Gjest LonelyAngel Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Hei, nå synes jeg alle kan si hvilken fuktighetskrem dere bruker i ansiktet Husk å nevne: - Ca. pris - Hvilken hudtype du har - Og om du anbefaler den Jeg kan begynne. Jeg bruker Spenol Den er super billig og er helt grei. Anbefaler den ikke! (Skal kjøpe ny, men må bare få noen tips)
Vulpes Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Jeg har kombinasjonshud, tror jeg. Hadde fet og uren hud før, men nå er den mye mer normal og ganske så fin egentlig. Kan fortsatt få litt fet hud om jeg bruker feil produkter. Kan også få fuktfattige flekker om jeg ikke gir huden nok fukt. Jeg veksler mellom... MD Formulations Moisture Defense Antioxidant Moisturizer SPF 20 £35 hos FeelUnique for 50 ml Denne er god, jeg bruker den ofte om dagen. Den gir fukt, samtidig som at den trekker godt inn og ikke gjør meg fet. Men siden den ikke gir veldig mye fukt, bruker jeg ikke denne både om morgen og kveld. Decleor Hydra Floral Antipollution Emulsion £30.45 hos FeelUnique Denne gir mer fukt enn MD Formulations-kremen. Jeg bruker denne noen ganger om dagen, og alltid om natten. Herlig god krem (emulsjon)!!
Perledrøm Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Jeg har kombinert, dehydrert hud og bruker Dermalogica Active Moist med fuktserum (Decleor Aromessence Neroli) under om natten. Den koster .. noen hundrelapper på nett? Jeg kjøper på eBay, så prisene varierer. Jeg anbefaler den Bruker også Decleor Essential Balm hvis jeg merker at huden min trenger det. Den husker jeg ikke pris, men kjøpte salongstørrelsen på eBay, og den kostet nok 5-600 kroner. Om ikke mer. Spenol, jente? *tsk, tsk, tsk*
Sol&Måne Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Jeg har kombinasjonshud, kan bli litt tørr og stram om vinteren, men kan også bli blank innimellom. Noen svarte prikker på nesen, men får skjelden kviser og urenheter. Jeg bruker Estee Lauder daywear plus om natten, og daywear plus tinted moisturizer om dagen. Om natten bruker jeg i tillegg Estee Lauder pore minimizing skin refinisher serum. Dette serumet er ganske dyrt, ca 550 kr. Kremene koster rundt 300 kr hver. Jeg er utrolig fornøyd med disse produktene, og kan anbeafale dem på det varmeste
Gjest LonelyAngel Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 (endret) Spenol, jente? *tsk, tsk, tsk* Hehe ja jeg vet. Det er en skam :gjeiper: Men jeg måtte bare kjøpe en fuktighetskrem i farten. Jeg tenkte at jeg skulle se litt rundt først før jeg kjøper en ny en, slik at jeg får oversikt over hva som er anbefalt og ikke Endret 9. desember 2009 av LonelyAngel
Perledrøm Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Hehe ja jeg vet. Det er en skam :gjeiper: Men jeg måtte bare kjøpe en fuktighetskrem i farten. Jeg tenkte at jeg skulle se litt rundt først før jeg kjøper en ny en, slik at jeg får oversikt over hva som er anbefalt og ikke Lurt Men vet du; greia er ikke hva kremen gjør med huden din, men hvordan huden reagerer på kremen. Hvis du tenker litt omvendt. Hva slags hud har du da?
Gjest Problematique Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 Jäsön 98% Aloe Vera. Tendenser til tørr hud, noe urenheter pga. hormonubalanse. Tar på ansiktet morgen og kveld.
Gjest Nanette Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Dermalogica skin smoothing cream. Gir meg ikke så mye fuktighet som jeg vil den skal gi så neste gang kjøper jeg ikke den samme. Liker bedre Decleor sine kremer og serumer. Prisen er på ca 6-700 kr.
Perledrøm Skrevet 9. desember 2009 #9 Skrevet 9. desember 2009 Dermalogica skin smoothing cream. Gir meg ikke så mye fuktighet som jeg vil den skal gi så neste gang kjøper jeg ikke den samme. Liker bedre Decleor sine kremer og serumer. Prisen er på ca 6-700 kr. Hva slags hud har du?
Gjest Eurodice Skrevet 9. desember 2009 #11 Skrevet 9. desember 2009 Nå skal jeg kanskje være forsiktig med å skrive her, for jeg er ingen ungjente med problemhud. Det har jeg forøvrig aldri hatt, bortsett fra en periode i 14-15-årsalderen. Jeg har heller aldri overlesset huden min med sminkepreparater. Jeg har i et par års tid nå brukt hudpleieserien No. 7 Protect & Perfect og er kjempefornøyd med den. Den fås i tre varianter, for ung hud, litt mer voksen og for den helt "voksne" huden.
Gjest Gjest_Lene_* Skrevet 9. desember 2009 #12 Skrevet 9. desember 2009 Jeg bruker Mene & moy sin advanced cream på natten, dermalogica skin smoothing cream på dagen. Jeg har kombinasjonshud, dehydrert hud med urenheter på hakeområdet (ikke urenheter etter jeg begynte med kremen fra mene & moy).
lovenemo Skrevet 9. desember 2009 #13 Skrevet 9. desember 2009 Bruker denne fra Exuviance, fås billig på ebay. Har bare brukt den en ukes tid, men er fornøyd så langt. Fet, uren hud.. Yuk.. Men kremen + rens og toner hjelper veldig
Megana Skrevet 9. desember 2009 #14 Skrevet 9. desember 2009 Jeg bruker Lancome sin Aqua Fusion, veldig fornøyd med denne, brukt den i noen år nå. Har normal/kombinasjonshud. Kremen koster 228 hos Strawberrynet, 330 på Tax-free og 400-500 kroner på parfymeri i Norge Kremen er type gele, men myk og god. Trekker helt inn i huden og blir ikke klissete etc. Dersom du ikke er helt sikker på hvem du vil ha, gå til parfymeri og be om prøve på en eller flere favoritter
Perledrøm Skrevet 9. desember 2009 #15 Skrevet 9. desember 2009 Jeg bruker Lancome sin Aqua Fusion, veldig fornøyd med denne, brukt den i noen år nå. Har normal/kombinasjonshud. Kremen koster 228 hos Strawberrynet, 330 på Tax-free og 400-500 kroner på parfymeri i Norge Kremen er type gele, men myk og god. Trekker helt inn i huden og blir ikke klissete etc. Dersom du ikke er helt sikker på hvem du vil ha, gå til parfymeri og be om prøve på en eller flere favoritter Jeg brukte også Lancome for mange år siden, og husker jeg fikk masse nupper mellom øyenbrynene. Tror jeg reagerte på noe. Hehe, dette var helt OT, men jeg kom på det når jeg så navnet på kremen
Sandie Skrevet 9. desember 2009 #16 Skrevet 9. desember 2009 Har kombinasjonshud som kan være litt sensitiv. Bruker for tiden Creme Nirvanesque fra Nuxe. Koster ca.335,- hos Esthetique parfymeri. Den gir mye fukt og inneholder ikke mineralolje,farge eller parabener. Er heller ikke testet på dyr. Huden min har tydeligvis satt pris på denne. Jeg liker også Lift&Firm Day cream fra No7 (Kjøpes på Alliance og Boots apotekene)Koster ca.kr.269,-
Honesty Skrevet 9. desember 2009 #17 Skrevet 9. desember 2009 Jeg har tørr og fuktfattig hud, og bruker nå for tiden enten Dermalogica Intensive Moisture Balance (når det skal gå fort), Decleor Nutri-délice Delightful Extreme Protection Cream (når jeg er ekstremt tørr), eller Decleor Triple Action Rich Creme (for å bruke den opp, den gir ikke nok fukt, og er altfor dyr i forhold til ytelse). Men jeg har litt lyst til å teste ut sensitiv-serien til REN neste gang, for avvekslingens skyld.
Gjest SmallTalk Skrevet 9. desember 2009 #18 Skrevet 9. desember 2009 (endret) Jeg bruker Decleor Hydra Floral krem. Har kombinert fuktfattig hud, og denne gir meg nok fukt uten å gi kviser. Den er dyr i Norge, men du kan få den på nettet til rett under 200-lappen. Endret 9. desember 2009 av SmallTalk
mari4ever Skrevet 9. desember 2009 #19 Skrevet 9. desember 2009 Hei, nå synes jeg alle kan si hvilken fuktighetskrem dere bruker i ansiktet Husk å nevne: - Ca. pris - Hvilken hudtype du har - Og om du anbefaler den Jeg kan begynne. Jeg bruker Spenol Den er super billig og er helt grei. Anbefaler den ikke! (Skal kjøpe ny, men må bare få noen tips) Hei:) Jeg veksler mellom Avantage Jeunesse fra Matis og Climatis ( klimakrem som gir intensivt med fuktighet.), for normal til kombinert hud. denne gir veldig mye fukt, og nesten visker ut de overfladiske tørre områdene mine rundt nesen. jeg har kombinert hud. litt fet t-sone og normale kinn. har litt tørrere hud på hake enn ellers nå på vinteren anbefales ja! elsker Matis sine produkter og så lukter de helt fantastiskt :rødme:
Lilandry Skrevet 9. desember 2009 #20 Skrevet 9. desember 2009 Jeg bruker Decleor Hydra Floral krem. Har kombinert fuktfattig hud, og denne gir meg nok fukt uten å gi kviser. Den er dyr i Norge, men du kan få den på nettet til rett under 200-lappen. Samme her! Jeg er veldig fornøyd med kremen. Bruker den dag og natt, men skal kjøpe meg nattbalsam Ylang Ylang fra Declèor (viss jeg ikke får til jul), denne har jeg brukt før og jeg likte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå