Gå til innhold

vil glemme eksen nå!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Det er nå 6 måneder siden det ble slutt mellom meg og eksen. bruddet gikk bra, men i etterkant så har det vært VELDIG mye krangling og faenskap.

Første månedene var et helvete, og jeg var fast bestemt på at det ikke ville gå over. Nå har det gått 4 måneder, og jeg er på god vei... men det er fortsatt litt igjen som mangler.

Det som er saken er at jeg ikke får til og beskrive den følelsen jeg har for henne. Jeg tenker på henne av og til, men det er kun henne jeg tenker på.

Jeg savner hverken forholdet eller det vi gjorde, men det er liksom noe annet som holder meg igjen for og gå videre som jeg ikke vet va er.

Jeg har en del kompiser som driver med hasj, og dere kan jo sikkert gjette hvem jeg begynte og henge med når det ble slutt? jo, det var de kompisene mine som røyka hasj daglig. Det endte opp med at jeg røyka hasj vær dag, og mitt hovedmål med det var og glemme eksen fortest mulig. fra start til slutt så røykte jeg hasj vær dag i 4 måneder. ja, jeg vet... dere trenger ikke og pepre meg for det... Jeg vet at jeg havnet skikkelig på kjøret.

Jeg røyka og røyka og røyka, og det var så enkelt... for det var bare og fyre opp en joint, så tenkte jeg ikke mer på henne for en god stund. alt var bare så perfekt når jeg hadde røyka en liten joint. Jeg visste med meg selv at det ikke var noen god idee, men jeg var dum og desperat etter en "kur" mot kjærlighetssorg.

Det kom til det punktet hvor jeg valgte og slutte for godt med dritten, og har klart meg kjempe bra så langt. Men hvorfor tenker jeg på henne enda? jeg føler at jeg har tenkt nokk når det kommer til hun.

Jeg har opplevd kjærlighetssorg 3 ganger, og slik som jeg har det nå har jeg aldri opplevd det før. Jeg vet rett og slett ikke hvorfor jeg tenker på henne, for jeg føler egentli ikke at jeg savner henne.

De gangene hvor jeg tenker på henne, så blir jeg bare trist, men har ingen anelse om hvorfor jeg blir trist!

Jeg er så kjempe forvirra, for jeg har aldri hatt det slik før. jeg vil bare komme meg over henne slik at jeg kan drite 100% i henne.

Vet ikke om noen hær inne forstår meg, men jeg har prøvd og forklare saken min så godt som mulig. kan hende at det ble litt rotete, men jeg måtte bare få det ut. Jeg vet at mange av dere vil dømme meg og si at det er pågrunn av all den røykinga jeg drev med før.

Er det noen som kan kjenne seg igjen i min situasjon? Om det er noen andre som har hatt det slik jeg har det? at man ikke vet helt hvorfor man blir trist når man tenker på eksen.. at man bare sitter dær som en idiot og ikke vet helt hvorfor man ikke har kommet seg over eksen.

Jeg vil bare komme meg over henne, for jeg føler at jeg har god grunn til og være følelsesmessig over henne, noe jeg tydeligvis ikke er.

håper noen kan komme med gode svar.

Hilsen sliten og trøtt gutt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du mest av alt er ensom uten henne?

Tomheten man får når man blir singel igjen, er som et hulrom i hjertet!

Når man røyker hasj, forsterker det også følelsen man har i seg. Kanskje ikke når man røyker (aldri prøvd) men etterpå!

Jeg gidder ikke moralisere, for jeg tyr til nikontin selv når jeg er i sorg, men det som er så kjedelig med hasj,er at det kan utløse angst.. og angst + kjærlighetsorg = HELVETE!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Grunnen til at det ble slutt var fordi at vi kranglet så sinnsykt mye. og jeg fikk kanskje 30% av henne, mens jeg ga 100% hele tiden.

Jeg var absolutt ikke lykkelig i forholdet. ja, de kan hende jeg er ensom. men jeg selv kan ikke sette fingeren på det, for alt dette er så nytt for meg.

Skrevet
Grunnen til at det ble slutt var fordi at vi kranglet så sinnsykt mye. og jeg fikk kanskje 30% av henne, mens jeg ga 100% hele tiden.

Jeg var absolutt ikke lykkelig i forholdet. ja, de kan hende jeg er ensom. men jeg selv kan ikke sette fingeren på det, for alt dette er så nytt for meg.

Grunnen til at det ble slutt, er fordi hun elsket deg ikke. Derfor ga hun bare 30 prosent. Alle som er dumpet (inkludert meg selv) liker å tenke at det er av alle andre grunner. Dessverre er det ofte så enkelt, og vi som da gir max av oss selv står igjen som en taper.. Men bedre å ha evnen til å elske, enn å aldri elske!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg vet godt at det jeg ga, skulle aldri ha blitt gidd til henne.

det kan godt hende at jeg er ensom, selv om jeg ikke vet helt hvordan den følelsen er. Men når jeg tenker etter, så hadde jeg så og si null problem med og sitte inne i noen dager hvis det ikke var noe som skjedde.

Etter at det ble slutt så føler jeg behov for og være sosial så ofte som mulig. Nå har jeg ikke sjanse til og sitte inne alene for meg selv en hel kveld, fordi jeg har behov for og være sosial så ofte som jeg kan når jeg først er våken.

ser fram til og kunne stå opp om morgenen og se meg selv i speilet og tenke at det er en god dag med gode muligheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...