni 2006 Kino i går var veldig koslig. Skulle egentlig møtt ei jeg har truffet fra nett før en gang, men hun var ikke helt frisk, så da ble jeg litt stressa. Ville jo ikke gå på kino alene. Etter meldinger hit og dit, viste det seg at ei jeg har snakket med på msn og "sms'a" med hadde lyst til å være med. OG det var veldig koslig å treffe henne. Godt selskap og fin film. I dag skal jeg titte på film hjemme tror jeg, eller et par episoder av en eller annen serie. Har nettopp kjøpt siste sesongen av Felicity, og har startet å se den. Etter at kjæresten flyttet ned, fikk jeg ikke tid til å se på alle episoder av div serier, så da ligger de bare lagret intill videre. Har jo ikke rukket å se dem nå etter at han har reist oppigjen heller da. Må prøve å få scannet litt mer bilder også, særlig om det er kjipt vær, så jeg har god samvittighet til å være inne. ;) Har tidligere scannet: * Alle bilder mormor og morfar har hatt (gamle svart/hvitt samt nyere fargebilder) * Mine bilder fra 1989 til rundt 1991 (Har igjen til 2002 da jeg kjøpte digitalkamera). Jeg har også scannet bilder fra mamma og pappas samling, men de ble scannet på en såpas dårlig scanner at jeg skal ta dem på nytt. Det blir et prosjekt som tar lang tid, men det er godt å ha gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. juni 2006 #963 Del Skrevet 23. juni 2006 Ha en kjempefin St.hans vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #964 Del Skrevet 23. juni 2006 Takk for hilsen Charmina! Nå er jeg rimelig klar for helg! Bare under en time igjen på jobb. Gratinerte nachos til middag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2006 #965 Del Skrevet 23. juni 2006 God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #966 Del Skrevet 23. juni 2006 Rosin! Siden det er så varmt, så griller jeg heller hamburgere! Nachos får bli i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. juni 2006 Forfatter #967 Del Skrevet 24. juni 2006 Tror jeg faktisk la meg litt for tidlig i går. Jeg har ikke noen klokke der jeg sover nå, og våknet rimelig uthvilt. Det er jo umulig å se på lyset hvor mye klokken er, så jeg var bare utrolig glad for at jeg faktisk hadde sovet helt til jeg våknet selv. Leste litt Tommy & Tiger'n før jeg sto opp. Da jeg tittet på klokka før jeg gikk på badet viste den 08:16. OJ.... det var jo fortsatt rimelig tidlig da. Sløva bort det meste av morgnen forran datan før jeg spiste litt frokost. Skulle sende en dvd til broder'n, som MÅTTE komme med posten som ble hentet i dag, så stressa litt må å få det ferdig. Var innom Carl Berner for å kjøpe to sommerdyner samt innkjøp av Akutten sesong 3. Prøvde å kjøpe den på Platekompaniet, men der skulle de søren meg ha 600kr for den. AJAJ, lure folk på den måte. På Elkjøp kostet den 249kr. Hehe... Lar meg ikke lure jeg nei. Måtte også innom leiligheten for å tømme postkassa. Der var bla et brev som jeg hadde krysset ut Oslo adressen til kjæresten og skrevet på Trondheims adressa. MEN tror du ikke det var havnet tilbake i postkassa vår? Ikke flink nok til å fjerne adressa hans først nei. Frimerket var ikke stemplet heller, så da var det raskt gjort å fikse det. Til uka skal jeg sove mer i leiligheten igjen, så da er det skjønt å ha en dyne man ikke smelter bort i. Har i dag spist Nachos, utrolig godt og sett 2 Felicity samt 1 film om noen kule biler. Har i går og i dag også scannet en del bilder, fornøyd med det ja. Detta ble masse, tror jeg skal kopiere før jeg poster. Vil ikke miste alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 26. juni 2006 #968 Del Skrevet 26. juni 2006 ha en fin dag snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. juni 2006 Forfatter #969 Del Skrevet 27. juni 2006 Takk for det Charmia. Var litt trøtt i går, så det var en litt kjip dag. Men i dag er jeg litt mer våken! Gleder meg til skikkelig middag hjemme i dag, siden mamma og pappa er hjemme igjen. For La Triviata som har blitt mamma til Ylva. :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. juni 2006 #970 Del Skrevet 27. juni 2006 til deg! Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #971 Del Skrevet 28. juni 2006 Hei og takk for besøk Søndagsengel. Er litt daff omdagen, så har ikke helt ork til å skrive så mye her. Skjer ikke så mye heller. Jeg bare jobber og legger meg rimelig tidlig. Drar ned i leiligheten i kveld, pappa kjører meg ned, siden det er et lite lass jeg skal ha med meg ned igjen. Føles som at jeg har sovet på armene mine i natt, de er "slitene" og føles nummene. Huff, håper det går over før jeg skal være på laben, ellers kan det bli en lang dag. Scannet masse bilder i går, er kommet til 1996. Det går unna når jeg først starter. Litt kjedelig, men det er jo bra å få gjort det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #972 Del Skrevet 28. juni 2006 Kan noen be den dumme tunga mi holde opp? Den plager jo livet av meg. Får jo bare vondt av at såret ikke gror..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #973 Del Skrevet 30. juni 2006 Det går heldigvis nå bedre med den lille gropa som egentlig sikkert ikke er så stor. Nyter nå at det er helg, hadde en fin grillemiddag med Smoothies til forrett og jordbær til dessert. I morgen blir det en seiltur, med bading, avslapping og lesing. Det er bare skjønt å være nede i leiligheten, ingen som vekker meg eller som skal jage meg tidlig på badet. Har allikevel vært rimelig tidlig på jobb. Nå skal jeg snart sykle ned for å ta kvelden. Behagelig temperatur nå iallefall. Til uka blir det i alle fall et veninne besøk, og det er jo bra. Kjipt å være helt alene. Har også snakket mye med kjæresten, og det var i dag akkurat to uker til jeg ser han. Gleder meg masse! Vi skal da i bryllup så jeg har fått låne en kjole av min kusine, jeg lånte den for 3 år siden også, og håper den fortsatt passer. Det gjør jo det meste annet av klær, så det tar jeg sjansen på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. juli 2006 Forfatter #974 Del Skrevet 1. juli 2006 I dag har det vært en lang dag med masse sol. Var ute med seilbåten fra kl 11 til kl 18.30. Badet en gang, kjørte litt på fjorden og lå i et sund og spiste. Seilet så hjem. Var på besøk hos ei venninne som har bursdag i dag, og kjøpt ny leilighet sammen med samboeren, der var det koslig. Hjemme igjen nå, og merker på hodet at det har blitt litt mye sol. Brukte bare solbriller når jeg leste, og det er litt kjipt nå. Au..... På tide å sove snart. Mulig det blir båttur i morgen også, men er litt brent og sliten så kommer litt ann på formen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #975 Del Skrevet 3. juli 2006 Så er det mandag igjen. Det ble mye som i helga, så nå er det greit å være inne litt. Har vært mye på laboratoriet i dag, men det går fort når man hører på radio. Har planer om en shoppingtur til Storo etter middag. Trenger mer sommerklær, generelt singletter eller topper. 10 dager til jeg drar til Trondheim, og rundt 10 dager til storebror kommer hjem! x 100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #976 Del Skrevet 5. juli 2006 Siden jeg har skrevet litt rundt i andres dagbøker, bør jeg kanskje skrive noe her også. Benytter dagene til å jobbe og slappe av etter jobb. Ellers lite som skjer. Har hatt litt besøk av veninner til middag, det er jo koslig. Ble pastasalat i går, og tror jammen det blir det i dag også. Til helga skal jeg lage daimkake til storebror kommer hjem, snakka en stund med han på telefon i går. Må ordne på rommet hans slik at han kan sove der når han kommer. Han trenger i alle fall gardiner, og noe å henge dem på. Resten kan han fikse selv. Måte på hva lillesøs skal fikse for han også! I morgen er det ei uke til jeg skal "sove meg" til Trondheim. Skal ta nattoget, så er litt spent på om jeg får sove. Får jobbe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. juli 2006 #977 Del Skrevet 5. juli 2006 Ha en fin jobbedag iingvild! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 5. juli 2006 #978 Del Skrevet 5. juli 2006 Til helga skal jeg lage daimkake til storebror kommer hjem, ← nam.. daimkake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #979 Del Skrevet 5. juli 2006 Ja, arbeidsdagen er godt i gang Søndagsengel! Jepp, mee mee den kaka er knall god! Lagde den sist til 17. mai m/jordbær!! Men nå er det brødskive med fiskepudding til lunsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 5. juli 2006 #980 Del Skrevet 5. juli 2006 lunsj allerede? spis frokost jeg, knekkebrød med ost! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå