Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Ca. 3 mnd siden han flyttet ut. I den tiden vi var sammen var vi aldri sosiale sammen. Han var alltid hos vennene sine uten meg, og det var svært sjeldent at vi besøkte hans familie. Jeg fikk på følelsen av da at han var flau over meg, at jeg ikke var av hans "standard" når det kom til utseendet. Han sa det var tull, og at det var hans sjalusi som hindret han i å dra meg med. Jeg derimot ville ha han med overalt, vise han frem og la mine folk bli kjent med dette herlige mennesket. Men da han ikke ville det, var det ok for meg selv om det var dumt. Jeg ser igrunnen helt normal ut, men er ikke noe spesielt pen. Helt ok når jeg har stelt meg. Etter det ble slutt viser det seg at han har lagt til flere modell pene jenter på facebook, han som hverken var kvinnfolk galen eller opptatt av utseendet ifølge han selv. Og det har fått meg til å føle at han var flau over meg, og at han ikke viste sitt sanne jeg til meg. Vet at vennene hans er opptatt av utseendet på jenter, og nok er i overkant kvinnfolk galne enn hva jeg er vant med at menn er. Jada, jeg vet jeg ikke har noe med det. Men det går på mine tanker om meg selv og det vi hadde sammen. Selv om det er over betyr det mye for meg, det vi hadde. Han er den eneste jeg noen gang oppriktig har elsket. Håper bare han ikke var flau over meg ...
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Ca. 3 mnd siden han flyttet ut. I den tiden vi var sammen var vi aldri sosiale sammen. Han var alltid hos vennene sine uten meg, og det var svært sjeldent at vi besøkte hans familie. Jeg fikk på følelsen av da at han var flau over meg, at jeg ikke var av hans "standard" når det kom til utseendet. Han sa det var tull, og at det var hans sjalusi som hindret han i å dra meg med. Jeg derimot ville ha han med overalt, vise han frem og la mine folk bli kjent med dette herlige mennesket. Men da han ikke ville det, var det ok for meg selv om det var dumt. Jeg ser igrunnen helt normal ut, men er ikke noe spesielt pen. Helt ok når jeg har stelt meg. Etter det ble slutt viser det seg at han har lagt til flere modell pene jenter på facebook, han som hverken var kvinnfolk galen eller opptatt av utseendet ifølge han selv. Og det har fått meg til å føle at han var flau over meg, og at han ikke viste sitt sanne jeg til meg. Vet at vennene hans er opptatt av utseendet på jenter, og nok er i overkant kvinnfolk galne enn hva jeg er vant med at menn er. Jada, jeg vet jeg ikke har noe med det. Men det går på mine tanker om meg selv og det vi hadde sammen. Selv om det er over betyr det mye for meg, det vi hadde. Han er den eneste jeg noen gang oppriktig har elsket. Håper bare han ikke var flau over meg ... Det var han sikkert ikke Du må ikke tenke slik.
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Off....jeg har bare lyst å sende deg en god
Glynis Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Han sa det var tull, og at det var hans sjalusi som hindret han i å dra meg med. Og dette synes du er helt ok? Jeg ville ikke tenkt et sekund på utseendet mitt, og heller fokusert på det der.
Mir Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Jeg tenkte det samme som Glynis, og ikke en tanke på det du selv synes var problemet. Det burde jo vært et lys om at noe var litt sprøtt med han.
Gjest ts Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Joda, skjønner den. Er pga sjalusien hans at vi ikke er sammen lenger. Men jeg tenker at han "brukte" sjalusien litt også. Hvorfor var vi nesten aldri hos foreldrene hans f.eks. Han reiste dit alene.
Kosteskaft Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 På meg, utfra det du skriver, så virker det mer som at han ikke synes forholdet deres var så viktig eller så alvorlig i det hele tatt. Altså følelsesmessig. Tror ikke det har noe med utseende ditt å gjøre nei. Heller at han ikke mente at forholdet var viktig nok til å presentere for foreldre, venner, etc.
I Grosny Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 På meg, utfra det du skriver, så virker det mer som at han ikke synes forholdet deres var så viktig eller så alvorlig i det hele tatt. Altså følelsesmessig. Tror ikke det har noe med utseende ditt å gjøre nei. Heller at han ikke mente at forholdet var viktig nok til å presentere for foreldre, venner, etc. Det kan virke som om han var usikker på om dere kom til å være sammen på lang sikt. Hvor lenge var dere sammen? Mange vil bare vise fram damer som de har langsiktig tro på.
Gjest Bianca26 Skrevet 9. desember 2009 #9 Skrevet 9. desember 2009 Jeg synes han høres ut som en dust og du skal være glad du er kvitt han og du fortjener en som viser at han setter pris på deg. Og ikke tenk på at dette har noe som helst med utseendet ditt å gjøre, for det har det helt sikkert ikke.
Grant Skrevet 9. desember 2009 #10 Skrevet 9. desember 2009 Du skal ikke tro noe som helst. Det ble slutt med han for tre måneder siden. Glem fyren og kom deg videre i livet. La dusten leke med glamourmodellene sine. Du har viktigere saker å gjøre enn å sutre over spilt melk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå