Gjest beatme Skrevet 12. desember 2009 #21 Del Skrevet 12. desember 2009 Tror du at du kommer til å være singel livet ut?` Ja, på mange måter tror jeg det ja. Jeg håper ikke det, men vanskelig å tro på noe som virker for godt til å være sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #22 Del Skrevet 12. desember 2009 Ja, på mange måter tror jeg det ja. Jeg håper ikke det, men vanskelig å tro på noe som virker for godt til å være sant. Det er vel en litt defensiv holdning, vel? Hva er det som mangler hos de mennene du møter da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. desember 2009 #23 Del Skrevet 12. desember 2009 Ja, på mange måter tror jeg det ja. Jeg håper ikke det, men vanskelig å tro på noe som virker for godt til å være sant. Det er ikke alle som passer til å leve i parforhold. Det kan være medfødt eller etter påvirkning av dårlige erfaringer i livet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 12. desember 2009 #24 Del Skrevet 12. desember 2009 Det er vel en litt defensiv holdning, vel? Hva er det som mangler hos de mennene du møter da? Jeg møter de jeg er interessert i og som ikke er interessert i meg, også er det de som er interessert i meg men som jeg ikke føler noe som helst for. Mulig jeg ikke passer til å leve i et parforhold, men jeg passer ikke til å leve alene heller. Men det er jo bare å gjøre det beste ut av situasjonen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #25 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg møter de jeg er interessert i og som ikke er interessert i meg, også er det de som er interessert i meg men som jeg ikke føler noe som helst for. Mulig jeg ikke passer til å leve i et parforhold, men jeg passer ikke til å leve alene heller. Men det er jo bare å gjøre det beste ut av situasjonen da. Mange forskjellige typer forhold, det er ingen fasit der. Man blir litt bundet opp av forventningene samfunnet stiller, så det er bare å finne den formen som passer best for en selv uten å ha for mye ballast fra utenverdenen. Det vanskeligste er å finne en som er midt i blinken og som kommuniserer det samme ønsket som deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. desember 2009 #26 Del Skrevet 12. desember 2009 Mulig jeg ikke passer til å leve i et parforhold, men jeg passer ikke til å leve alene heller. Men det er jo bare å gjøre det beste ut av situasjonen da. Jeg vil anta at de som ikke passer til å leve i parforhold virkelig føler det sånn. Altså at de syns det er helt greit å leve alene og at de ikke vil ha barn etc. I så fall er det sikkert best å være alene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 12. desember 2009 #27 Del Skrevet 12. desember 2009 Mange forskjellige typer forhold, det er ingen fasit der. Man blir litt bundet opp av forventningene samfunnet stiller, så det er bare å finne den formen som passer best for en selv uten å ha for mye ballast fra utenverdenen. Det vanskeligste er å finne en som er midt i blinken og som kommuniserer det samme ønsket som deg selv. Det spiller da ingen rolle hva andre mener, poenget er jo at jeg ikke finner en jeg ville vært lykkelig med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 12. desember 2009 #28 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg vil anta at de som ikke passer til å leve i parforhold virkelig føler det sånn. Altså at de syns det er helt greit å leve alene og at de ikke vil ha barn etc. I så fall er det sikkert best å være alene også. Det er ikke noen automatikk i det å passe til å leve i parforhold og å faktisk finne seg en partner. På samme måte som i alle andre deler av livet vil noen være heldigere enn andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. desember 2009 #29 Del Skrevet 12. desember 2009 Det er ikke noen automatikk i det å passe til å leve i parforhold og å faktisk finne seg en partner. På samme måte som i alle andre deler av livet vil noen være heldigere enn andre. Ja, det er sant. Livet er tilfeldighetenes spill. Men poenget mitt her var bare at en del mennesker ikke passer til å leve i parforhold. Men ettersom du føler at du ikke passer til å leve alene så er nok ikke du sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 12. desember 2009 #30 Del Skrevet 12. desember 2009 Ja, det er sant. Livet er tilfeldighetenes spill. Men poenget mitt her var bare at en del mennesker ikke passer til å leve i parforhold. Men ettersom du føler at du ikke passer til å leve alene så er nok ikke du sånn. Nei, så da kan vi se bort i fra det poenget. Skjønner ikke hvorfor du da dro frem det poenget i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. desember 2009 #31 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Nei, så da kan vi se bort i fra det poenget. Skjønner ikke hvorfor du da dro frem det poenget i det hele tatt. Ville bare se om du hadde tenkt på det. Endret 12. desember 2009 av Steinar40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 12. desember 2009 #32 Del Skrevet 12. desember 2009 Ville bare se om du hadde tenkt på det. Hvorfor i all verden skal jeg tenke på det når det ikke gjelder meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 12. desember 2009 #33 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeez, skal det bli kverulering får dere ta det på pm. Det var ikke det denne tråden var ment for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #34 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeez, skal det bli kverulering får dere ta det på pm. Det var ikke det denne tråden var ment for. OK, ser den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 12. desember 2009 #35 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeez, skal det bli kverulering får dere ta det på pm. Det var ikke det denne tråden var ment for. Er vi ikke her for å diskutere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 12. desember 2009 #36 Del Skrevet 12. desember 2009 Er vi ikke her for å diskutere da? Diskutering er bra, men under det rette emnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #37 Del Skrevet 12. desember 2009 Det vanskeligste er å finne en som er midt i blinken og som kommuniserer det samme ønsket som deg selv. Ja, det er vanskelig - men den personen er det verdt å vente på! Jeg har selv vært singel i 2 år. Jeg har ikke vært på en date engang - selv om jeg har hatt muligheten. Jeg venter heller til jeg treffer en person som jeg føler noe helt spesielt for. Hvis jeg aldri mer treffer en slik person, vil jeg heller være alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 12. desember 2009 #38 Del Skrevet 12. desember 2009 Diskutering er bra, men under det rette emnet. Jeg diskuterer akkurat det som ramler inn i hodet mitt der og da. På dette området er jeg nok ikke så veldig strukturert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #39 Del Skrevet 12. desember 2009 Ja, det er vanskelig - men den personen er det verdt å vente på! Jeg har selv vært singel i 2 år. Jeg har ikke vært på en date engang - selv om jeg har hatt muligheten. Jeg venter heller til jeg treffer en person som jeg føler noe helt spesielt for. Hvis jeg aldri mer treffer en slik person, vil jeg heller være alene. Jepp, kan skjønne den. Problemet er å 'utsette seg selv' for et utvalg der den spesielle kan finnes. Da må man nødvendigvis date, eller i hvertfall kikke seg rundt. But look who's talking, jeg skal ikke snakke altså, singel på femte året med litt for mange dårlige singelvaner som aldri er på dater'n Er her på kg for å trene opp flørte-genet igjen. Det går an å bli tiltrukket av mennesker på nett, men det er disse dating-sidene som er uaktuelt, blir for direkte. Kg er bra sånn, mange gifte og gravide som bare vil tulle litt uten at det blir for masete og påtrengende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 12. desember 2009 #40 Del Skrevet 12. desember 2009 Åh, unger. La oss voksne være i fred og kast sand på hverandre et annet sted enn denne sandkassa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå