Gjest pwr2pipl Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Hva er det partner gjør som gjør ham/henne helt uimotståelig?
Gjest Shock Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Når han blunker selvsikkert til meg. Enkelt og greit. Får sommerfugler i magen og blir knallrød i trynet. :rødme:
Cata Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Jeg tror faktisk det er en partner som evner å si "Unnskyld, jeg tok feil og du hadde rett"
Nuith Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Når han blir så ivrig av å fortelle en historie at hele kroppen er med på å fortelle og hele ansiktet er et digert smil. Når han får frysninger av at jeg stryker ham i nakken - fordi det er så godt. Når han har drukket en smule for mye og skal leke sjarmør og ustø tar av seg brillene med en feiende bevegelse og ser på meg med verdens nydeligste brune øyne. Når han har savnet meg på jobb hele dagen og knuseklemmer meg i flere minutter så fort han kommer inn døra. Når han drar opp eller ned et klesplagg i omtrent et halvt sekund så jeg bare får et lite glimt av hud, og har verdens mest ertende smil. Han er en skikkelig tease. ...osv osv, ikke kuppe tråden helt
Gjesten Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Jeg tror faktisk det er en partner som evner å si "Unnskyld, jeg tok feil og du hadde rett" Haha sign.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Når vi han legger hodet tilbake, ser meg inn i øynene og smiler...da smelter jeg Åhhh...nå savner jeg han og
Lykkelitenen Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Når han sprayer seg lett med cool wather, bare fordi han vet duften gjør meg ør og kåt: Sexparfymen! Da går jeg rundt og er vill i knikersen hele dagen! Når han kommer hjem i uniformen sin (Selv om den er uglybugly), slenger fra seg baggen sin og legger hendene rundt nakken min og dytter meg inn på soverommet, slenger meg i sengen, legger seg hardt oppå meg og så kysser meg ømt.
Kosteskaft Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Når han blunker selvsikkert til meg. Enkelt og greit. Får sommerfugler i magen og blir knallrød i trynet. :rødme: hahaha! jeg også! Rødmer som en tenåring.
Suzy Skrevet 9. desember 2009 #9 Skrevet 9. desember 2009 Når det er lenge siden vi har sett hverandre og han er skikkelig lysten - så det lyser ut av øynene på ham. Han har verdens vakreste brune øyne :rødme:
Gjest *Mim* Skrevet 9. desember 2009 #10 Skrevet 9. desember 2009 Det rette blikket og smilet. Jeg blir helt mo i knærne.
Gjest MikeWaters Skrevet 9. desember 2009 #11 Skrevet 9. desember 2009 Når hun ikke husker navnet på filmen vi så kvelden før, når hun rynker partiet mellom øynene når hun er fokusert, når hun gnisser tærne inntil mine før vi sovner for kvelden, når hun ser på meg med "knull meg blikket sitt"..................listen kan fort bli lang her
Skyld Skrevet 9. desember 2009 #13 Skrevet 9. desember 2009 Dette får meg til å fnise som om jeg var 13 år igjen
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #14 Skrevet 9. desember 2009 Når han kommer hjem fra jobb i møkkete arbeidsklær og er helt brun i ansiktet av skitt fordi han har glemt å vaske seg, så smiler han og får de søteste rynkene rundt øynene...*smelte* Når han løfter meg opp på kjøkkenbenken og kysser meg varmt og lenge... Det er såå mye mye mer *sukk* :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #15 Skrevet 9. desember 2009 Når han tulledanser på stuegulvet for å få meg til å smile. Når vi ler høyt sammen. Når han kaller meg for kosenavn (det er ikke ofte!). Når han jokker på meg (okei, det er litt rart, men han gjør det aldri foran andre..). Når han smiler til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå