Gå til innhold

Julemeldinger / sms

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Noen som har noen fine julemeldinger/ dikt som de kan dele her?

Vet at ikke alle liker dette, men visst noen har noen fine hadde jeg satt pris på om de kunne lagt de ut her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

juleklemmen 2009 har startet! send denne til alle de du er glad i og de du bryr deg om, og se hvor mange du får tilbake:)

0-3 klemmer = du må skjerpe deg....

4-7 klemmer = du er en god venn.

8+ = du er best! ;)

Det er lov å sende den i retur om du vil.......<3

Advarsel!!!! Nisser fra nordpolen vil snart komme å bortføre alle de søte og sexye for å hjelpe julenissen....jeg vil bare si GOD JUL før jeg blir hentet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vær så snill å spar oss for slike hersens kjedemeldinger

TS skriver jo klart at dette er det sikkert ikke alle som liker, og du er tydeligvis en av dem..Så da kan du jo heller bare unngå å gå inn på selve diskusjonen, så har du spart deg selv;) Ikke vanskeligere enn det vettu gjest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er flere jeg fant :

--------------------------------------------------------------------------------

Hvis du våkner av at en tjukk mann

kommer inn på rommet ditt ei natt og

putter deg oppi en stor sekk, så ikke bli redd!

Jeg har nemlig ønsket meg deg til jul!

Hei, jeg vil ikke at du ringer meg etter at du lest dette.

Orker ikke å snakke om det over tlf, vi får ta det senere.

Jeg synes jeg må være ærlig mot deg og da må jeg også være modig nok til å si det som det er.

Det ville blitt helt feil om du fikk høre det fra noen andre!

Jeg vet at du blir lei deg, og det beklager jeg!

Men det er nemlig sånn at

DET FINNES INGEN JULENISSE

Oppe på himmelen langt vekk i det fjerne,

sitter en engel på den vakreste stjerne,

den er sendt fra mitt hjerte til deg,

og visker et stille God Jul i fra meg....

Juleehilsen*

Jeg vil få ønske alle mine gode venner,min familie,naboer,mine seksuelle forbindelser,selv dere som tar dere betalt for det,dere jeg har drukket under bordet,dere som har drukket meg under bordet,dere som skylder meg penger,dere jeg skylder penger,dere jeg har kjørt om kamp med,alle jeg har avist som sexpartnere,cognacxo og alt annet godt folk.Jeg ønsker dere alle riktig God Jul.

Ønsket er gammelt og ennå så ekte, en fredelig jul vi ønsker med dette.

Julen er blitt avlyst og det er din skyld. Du har fortalt julenissen at du har vært snill i år og nå har han daua av latter… Ha ei fin adventstid.

Denne meldingen må ikke åpnes før julaften! Du.. Slutt! Du skulle jo ikke åpne den ja jeg! *Hrmf* Du gir deg ikke, eller hva? Ok da: *GOD JUL

Må jula bli fin og gi deg ro i sinnet. La alle problemer bli små og forsvinne. La dagene som kommer bli gode og fine. God jul fra oss til dere.

Hei! Fotografen nekta å ta bilde av meg naken på et saueskinn kun iført nisselue og gullkjede… Så det blir ikke noe julekort i år… God Jul !

Nissen var på sin årlige turne. Kom ned pipa, delte ut gaver. Kjærring bød på grøt, nissen sa. Hå,hå,hå, må nok gå, kan ikke skuffe de søte små! Neste pipe, ned i stua, der ligger det 4 søte nakne jenter. De spør om han vil bli. Hå,hå,hå pause nå, kan ikke klatre med kjempe-stå !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Matvraket!! :)

Veldig snilt av deg å dele!

Og ja, vet det er flere som ikke liker slike meldinger, derfor jeg skrev det i det første innlegget..

Men igjen, tusen takk for hjelpen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...