Gå til innhold

Snodig lys sett i Nord-Norge!

Zzyzx

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Grønn laser. Av typen som er ment å trekke folk til kjøpesentre, som et "lynvingensignal" til julekjøpekåte. Personlig synes jeg lysreklame mot himmelen er estetisk forurensning.

Sannsynligvis er det et utleiefirma som har testet en, eller er det fra et arrangement/konsert eller sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være en sjuhelvetes laser, i så fall, for dette er jo blitt observert fra Finnmark til Nordland. Kan man lage så store motiver at de synes over slike distanser?

Og hvorfor har ikke astronomene foreslått noe slikt? De er jo godt kjent med grønn laser all den tid de benytter det til demonstrasjonsformål og stellar pekestokk.

Nei, jeg holder på aliens. Alle som har sett Babylon 5 skjønner at dette er en jump gate.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende =)

Men leste også at det har blitt sett nedover mot Trøndelag så da er det iallefall noe som må være lengre utenfor ....

Russerne, de har man vel mer eller mindre aldri hatt full tillit til, så om de hevder de ikke har skutt opp rakett, så kanman vel aldri være sikker. Dog nevnes det at de alltid sier ifra før de gjør det.

Jeg håper det kommer en dag der vi ikke har rasjonelle forklaringer! =) Ligner litt på sorte hull, men de får vi virkelig ikke håpe det er!

TS : Har kjæresten din spottet noe som kan gi mer info gjennom teleskopet ? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...