søndagsengel? Skrevet 28. mars 2006 #821 Del Skrevet 28. mars 2006 For en kul kattepus!! Hvor stor er den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille Solstråle Skrevet 28. mars 2006 #822 Del Skrevet 28. mars 2006 Det er helt ekstremt hvor ubekveme sovesofaer er De burde lage dem til å sove i... Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #823 Del Skrevet 28. mars 2006 Søndagsengel: Kattepus malen er 70 cm lang og ca 40 cm bred. Tror den neste skal være et par cm større alle veier. Må tegne ny mal. Blir nok på fredag. Lille Solstråle: Hei! Koslig å ha deg innom her. Den sovesoffan er gammel, så den er ubehagelig. Sovesoffan fra Ikea som kjæresten kjøpte rett etter at vi ble sammen har nesten vanlige madrasser, og er helt ok å sove i. Kommer nok til å kjøpe noen myke overmadrasser slik at soffan kan brukes. Har i dag bare slappet av og sett på tv. Ny episode av ER og Everwood. Nå er det CSI, etter tips fra kjæresten, så han hadde ikke tid til å snakke med meg! Etter på er det sove tid. Koslig å snakke med broren min på telefon også! Merklig, for det er ikke så lenge siden han var her i Oslo, nå er han tilbake litt lengre fra Oslo, og da blir det mer snakk, siden det er på telefon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 29. mars 2006 #824 Del Skrevet 29. mars 2006 Takk for hilsen i dagboka mi! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #825 Del Skrevet 29. mars 2006 Hjemme fra jobb i dag, litt pjusk! Vil være så få dager borte som mulig, men orker ikke jobbe med masse små og snørr og tårer når jeg er slapp. Fyrer i ovnen og slapper av mest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #826 Del Skrevet 31. mars 2006 Forsatt ikke frisk. Kjedelig å måtte være hjemme fra jobb. Har sett diverse serier og resten av Harry Potter og Ildbegeret. Joho... begynner å bli lei av å se på tv. Går det ann? Kattepusen som ble gitt bort er vist nå blitt høyt elsket og masse kost med. Det tok bare litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 31. mars 2006 #827 Del Skrevet 31. mars 2006 Huff, det er kjedelig å være syk! Og ja, man kan bli lei av å se på TV, det vet jeg fra de dagene jeg har ligget syk her hjemme . Gooood bedring til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 31. mars 2006 Forfatter #828 Del Skrevet 31. mars 2006 Takk pusla. Koslig at noen kommer på besøk her, selv om ikke jeg orker å legge igjen meldinger i så mange bøker. Føler jeg har energi til masse, men så har jeg liksom ikke overskudd allikevel. Merklig. I dag har jeg egentlig ikke gjort så mye. Det ble jo en del tv og data da. Har prøvd å rydde litt på datan. Holder fortsatt på med ryeteppe av ulvene som jeg startet på i sommer, har tatt noen rader der. Men går fort lei. Nå har kjæresten flyttet ut der han bodde i Trondheim, og dratt hjem til foreldrene intill han kommer ned hit etter påsken. Han hadde vist pakket en del, overraskende mye sa han. Hehe.. men det er ikke så mye som blir med sørover da. Gleder meg helt utrolig til han kommer. Fikk i dag også bekreftet at vi får besøk på hytta noen dager av påsken, så det blir koslig det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 31. mars 2006 #829 Del Skrevet 31. mars 2006 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 1. april 2006 #830 Del Skrevet 1. april 2006 "Overraskende mye å pakke?" Hehe.. Lyder kjent ja *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. april 2006 #831 Del Skrevet 1. april 2006 Er formen bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 1. april 2006 Forfatter #832 Del Skrevet 1. april 2006 Takk for hilsen alle tre! Formen er noe bedre, men nesa renner som en foss. Brukte nesespray i natt, og sov veldig lenge. Det var godt å våkne helt uthvilt. Skulle egentlig vært hos kusina mi denne helga, men det får jeg ta igjen en annen gang. Stakars to "små" som går glipp av gaver fra meg. Men men... får finne på noe de kan få etter påske. Tanta mi har bursdag i dag, og hun bor i nabohuset. Derfor flagges det her i dag. Koslig at det er sol og blå himmel. Ikke lenge igjen til det kommer noen hjem her heller. Starter å gå tom for mat og godis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 2. april 2006 #833 Del Skrevet 2. april 2006 Håper du er blitt bedre igjen Det er jo så utrolig kjedelig å være syk... God bedring ihvertfall også håper jeg at du får en flott helg fra sommerfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 3. april 2006 Forfatter #834 Del Skrevet 3. april 2006 Er nok ennå ikke frisk nei. Fortsatt litt varm, og har startet å hoste. Så har blir det avslapping i dag også. Nå har jeg scannet inn og sent timelista, så jeg kanskje får lønn denne måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 4. april 2006 #835 Del Skrevet 4. april 2006 Kjekt med litt lønn ja Har begynnt å skrive timelister på den nye jobben nå jeg også, men har ikke tenkt på når den må sendes inn... Er det noe fast opplegg på det eller? God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. april 2006 Forfatter #836 Del Skrevet 5. april 2006 Det er sikkert en "siste frist" for å få lønn akkurat neste måned. Hos oss er det siste dagen i måneden. Jeg er fortsatt ikke frisk, og skal prøve å få lege time i dag. Kusina mi (familien jeg tror jeg er blitt smittet hos) fikk i går vite at hun hadde smittsom lungebetennelse. Så da er det ikke så kult å bare vente på å bli frisk. Kan jo bli 100 ganger dårligere først, om jeg i det hele tatt blir bra. Håper på time i dag. Ellers jobbet jeg i går, noe som kanskje ikke var så lurt hvis jeg virkelig har lungebetennelse, men det kunne jo ikke jeg vite, følte meg rimelig bra. Men nå er det host host..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. april 2006 Forfatter #837 Del Skrevet 5. april 2006 Fikk legetime kl 14.30. Og det er jo leeeeenge til. Ja ja... får se litt mer Dark Angel og sånt no! Kose meg på soffan. Som om det er koslig å ha feber og vondt i hodet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 5. april 2006 Forfatter #838 Del Skrevet 5. april 2006 Var hos legen, og det var heldigvis ikke lungebetennelse. Men bronkitt som kroppen må løse opp i selv er jo like ille. Ligge i senga/på soffan i masse dager til? WÆÆ.... får bare prøve å slappe av. Blir i alle fall ikke noe mer jobbing før etter påske. OG etter påske kommer kjæresten! :grine2: Det blir supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 5. april 2006 #839 Del Skrevet 5. april 2006 Uff, så kjedelig med bronkitt! Du får ta godt vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2006 #840 Del Skrevet 5. april 2006 God bedring - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå