Gå til innhold

Akkurat i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes jeg det suger skikkelig å være singel...

Klem? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem ;)

Gjest NewMonkey
Skrevet

:klemmer:

Skrevet

Det suger skikkelig å ha kjæreste i dag også skal jeg fortelle deg. :sjenert:

:yvonne::klemmer:

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Det suger enda mer å innse at man ikke lenger vil ha den man trodde man ville ha ;)

Skrevet
Det suger enda mer å innse at man ikke lenger vil ha den man trodde man ville ha ;)

:klem:

Skrevet

Det suger aller mest å innse at den man vil ha kanskje ikke lenger er interessert...

Skrevet
Det suger aller mest å innse at den man vil ha kanskje ikke lenger er interessert...

Den signerer jeg på. Bare at jeg VET at han ikke er interessert mer.

Skrevet

det suger å innse at man ikke var forelsket allikevel, og den gamle følelsen av kjedsomhet over hverdagen kommer snikende... blææ :)

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Kan si at det suger enda litt mer å ikke være av den "fri" typen. Jeg skulle helt ærlig ønske at jeg var den typen som kunne hive meg på en rebound, jeg tror det hadde vært enklere da, men dessverre er jeg så gammeldags at jeg ikke klarer å ha sex uten følelser eller flørte uten å være seriøs.

Skrevet
Kan si at det suger enda litt mer å ikke være av den "fri" typen. Jeg skulle helt ærlig ønske at jeg var den typen som kunne hive meg på en rebound, jeg tror det hadde vært enklere da, men dessverre er jeg så gammeldags at jeg ikke klarer å ha sex uten følelser eller flørte uten å være seriøs.

Jeg tror det er en fin egenskap jeg :hug:

Gjest Emmanuelle
Skrevet
Jeg tror det er en fin egenskap jeg :hug:

Nåeh, så søt du er :)

Skrevet

Det som suger mest er å vite at man kanskje kommer til å være singel livet ut :trist:

Gjest Emmanuelle
Skrevet
Det som suger mest er å vite at man kanskje kommer til å være singel livet ut :trist:

Om man er rimelig oppegående (og ikke pusher 90), så tror jeg det er lite trolig.

Skrevet
Om man er rimelig oppegående (og ikke pusher 90), så tror jeg det er lite trolig.

Man kan jo håpe og tro at man møter noen, men etter x antall år alene, visner håpet mer og mer.

Skrevet

Tror du at du kommer til å være singel livet ut?`;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...