Gå til innhold

Aleneforeldre

Gjest Gjest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*

Dere som har barn fra tidligere forhold! Tenker dere nøye gjennom før dere får barn med ny partner??

Hvordan tenker dere??

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi jeg har en sønn har jeg vært enormt nøye med hvem jeg har vurdert et forhold med i utgangspunktet. Når jeg nå har funnet han jeg har giftet meg med var også muligheten for å få flere barn noe jeg tenkte lenge og grundig på. Og som vi snakket mye om før vi bestemte oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mamma_*

Jeg er alenemor og er veldig obs på dette med ny partner.Går ikke inn i et forhold før jeg har sett hvordan personen er med barn og i samvær med barnet. Og dette skal jeg vurdere over tid. Høres sikkert litt vanskelig ut, men barnet går foran alt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som har barn fra tidligere forhold! Tenker dere nøye gjennom før dere får barn med ny partner??

Hvordan tenker dere??

Takk for svar :)

Jeg tilhører ikke i gruppen du henvender deg til, men er meg bevisst problemstillingen. Siden jeg ønsker meg barn er jeg opptatt av at hun jeg blir sammen med ønsker det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Det er helt uaktuelt å få barn med ny partner.

Hm...skulle tro det var aktuelt å få barn flere ganger, fordi man traff Mannen mer enn én gang? Det trodde jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alenemor og er veldig obs på dette med ny partner.Går ikke inn i et forhold før jeg har sett hvordan personen er med barn og i samvær med barnet. Og dette skal jeg vurdere over tid. Høres sikkert litt vanskelig ut, men barnet går foran alt annet.

Lurt!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S
Hm...skulle tro det var aktuelt å få barn flere ganger, fordi man traff Mannen mer enn én gang? Det trodde jeg..

Jeg har tre barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg har bevisst valgt å ikke få barn med forskjellige menn. Ikke fordi det nødvendigvis er noe galt i det, men jeg ønsket ikke det. Har to barn fra første forhold.

Og selv om en treffer en ny mann, må en ikke få barn med han. Jeg har hvert fall ikke hatt behov for å få barn med de andre jeg har vært i forhold med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...