Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia,bruker ID sin øyenskygge til vanlig,er nå tom for java som jeg liker men kunne tenkt meg prøve noe annet.Gjerne en som er matt og ikke for mørk og som holder godt.Har bark,coffee bean og faux mint.De liker jeg men er veldig mørke.Kansje mac,glo,nyx osv..Her jeg bor er det ingen mulighet å få tak i slike merker ellers kunne jeg få testet de.Vansklig å se fargene på nettbutikkene.Så har du noe å anbefale så fyr løs ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Go fra Mac, som du kan bestille på nett. Le bronze fra Chanel. Disse er mine favoritt brune farver. Ja jeg vet at Chanel er dyrt, men man kan bestille på nett,å en øyenskygge har man jo lenge.

Skrevet (endret)

Tenker du på ID eller er du interessert i andre merker?

Edit: Herregud, jeg må begynne å lese ordentlig. Jeg anbefaler MAC. Uten tvil de beste skyggene jeg har prøvd. Her er et bilde av noen av dem. I tillegg anbefaler jeg Espresso og Wedge. Her er nettsiden til MAC, der kan du titte gjennom alle fargene.

Hvis du vil kjøpe mac på nett, sjekk AllCosmeticsWholeSale - har god erfaring fra ACWS -eller eBay. Vær obs på at eBay ofte er dyrere enn MAC-utsalg i Norge. Men må man, så må man :(

NYX har jeg ikke prøvd, men jeg tror de er ganske bra (og billige).

Endret av Perledrøm
Skrevet

Edit: Herregud, jeg må begynne å lese ordentlig. Jeg anbefaler MAC. Uten tvil de beste skyggene jeg har prøvd. Her er et bilde av noen av dem. I tillegg anbefaler jeg Espresso og Wedge. Her er nettsiden til MAC, der kan du titte gjennom alle fargene.

Hvis du vil kjøpe mac på nett, sjekk AllCosmeticsWholeSale - har god erfaring fra ACWS -eller eBay. Vær obs på at eBay ofte er dyrere enn MAC-utsalg i Norge. Men må man, så må man :(

Perledrøm, er ikke frakten fra allcosmeticswholesale fryktelig dyr synes du? den kommer jo på 25 dollar når jeg har prøvd å bestilt fra ifra...kjedelig

Skrevet

Hææ? Nå skal jeg finne frem ordre-mailen min her..

Dæven, stemmer det. Ups :sjenert:

Skrevet

Å herregud koster det så mye å bestille fra denne nettsiden. Det er jo helt sykt, det er et ran.

Skrevet
Go fra Mac, som du kan bestille på nett. Le bronze fra Chanel. Disse er mine favoritt brune farver. Ja jeg vet at Chanel er dyrt, men man kan bestille på nett,å en øyenskygge har man jo lenge.

Takk for svar,da skal jeg få kikka litt ;-)

Skrevet

eBay eBay EBAY! der finner du alt BILLIG!

Skrevet

Heia,takk for svar,kjempe at du la ut bilde.syntes Mac siden ikke vae så god å se på.Har kikka litt på Espresso tidligere men da satser jeg iallefall på den.Ja,ang den nettsiden,har vært inne en del på den men mange farger de ikke har nå,er det sånn at de selger godt og får kjapt påfyll vet du det?Ellers var det ett fåtall som hadde den på Ebay.Synd Mac skal være så vansklig da,alt annet finnes det jo haugevis av..

Skrevet

prøvd både ebay.com og ebay.co.uk?

Skrevet
prøvd både ebay.com og ebay.co.uk?

Skal sjekke uk au.takk

Skrevet

Fant en refill til 100 lappen med frakt..er jo helt greit.Vet ikke hva de koster i Norge engang..Bryr meg ikke om det så får jeg prøvd den ut iallefall..

Skrevet

Sånn da var Espresso bes og da er det bare å finne fram tålmodigheten og håpe den kommer før jul.Ville jo helst hatt den igår,he he.Så liker jeg konsi og holdbarheten på denna så er det bare å kjøpe flere.

Skrevet

Refill-skygger koster 95 på Glasmagasinet i Oslo. Tror vanlig skygge i boks koster ca. 130 :)

Så den prisen var ikke ille.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Er det ekte mac sminke som selges på ebay? :popcorn:

Synes det var rart at noen vil kjøpe dyrt og selge billig...

Dersom det ikke er stjelt da :gjeiper:

Skrevet
Hææ? Nå skal jeg finne frem ordre-mailen min her..

Dæven, stemmer det. Ups :sjenert:

haha:D. bra jeg følgte med litt da:p

synd den siden har såå dyr frakt!:/ det er jo så mye eg kunne tenkt meg der inne :jepp:

Skrevet
Er det ekte mac sminke som selges på ebay? :popcorn:

Synes det var rart at noen vil kjøpe dyrt og selge billig...

Dersom det ikke er stjelt da :gjeiper:

Både fake og ekte, så man må være obs på det og velge selgere som er høyt rangert.

Og er det for billig til å være sant, så er det som regel det. Feks en hel krukke med pigment til 1$.

Sånn ellers, så har jo valutakursen mye å si for oss, vi gjør kanskje et kupp mens de selger for nesten innkjøpspris. Noen hamstrer når det er tilbud, har kontakter med bedrifter som kjøper i store kvanta o.l.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...