Gå til innhold

Akkurat i dag...

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Det suger aller mest å innse at den man vil ha kanskje ikke lenger er interessert...

Den signerer jeg på. Bare at jeg VET at han ikke er interessert mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Emmanuelle

Kan si at det suger enda litt mer å ikke være av den "fri" typen. Jeg skulle helt ærlig ønske at jeg var den typen som kunne hive meg på en rebound, jeg tror det hadde vært enklere da, men dessverre er jeg så gammeldags at jeg ikke klarer å ha sex uten følelser eller flørte uten å være seriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si at det suger enda litt mer å ikke være av den "fri" typen. Jeg skulle helt ærlig ønske at jeg var den typen som kunne hive meg på en rebound, jeg tror det hadde vært enklere da, men dessverre er jeg så gammeldags at jeg ikke klarer å ha sex uten følelser eller flørte uten å være seriøs.

Jeg tror det er en fin egenskap jeg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Emmanuelle
Det som suger mest er å vite at man kanskje kommer til å være singel livet ut :trist:

Om man er rimelig oppegående (og ikke pusher 90), så tror jeg det er lite trolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man er rimelig oppegående (og ikke pusher 90), så tror jeg det er lite trolig.

Man kan jo håpe og tro at man møter noen, men etter x antall år alene, visner håpet mer og mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...