Gjest Gjest_Tingeling_* Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Lurer på om noen har sett denne filmen som er omtalt som den nye Blair Witch-filmen og om den er så skremmende som folk vil ha det til. Har tenkt meg på kino for å se den, men greit å høre hva andre synes også.
Sinner Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 (endret) Ja, har sett den. Syntes den var ganske bra, skvatt et par ganger til tross for at jeg sjeldent reagerer på såkalte skrekkfilmer.(Vet ikke om det kan kalles skrekk egentlig) En av de bedre filmer jeg har sett av denne typen. Vet ikke om den var så skremmende egentlig, men spennende var den. Endret 9. desember 2009 av Sinner
Poppzy Skrevet 10. desember 2009 #3 Skrevet 10. desember 2009 Jeg skal kanskje se den i morgen, men vet ikke om jeg tør. Har sett trailern. Jeg vet ikke om jeg tør siden jeg tror på ånder og gjenferd og slik.. og er ganske lettskremt.. Jeg får se..
ninuska_ Skrevet 10. desember 2009 #4 Skrevet 10. desember 2009 (endret) Jeg syns ikke den var direkte skummel, men jeg var spent i hele kroppen gjennom hele filmen og satt og ventet på hva som skulle skje. Skvatt til et par ganger, satt og måpte litt iblant og ja.. Syns den var veldig bra Endret 10. desember 2009 av ninuska_
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #5 Skrevet 14. desember 2009 Jeg syns ikke den var direkte skummel, men jeg var spent i hele kroppen gjennom hele filmen og satt og ventet på hva som skulle skje. Skvatt til et par ganger, satt og måpte litt iblant og ja.. Syns den var veldig bra en ting eg lurer på,har hørt at denne filmen har to forskjellige slutter??har sett den,og ble mildt sagt overrasket over hvordan den sluttet..lurer på om eg har sett riktig eller "feil" ending.
ninuska_ Skrevet 14. desember 2009 #6 Skrevet 14. desember 2009 en ting eg lurer på,har hørt at denne filmen har to forskjellige slutter??har sett den,og ble mildt sagt overrasket over hvordan den sluttet..lurer på om eg har sett riktig eller "feil" ending. Jeg har ikke hørt noe om dette - hvilken ending så du? :-P
Poppzy Skrevet 14. desember 2009 #7 Skrevet 14. desember 2009 (endret) Jeg så den på kino på fredag. Den sluttet med at hun ble besatt av demonen og at "hun" drepte samboeren sin og kastet han inni kameraet. Så ble skjermen svart. Kom en tekst opp at han ble funnet noen dager etter og at "hun" er det ingen som har sett og at "hun" er der ute ett sted... Endret 15. desember 2009 av Mrs Shorty
Troilltøva Skrevet 14. desember 2009 #8 Skrevet 14. desember 2009 (endret) Jeg så den på kino på fredag. Den sluttet med at hun ble besatt av demonen og at "hun" drepte samboeren sin og kastet han inni kameraet. Så ble skjermen svart. Kom en tekst opp at han ble funnet noen dager etter og at "hun" er det ingen som har sett og at "hun" er der ute ett sted... såg på traileren at noen ble kastet mot kameraet ja, og ventet gjennom hele filmen på dette. men det skjedde aldri, på slutten som vi så så kom politiet og etter hun hadde drept samboeren og sittet og vugget i et par dager, og venninnen finner samboeren og politiet komme og finner hun så kommer hun til seg selv men blir skutt av politiet fordi hun holder kniven i handen og de tror hun er en trussel. og ja...filmen var skummel! Endret 15. desember 2009 av Mrs Shorty
ninuska_ Skrevet 14. desember 2009 #9 Skrevet 14. desember 2009 (endret) såg på traileren at noen ble kastet mot kameraet ja, og ventet gjennom hele filmen på dette. men det skjedde aldri, på slutten som vi så så kom politiet og etter hun hadde drept samboeren og sittet og vugget i et par dager, og venninnen finner samboeren og politiet komme og finner hun så kommer hun til seg selv men blir skutt av politiet fordi hun holder kniven i handen og de tror hun er en trussel. Den avslutningen har jeg også sett. Endret 15. desember 2009 av Mrs Shorty
Gjest Cho Skrevet 14. desember 2009 #10 Skrevet 14. desember 2009 (endret) Bestevennen vår lastet ned filmen (fy) nesten med en gang den kom ut i USA, og sa til oss at det var en dokumentar. Jeg er så sykt glad for at han gjorde det, for det var den skumleste, jævligste filmen jeg har sett! Jeg har en hang til å tro på det paranormale, og "tvang" meg selv til å tro på at den var ekte (lukket øynene når ouija-brettet tok fyr, for det var litt teit). Et par uker etterpå sa han at den ikke var ekte, men FY så skummelt det var! Vi gikk virkelig inn for å tro på at det var en dokumentar (nå kom jeg på at vi spolte en del, blant annet forbi den ene venninna som var for dårlig skuespiller til å være troverdig), og jeg kan fortsatt få de samme grøssene som jeg fikk da jeg så den, når jeg tenker på den nå. Den var CREEPY når vi trodde den var ekte! Vi så forresten slutten hvor hun blir drept av politiet, hvis vi hadde sett den andre hadde det nok ikke vært like troverdig. Endret 14. desember 2009 av Cho
Gjest Iah Skrevet 14. desember 2009 #11 Skrevet 14. desember 2009 Jeg er veldig lettskremt og hadde gledet meg veldig til å se denne filmen. Må ærlig innrømme at jeg ble skuffet. Synes ikke den var særlig skummel i det hele tatt og det var i grunn fryktelig lite som skjedde. Jeg skjønner ikke hvorfor alle synes denne er så fantastisk, dette er en av de dårligere skrekkfilmene jeg har sett.
Gjest Cho Skrevet 14. desember 2009 #12 Skrevet 14. desember 2009 (endret) I den alternative slutten våkner dama, reiser seg opp og står ved sengen i et par timer, før hun går ned. Så begynner hun å skrike som om hun blir angrepet (vet ikke om dette skjer i den andre og), og mannen løper ned til henne. Han skriker plutselig og, før det blir helt stille. Dama kommer opp igjen, setter seg ned foran sengen, og sitter der og vugger gjennom hele natten og hele neste dag. Telefonen ringer, og venninnen legger igjen beskjed på telefonsvareren om ett eller annet. Det går noen timer, så kommer noen og ringer på døren. Det er den samme venninnen, og hun går inn når ingen åpner døren. Finner sannsynligvis mannen på gulvet, skriker og løper ut igjen. Så kommer politiet, finner mannen og går opp i andre etasje. Dama kommer da til seg selv, reiser seg opp og spør hvor mannen hennes er, går mot politiet med kniven i hånden, hvorpå politiet skyter henne ned. Endret 14. desember 2009 av Cho
Poppzy Skrevet 14. desember 2009 #13 Skrevet 14. desember 2009 Den avslutningen har jeg også sett. Så dere også den på kino? Det var nesten en bedre slutt det. Jeg syns den var skikkelig skummel på slutten. Kanskje hadde jeg ikke blitt så redd hadde jeg sett den slutten dere har sett..
ninuska_ Skrevet 14. desember 2009 #14 Skrevet 14. desember 2009 Så dere også den på kino? Det var nesten en bedre slutt det. Jeg syns den var skikkelig skummel på slutten. Kanskje hadde jeg ikke blitt så redd hadde jeg sett den slutten dere har sett.. Nei, det var ikke på kino :-) Visste ikke det var flere avslutninger. Hadde vært morsomt å se den andre også.
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #15 Skrevet 14. desember 2009 Kan dere sette spoilermerket over spoilerne og advare om spoilere i tittelen? Det var en smule irriterende å lese slutten her, selv om jeg klarte å unngå det meste.
Gjest Emmanuelle Skrevet 14. desember 2009 #16 Skrevet 14. desember 2009 Spoilermerke er en fin ting. Nå vet jeg jo hvordan det slutter
Vulpes Skrevet 14. desember 2009 #20 Skrevet 14. desember 2009 (endret) Jeg er enig med ninuska i at den ikke var direkte skummel, men at man satt med en spenning i kroppen. Jeg skvatt også noen ganger i løpet av filmen, og det var alltid en lettelse når det ble dag igjen :gjeiper: Men nei, var ikke noe redd da jeg dro alene hjem etter å ha sett den på kino og skulle sove. Men så tror jeg ikke på overnaturlige fenomener heller da, det har nok mye å si. Men jeg likte filmen i seg selv, synes den var god til å være grøsser!! Slutten jeg så var forresten den her: At dama våkner, står ved senga en stund, går ned, begynner å skrike, mannen våkner og løper ned, han skriker, alt blir stille, så blir plutselig mannen kastet mot kameraet og dama bøyer seg over ham og snuser eller noe, og så kommer teksten om at han ble funnet av politiet men at hun fortsatt ikke er funnet. Så den på SF Kino i Sandvika. Ante ikke før nå at det var to forskjellige slutter? Endret 14. desember 2009 av Tonje!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå