Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #1 Del Skrevet 8. desember 2009 synes jeg det suger skikkelig å være singel... Klem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #2 Del Skrevet 8. desember 2009 synes jeg det suger skikkelig å være singel... Klem? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #3 Del Skrevet 8. desember 2009 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. desember 2009 #4 Del Skrevet 9. desember 2009 Takk Og takkskarrufaenmæha Gjest#3! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NewMonkey Skrevet 10. desember 2009 #5 Del Skrevet 10. desember 2009 synes jeg det suger skikkelig å være singel... Klem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shock Skrevet 10. desember 2009 #6 Del Skrevet 10. desember 2009 Det suger skikkelig å ha kjæreste i dag også skal jeg fortelle deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 10. desember 2009 #7 Del Skrevet 10. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 10. desember 2009 #8 Del Skrevet 10. desember 2009 Det suger enda mer å innse at man ikke lenger vil ha den man trodde man ville ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 11. desember 2009 #9 Del Skrevet 11. desember 2009 Det suger enda mer å innse at man ikke lenger vil ha den man trodde man ville ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snipa Skrevet 11. desember 2009 #10 Del Skrevet 11. desember 2009 Det suger aller mest å innse at den man vil ha kanskje ikke lenger er interessert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peanut_juice Skrevet 11. desember 2009 #11 Del Skrevet 11. desember 2009 Det suger aller mest å innse at den man vil ha kanskje ikke lenger er interessert... Den signerer jeg på. Bare at jeg VET at han ikke er interessert mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brianna Skrevet 11. desember 2009 #12 Del Skrevet 11. desember 2009 det suger å innse at man ikke var forelsket allikevel, og den gamle følelsen av kjedsomhet over hverdagen kommer snikende... blææ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2009 #13 Del Skrevet 11. desember 2009 OK, fredagsklemmen *heise opp buksesæla* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 11. desember 2009 #14 Del Skrevet 11. desember 2009 Kan si at det suger enda litt mer å ikke være av den "fri" typen. Jeg skulle helt ærlig ønske at jeg var den typen som kunne hive meg på en rebound, jeg tror det hadde vært enklere da, men dessverre er jeg så gammeldags at jeg ikke klarer å ha sex uten følelser eller flørte uten å være seriøs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 12. desember 2009 #15 Del Skrevet 12. desember 2009 Kan si at det suger enda litt mer å ikke være av den "fri" typen. Jeg skulle helt ærlig ønske at jeg var den typen som kunne hive meg på en rebound, jeg tror det hadde vært enklere da, men dessverre er jeg så gammeldags at jeg ikke klarer å ha sex uten følelser eller flørte uten å være seriøs. Jeg tror det er en fin egenskap jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 12. desember 2009 #16 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg tror det er en fin egenskap jeg Nåeh, så søt du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 12. desember 2009 #17 Del Skrevet 12. desember 2009 Det som suger mest er å vite at man kanskje kommer til å være singel livet ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmanuelle Skrevet 12. desember 2009 #18 Del Skrevet 12. desember 2009 Det som suger mest er å vite at man kanskje kommer til å være singel livet ut Om man er rimelig oppegående (og ikke pusher 90), så tror jeg det er lite trolig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beatme Skrevet 12. desember 2009 #19 Del Skrevet 12. desember 2009 Om man er rimelig oppegående (og ikke pusher 90), så tror jeg det er lite trolig. Man kan jo håpe og tro at man møter noen, men etter x antall år alene, visner håpet mer og mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. desember 2009 #20 Del Skrevet 12. desember 2009 Det som suger mest er å vite at man kanskje kommer til å være singel livet ut Tror du at du kommer til å være singel livet ut?` Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå