Gå til innhold

Hjelp til å finne julekalender

Gjest Gjest_MIna_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_MIna_*

Jeg husker ikke hvilke julekalender dette var, men når jeg var mindre husker jeg svakt at jeg så en julekalender som var som følger..:

Dette var bare en del av selve julekalenderen, men det var et leketogsett som stoppet på forskjellige stasjoner (NEI ikke noe med sesam stasjon). På hvert sted de stoppet så var det slik at de som toget stoppet hos så var det ett eller annet de skulle fikse i det hjemmet. Feks skifte brannvarsler eller noe tror jeg.. (kan være at jeg er helt på bærtur, men husker spesielt dette leketogsettet og at de stoppet på forskjellige steder altså.. Husker svakt svakt altså. Tror det var to menn i denne julekalenderen..

Noen som kan hjelpe..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg drar ikke kjensel på dette... Men det kan hjelpe hvis du nevner ca. når dette gikk (70-tallet/80-tallet osv.) og hvilken kanal det kan ha gått på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg er født i 93 og jeg husker en "film" som alltid ble sendt på julaften/ lille julaften. Den handlet om et tog som kjørte rundt omkring i en bygate, også satte det seg på leker og sånt, tror det handlet om selveste julekvelden. De skulle redde julen eller noe. Kan det være den samme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...