Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Holder på å lage en bryllupsblogg. Syns det hadde vært moro å hatt en sånn "nedtallingsgreie" på bloggen. Altså en som viser hvor mange dager det er igjen til vi gifter oss..hvis du forstår.. Noen som vet hvor/hvordan jeg kan få det opp på bloggen min? Setter veldig pris på litt hjelp..
Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Holder på å lage en bryllupsblogg. Syns det hadde vært moro å hatt en sånn "nedtallingsgreie" på bloggen. Altså en som viser hvor mange dager det er igjen til vi gifter oss..hvis du forstår.. Noen som vet hvor/hvordan jeg kan få det opp på bloggen min? Setter veldig pris på litt hjelp.. Mente jo selvfølgelig "nedTELLINGsgreie"...
Gjest Idnar på jobb Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Trykk på en av de som noen andre har, så kommer du inn på rette siden!
Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Trykk på en av de som noen andre har, så kommer du inn på rette siden! Tusen takk!!
Gjest Idnar på jobb Skrevet 10. desember 2009 #5 Skrevet 10. desember 2009 Bare hyggelig! Håper du fikk det til!
Tante Skrevet 13. desember 2009 #6 Skrevet 13. desember 2009 hadde vært kjekt om noen hadde gidda å poste linker til sider som tilbyr slike tellere. Har funnet et par, men synes ikke de er noe fine. Savner bl.a. en norsk teller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå