Gjest *Utlogget for øyeblikket Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Hei. Jeg er helt ny på alt som har med xbox å gjøre, så håper at det er noen her inne som har lyst å hjelpe meg litt. Jeg sitter å lurer på å kjøpe en xbox i julegave i år, men er usikker på hva det er verdt å betale for en 360 elite? Så på min lokale gamestop butikk at de har et tilbud gående nå med en 360 elite med spillene Lego Batman, Pure, Mirror's Edge og et valgfritt spil (Fifa 10, NHL 10, Need for speed og Brutal Legend). Er dette en pakke som er bra i forhold til prisen? Har også lest flere steder at alt av kabler som man trenger ikke alltid følger med. Kan noen da si meg hva jeg må kjøpe slik at den er klar til å spille på med en gang mottakeren får den? Håper det er noen som har tid til å hjelpe meg
Max Magnus Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 (endret) Hei. Jeg er helt ny på alt som har med xbox å gjøre, så håper at det er noen her inne som har lyst å hjelpe meg litt. Jeg sitter å lurer på å kjøpe en xbox i julegave i år, men er usikker på hva det er verdt å betale for en 360 elite? Så på min lokale gamestop butikk at de har et tilbud gående nå med en 360 elite med spillene Lego Batman, Pure, Mirror's Edge og et valgfritt spil (Fifa 10, NHL 10, Need for speed og Brutal Legend). Er dette en pakke som er bra i forhold til prisen? Har også lest flere steder at alt av kabler som man trenger ikke alltid følger med. Kan noen da si meg hva jeg må kjøpe slik at den er klar til å spille på med en gang mottakeren får den? Håper det er noen som har tid til å hjelpe meg Om det er et godt tilbud kommer veldig an på hva prisen er! :gjeiper: Ellers kan det nevnes at det ikke følger med HDMI-kabel, så det bør du investere i dersom du har HD-TV. Du får med vanlig scart-tilkobling, men det gir relativt dårlige bilder på en stor TV. Du bør også investere i en ekstra trådløs kontroller hvis du har noe håp om å få være med å spille. Følgende er med en vanlig Xbox Elite-pakke: 1 * Xbox 360 Elite 1 * sort, trådløs kontroll 1 * Xbox 360 headset (ikke trådløst) 1 * Scart-ledning 1 * Ethernetkabel Endret 8. desember 2009 av Max Magnus
Gjest *Utlogget for øyeblikket Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Glemte helt å kommentere prisen ja Det eØLhele pakken for 2499 kr.
Zealuu Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Hvorfor i alle dager sluttet de å inkludere HDMI-kabel i Elite-pakkene? Det var jo litt av ... Greien. Glad jeg kjøpte før september. 2499,- er vel et helt greit tilbud. Jeg tror du får den til 1799,- andre steder, men da bare med Lego Batman og Pure i pakken. Mirror's Edge er ikke videre nytt, men hvis de valgfrie spillene inkluderer såpass nye titler som Brutal Legend, kan det gjerne være verdt å betale litt mer for de ekstra spillene. Før fantes det også en bundle som inneholdt en trådløs kontroll, Halo 3 og Fable 2 som ikke kostet allverden, kanskje noe å vurdere om du skal ha en ekstra kontroll likevel.
Gjest *Utlogget for øyeblikket Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Hvor kan jeg finne den bundlen da? Har ikke funnet et godt tilbud på det enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå