iingvild Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #801 Del Skrevet 20. mars 2006 Takk for hilsen Charmina! Var faktisk innom boka di, før jeg så du hadde vært her! Nå i helga har jeg hatt besøk av kjæresten. Helt supert. Vi har sovet ei natt i leiligheten bare for å teste sovesoffa'n min, og vi (les jeg) fant ut at den var litt hard og sove på. Så da blir det seng innen neste gang vi skal sove der. Fikk også testet ut komfyren, og den funket utmerket til å steke Grandis i. I dag har jeg fri, siden jeg har besøk, men i morgen er det jobbing igjen. Tror jeg får være der til påsken i alle fall, men får se etter det, om de fortsatt hat jobb til meg. Det går ellers tregt med jobbsøking, og jeg savner den erfaringen jeg evt kunne fått på et laboratorium. Men men.... Blir en ensom natt uten kjæresten der. Men det er bra jeg har fått en del kosedyr av han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 20. mars 2006 #802 Del Skrevet 20. mars 2006 Når flytter han nedover? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #803 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei Søndagsengel! Han kommer nedover etter påsken. Tipper der blir til at jeg drar opp, er noen dager og så blir han med ned igjen. Gleder meg masse! Det var koslig å våkne opp i leiligheten også, men det var fryktelig tørr luft der. Så må nok ha en luftfukter en stund. I morgen er det jobbing igjen, så skal vi (mamma og meg) se etter gardiner. Det blir også spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 20. mars 2006 #804 Del Skrevet 20. mars 2006 Lenge siden jeg har vært innom, så her var det en del å lese... Så kjekt at kjæresten kommer nedover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 20. mars 2006 Forfatter #805 Del Skrevet 20. mars 2006 Takk for hilsen Grooo.... Det skjer jo egentlig ikke så mye, men det er mye glede over det lille som skjer! Sliter litt med en UI akkurat nå, kjedelig. Håper det er gått over til i morgen. Har drukket mye og tatt en del c-vitamin. Men... Au... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 20. mars 2006 #806 Del Skrevet 20. mars 2006 Så koselig at du har tatt turen innom boka mi. Skal myse litt her og se hva du skriver. Koselig at kjæresten flytter til deg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 21. mars 2006 Forfatter #807 Del Skrevet 21. mars 2006 Bare koslig å komme på besøk pondusa! Kjæresten er også opphengt på Pondus, bare så det er sakt. Var hos legen etter jobb i dag, siden natta var rimelig ille. Håper på å sove bedre i natt, glad for at jeg har senvakt i morgen. Var våken rimelig mange ganger i natt, og måtte stå opp kl 5.50. Ja ja... gleder meg til sola går ned. Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 21. mars 2006 #808 Del Skrevet 21. mars 2006 Huffda, god bedring . Jeg har hatt UI en gang, fy a' meg det var alt annet enn behagelig . Etter påsken allerede, det går jo kjempefort da, tenk så fint det blir å få kjæresten ned hit og se han så ofte! Dere kommer til kose dere glugg i hjel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 23. mars 2006 #809 Del Skrevet 23. mars 2006 Så koselig med kosdyr fra kjærestenog ikke minst er det jo strålende at dere får være sammen masse snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 23. mars 2006 Forfatter #810 Del Skrevet 23. mars 2006 Takk for besøk Charmina! Jeg har alltid hatt en svakhet for kosedyr, selv om jeg har hatt en god og lang tørkeperiode fra jeg var rundt 14 år. I dag har skapene til klær i den nye leiligheten blitt ferdig. Kjæresten og jeg satte de sammen på søndag, men i dag satte pappa og jeg inn hyllene. Til helga er det mulig jeg tar vasken, og vindusvask. Gleder meg masse til helg, etter en fire dagers arbeidsuke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 24. mars 2006 Forfatter #811 Del Skrevet 24. mars 2006 I går ble jeg invitert i bursdag hos min kusine, hennes tre barn har fylt 1, 14 og 16 år denne og sist måned. Jeg som da hadde planer om å lage/sy på maskin et kosedyr til han yngste, har planene klare for helga. Håper jeg bare får det til, og at jeg blir ferdig til kl 12 på søndag. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 24. mars 2006 #812 Del Skrevet 24. mars 2006 Oj Skal du sy et kosedyr på et par dager! Imponerende Har til tider vært plaget med UI selv og noe som funker for meg ihvertfall er tranebærtabletter! Så om du ikke har prøvd det er det verdt forsøket ihvertfall om det ikke har gått så langt at du trenger reseptmedisin. Jeg plages som sagt med det og for meg hjelper det å ta et par tab om jeg kjenner det minste lille symptom. Håper du får en super helg! Og kos deg i bursdagfeiring Natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #813 Del Skrevet 26. mars 2006 Det har gått fint Sommerfugl! Katten er nå ferdig sydd og skal stappes, og jeg skal ikke dra før kl 14. Har ikke gjort så mye annet i løpet av helga. Uten om å rydde, lage mat og vaske tøy. Pappa har nå reist på fjelltur med venner og mamma er på hytta. Nyter fred og ro. Selv om det sikkert blir litt stille i løpet av uka. Gleder meg til familie middag i Asker i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. mars 2006 #814 Del Skrevet 26. mars 2006 Oj, du må da være litt av et kone-emne . Sy et kosedyr på et par dager må da være ekstra-poeng, det hadde ikke vært noe for meg iallefall. Jeg kan bare korssting jeg og da begrenser det seg litt med hva man kan lage. Håper familiemiddagen var koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 26. mars 2006 Forfatter #815 Del Skrevet 26. mars 2006 Hei Pusla! Jeg syr jo på maskin, og da går alt så mye fortere enn for hånd. Korssting for hånd er moro det også, men synes det er mer gøy å lage ting fortiden. Tror kanskje lille O. som fikk gaven syntes den var litt stor og skummel, men da blir den jo bare kulere etter hvert når han blir større. Koslig familieselskap. Opp tidlig for å jobbe i morgen. Skal sy en pus til "kusinebarn" her i Oslo også. Ei som fyller to år i april. Skal nok ta den i løpet av uka. Slik at jeg slipper sitte hele helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. mars 2006 #816 Del Skrevet 27. mars 2006 Så flink du er som syr kosedyr i gaver!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #817 Del Skrevet 27. mars 2006 (endret) Synes det bare er koslig jeg, skal prøve å legge ut bilde av den her også. Det viste seg at den jeg har fra jeg var lita var det kusine M som hadde sydd til meg. Hun er 10 år eldre enn meg. Hun sydde en til broren min også, som er i enda dårligere befatning enn min. Jeg skal prøve å tegne av den også. Hadde vært moro å overraske han en dag med en ny "Bomma" som han kalte sin. Endret 27. mars 2006 av iingvild Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 27. mars 2006 Forfatter #818 Del Skrevet 27. mars 2006 Kattepusbilde 1 Kattepus bilde 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommerfugl83 Skrevet 27. mars 2006 #819 Del Skrevet 27. mars 2006 Innom med en natta Håper du får en flott dag imorgen! Og den katta var jo skikkelig kul da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 28. mars 2006 Forfatter #820 Del Skrevet 28. mars 2006 Sommerfugl! Ha en fin dag du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå