Gå til innhold

Skifter du kanal når det kommer reklame på tv3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg switcher rundt.

Skrevet

Det varierer, men som regel switcher jeg.

Skrevet

Alltid hvis jeg ser på aktivt. Hvis jeg sitter med et blad eller laptopen kan det bli stående som bakgrunnsstøy... :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg ser ikke så veldig mye på tv i sin alminnelighet og sjelden på reklame. Men når det er reklame, tar jeg en tur på toalettet for eksempel, henter et eller annet på kjøkkenet, lager kaffe, kanskje. Rydder litt...

Skrevet

Setter på tekst-tv og skrur av lyden, hvis jeg ikke skifter kanal da:)

Skrevet
Det varierer, men som regel switcher jeg.

Alltid hvis jeg ser på aktivt. Hvis jeg sitter med et blad eller laptopen kan det bli stående som bakgrunnsstøy... :)

Setter på tekst-tv og skrur av lyden, hvis jeg ikke skifter kanal da:)

:jepp:

Skrevet

jeg bytter kanal. hater reklame. på tv3 er det jo rekalme hele tiden føler jeg.

Skrevet

Hver gang det er reklame gjøres et av dette automatisk:

- Skrur av lyden og går

- Bytter kanal

- Lukker øynene og skrur av lyden

Skrevet

Jeg har Get-boks, så jeg ser tv på opptak. Da spoler jeg forbi reklamen. Om jeg ser "live" har jeg gjerne satt på pause for å lage en kopp te eller noe, så jeg har noe å spole på.

Skrevet

TV3 er så ekstreme på reklame at jeg har gitt opp hele kanalen.. gidder ikke mer, ble bare irritert :frustrert:

Skrevet

De programmene jeg ønsker å se som går på TV3, blir tatt opp. Så ser jeg de senere hvor jeg da kan spole gjennom reklamen.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Ser om det er noe interessant på de andre kanalene. Hater reklamen, den er jo evig varende virker det som til tider.

Skrevet

Her skiftes det uten untak. På Tv3 er det ofte veldig lange reklamepauser også. Så gitt opp den kanalen litt og velger heller andre. Hater reklame!!

Skrevet

Som regel ikke, setter meg heller og prater med kjæresten, leser avisa, plukker opp laptopen eller noe sånt. Kjæresten switcher konsekvent når det er reklame, og det er jo greit det. Bortsett fra at han alltid glemmer at han/vi opprinnelig så på noe på den kanalen, så han begynner å se på noe annet istedet :fnise:

Skrevet

Jeg gjør som andre og ser for det meste opptak. Har funnet ut at en reklamepause på Tv3 tar 6 til 6 og et halvt minutt og da er det lett å skippe på opptakeren. Ellers ser jeg kanskje på en dvd innimellom og har et tidsur som teller ned fra 5.30 (for sikkerhets skyld, det kan av og til være kortere, spesielt sent på kvelden og om natten). Da "går jeg glipp av" det meste av reklamen. Mellompausene på Tv2 og TvNorge tar forresten noen sekunder over 1 min. så der gjør jeg også andre ting.

Skrevet

Jeg skrur vanligvis av lyden og skriver innlegg på kg istedenfor.

Skrevet

Jeg ser aldri reklame uansett hvilken TV-kanal det gjelder. TV3 er en av verstingene. Det nytter ikke å se en hel film der, de varer jo i flere timer på grunn av alle reklameavbruddene. Reklame er også grunnen til at jeg ikke hører på radiokanaler som P4, Radio Norge og Radio1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...