Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei :)

Kjæresten min ønsker seg en opplevelse sammen med meg til jul, hva kan jeg gi ham da som ikke koster for mye? Julegavebudsjettet vårt sier ca 500 kr til hvarandre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei :)

Kjæresten min ønsker seg en opplevelse sammen med meg til jul, hva kan jeg gi ham da som ikke koster for mye? Julegavebudsjettet vårt sier ca 500 kr til hvarandre.

Hmmmmm,

en middag,litt vin,og ett strippe shjow?

Skrevet
Hmmmmm,

en middag,litt vin,og ett strippe shjow?

Skulle virkelig ønske jeg kunne gi ham et strippeshow, det vet jeg at han hadde blitt kjempeglad for, men jeg tørr rett og slett ikke ;)

Skrevet

Inviter han på middag hjemme. Be han stille ferdig pyntet ved spisebordet til avtalt tid. Da har du en fin middag klar med romantisk stemning. Du stiller selvsagt også i finstasen. Resten pleier å gå av seg selv.

Fortell han at gaven hans også er ditt undertøy! Han må pakke opp gaven selv!

Inviter på et stemningsfullt bad i badekaret!

Inviter på kino med restaurantmiddag etterpå!

Inviter han på en times oljemassasje. Du er massøren!

Inviter på et glass champagne på toppen av Oslo Plaza!

Inviter på en tur med danskebåten!

Vel, dette var noen forslag jeg kom på i farten. Lykke til!

Skrevet

Konsert?

Middag på en finere restaurant med påfølgende vin og mørk sjokolade til dessert hjemme for så å fortsette kvelden i senga? (ok, blir litt mer enn 500 kr)

Ei natt på hotell kunne funka, men det koster også rundt 800 for de billige men ok hotellene.

Så for 500:

- Piknik på gulvet hjemme, vin, tapasmat, leiligheten i stearinlys, god og varmt.

- kino på en film av hans valg med pizza på en pizzarestaurant

- konsert til et lokalt band, bare for å gjørenoe nytt

- vinsmaking (aner ikke pris på noe slikt)

- fjordcruise har en del dagsturer som ikke er så dyre

Hva med at du forteller hvor i landet dere er fra, slik at vi kanskje kan komme med spesifikke forslag i ditt område som du selv kanskje ikke kjenner til

Skrevet

En fjelltur?

Pakk sekken med god mat og drikke, be ham stille opp i varme og gode turklær, gå en lang tur på fjellet og grill og kos dere =)

Skrevet

Takk for gode tips:) vi er fra vestlandet og bor ikke akkurat i byen, så en fjelltur kunne blitt bra:) Han er veldig intressert i jakt og våpen, men vet ikke helt hva slags opplevelse jeg kunne arrangert i forhold til det;)

Skrevet

Nja, for 500kr så får man ikke så mye opplevelser med jakt og våpen da. Du kan jo høre hvor mye evnt leirdueskyting koster i nærheten av deg. Men en skikkelig god tur med god mat er jo ikke å forakte det heller ;)

Evnt om du kjenner noen med sledehunder, så kunne du jo spurt om å få en runde i skogen med dem for en billig penge - dette kan jo kombineres med grilling og kos i skogen avhengig av hva kenneleieren er villig til da

Gjest Sopranospasta
Skrevet
Skulle virkelig ønske jeg kunne gi ham et strippeshow, det vet jeg at han hadde blitt kjempeglad for, men jeg tørr rett og slett ikke ;)

Få en venninne til å strippe for ham, så kan dere ha sex en hel natt. Billig og miljøvennlig julegave!

Jeg hadde blitt kjempeglad for en slik spennende julegave!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...