Gå til innhold

Lille A, store/lille ii og meg

iingvild

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:) Takk for hilsen søndagsengel. Vi har kost oss masse på hytta, og klarte å se det romantiske i den fine stemningen som ble skapt av den tykke tåka. ;)

Nå nyter vi kvelden hjemme etter kino og spising på Egon.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen pusla!

Kjæresten var på besøk fra fredag til tirsdag kl 16. Da tok vi bussen til Oslo s sammen, og sa "hade bra". Huff, alltid like trist. Men men.... Så tok han toget til Trondheim og jeg tok toget til der familien til fetteren min bor. Har vært her og passet barn litt fra og til, og hygget meg skikkelig. Reiser nok hjem i morgen, men vet ikke helt når. Har ingen hast. Selv om det hadde vært bra å være hjemme i min egen seng, da jeg er litt forkjøla. Men jeg er ikke like pjusk som da kjæresten var forkjøla. Hehe....

Da var det natt..... Må jage fettern min i seng også, sitter i stolen her og sover. Ellers er begge barna sovnet (den minste litt forkjølet og med en voksende 6-års jeksel sovnet rimelig seint).

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Skjønner at det er trist å ta farvel men kjæresten på den måten. Lettrørte meg griner av sånt... :tristbla: Håper det ikke er lenge til du ser han igjen! God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Søndagsengel!

Jeg begynner kanskje å bli litt vant med det. Og benytter tiden godt når vi først er sammen. Allikevel blir det litt annerledes for oss. Når jeg reiser hjem fra han, drar jeg hjem til familien min, mens når han reiser hjem reiser han til en gård hvor han bor nærmest alene. :( Så han synes det ikke er noe gøy. Han har til og med startet å komme på go'fot med kattene på gården. Det sier litt..... Da vi ble kjent knurret han på alle katter for å skremme dem vekk. Men jeg som "kattemenneske" har tydelig klart å få litt vett i han! ;) Han er så skjønn.

Jeg bare håper jeg får jobb snart, slik at han kan ha mulighet til å komme nedover hit. Gleder meg utrolig til å flytte inn i den "nye" leiligheten. Da blir det ennå mer privatliv når han er på besøk.

I kveld skal jeg kose meg hjemme med en film tror jeg. Rydder og vasker litt tøy, samtidig som kroppen prøver å bli frisk. I morgen er det innpakking av båt som ble tatt opp av vannet i går. Nå er det virkelig høst. :) Men med sånn sol, kan det gå ann! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei iingvild!

Tusen takk for gratulasjoner i begge dagbøkene mine! :)

Huffameg, er du forkjølet du da :troest:

Du får pleie deg selv og bli frisk fort! Så kjipt å reise fra kjæresten så ofte, men som du sier så lærer man å ta vare på tida man har sammen! Og så håper jeg at det ordner seg med jobb for deg snart! Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha! :) Koslig at du kommer på besøk!

Jeg er ikke så forkjøla lengre, men er fortsatt ikke 100%. Det var utrolig kaldt å vokne i dag tidlig, med -1 grad C ute. Lukket vinduet kl 8, men klarte ikke stå opp før kl 9. Hehe.... :) Må jo nyte fri-dagene.

Planen for dagen er å scanne flere bilder samt å støvsuge resten av huset. Startet med det i går, og vasket også husets vinduer. Så nå håper jeg bare at vi får asfalt på veien utenfor her, slik at det ikke støver sånn når bilene kjører forbi. :sjenert:

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... ble litt støvsuging og masse scanning. Mamma var så utrolig søt da hun var lita. :) Kanskje grunnen til at alle sier at jeg var søt da jeg var lita? :) Kjæresten var i alle fall til å spise opp. Nå også, men på en litt annen måte. ;)

Fortiden finner jeg flere jobber som kjæresten kan søke på, enn til meg selv. Litt frustrerende. Men men.....

Tenkte jeg skulle trene litt nå i kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du er flink jeg, som scanner bilder og holder deg okkupert med ting mens du venter på jobb. Frustrerende å ikke finne jobber ja, det er helt sikkert, men det dukker helt sikkert opp noe snart!

Flink du er som skal trene i kveld da! Jeg skulker dansen jeg :sjenert: .

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... må skuffe deg pusla, jeg trente egentlig ikke. Jeg bare tusla en tur på 3D-mølla mens jeg så på Hotel C. Det ble til og med litt vandring i oppoverbakke! ;)

I dag har vist kjæresten siste arbeidsdag. Han sa ifra til de han jobber for at han ikke kommer til å jobbe mer. Litt usikker på hva han nå da skal gjøre, men det vil tiden vise. Han må jo søke jobb og sånt, men han er kanskje litt for flink til å bruke penger når han ikke har noen inntekt, og det er nok jeg også. Men jeg har skjerpet meg et par hakk siste ukene.

Har scannet noen bilder i dag også, og sendte i går et bilde av min onkel (på bildet var han rundt 1,5 år) til min kusine med ei tulle på rundt 1,5. Jeg syntes de liknet litt, og hun var enig. :) Hun syntes bildet var kjempe fint, og lurte på om jeg hadde flere. Å... ja, masse! :ler:

Da er kl 12, og på tide med litt mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres artig ut med de bildene!

Håper du har det bra og nyter fredagen - beste dagen i uka synes jeg!

Ha en god helg!

Klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koslig hilsen Charmina! :)

Det er koslig med bildene ja. Tror jeg holder på med siste album nå. Det er fra jeg var et bittelite knøtt, altså fra jeg ble født til jeg var rundt fire år gammel.

Har fått litt hjelp av kusina mi til å fikse på CV'n så den blir litt bedre, håper det hjelper for jobbsøkingen.

Hadde ikke nett i går, siden brannveggen i nettsystemet i huset luktet svidd. Men via telefonkonferasne med broren min i nord-norge fikk jeg satt opp ny brannvegg. LITT stolt. :)

I dag skal jeg bare hygge meg, spise middag med foreldre + besøk, deretter på besøk til ei veninne å se film. :)

På mandag er det ei uke til jeg farter til Trodheim. :) Har bestilt togbillett med strøm, så da blir det knotting på datan på vei opp! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Takk Charmina! :klem:

Tror uka skal bli bra ja! Har noen avtaler, skal skrive en eller flere søknader og får besøk av de to eldste til kusina mi til helga. Vi skal på kino og ellers kose oss masse kanskje både inne og ute hvis været blir bra.

:blomst: Takk for besøk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Søndagsengel? :) Bare koslig å være innom på besøk!

Har ikke gjort annet enn å fikse på en søknad og CV'n hittil i dag, mens jeg passer på at det brenner i ovnen og ser på at det snør ute! :) Koslig det, så lenge jeg kan sende søknadene på mail, og ikke trenger gå ut! ;)

Skal lage middag til foreldrene mine og besøket deres senere i dag, men først skal jeg sende søknader, finne flere å søke på og trene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mens jeg passer på at det brenner i ovnen og ser på at det snør ute!

Det hørtes vel koselig ut :) . Nesten så man får litt julestemning, så lenge man ikke går ut da, for det er ikke så koselig, iallefall ikke i sentrum.

Ha en fortsatt god uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...