Gjest Gjest_Milla_* Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Har lest alle 4 bøkene opptil flere ganger og elsker dem. Har også lest det utdraget som lekket ut på nettet av Midnight Sun. Herlig den også, skulle ønske Stephenie Meyer ville skrive den ferdig og gi den ut også. Leste dem på engelsk, blir best på originalspråket. For en fantastisk kjærlighetshistorie....sukk. Måtte frem med Kleenex mer enn en gang. Er så glad det endte godt for Bella og Edward. Jeg er en sucker for happy endings, og en håpløs romantikker. Historien gikk rett hjem hos meg. Den første filmen, Twilight, har jeg ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett, loooooves it. Liker også New Moon. Kan nesten ikke vente til Eclipse og Breaking Dawn kommer på kino.
Gjest fisk Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Har lest alle 4 bøkene opptil flere ganger og elsker dem. Har også lest det utdraget som lekket ut på nettet av Midnight Sun. Herlig den også, skulle ønske Stephenie Meyer ville skrive den ferdig og gi den ut også. Leste dem på engelsk, blir best på originalspråket. For en fantastisk kjærlighetshistorie....sukk. Måtte frem med Kleenex mer enn en gang. Er så glad det endte godt for Bella og Edward. Jeg er en sucker for happy endings, og en håpløs romantikker. Historien gikk rett hjem hos meg. Den første filmen, Twilight, har jeg ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett, loooooves it. Liker også New Moon. Kan nesten ikke vente til Eclipse og Breaking Dawn kommer på kino. Har du tenkt på hvordan b.d vil bli? Den burde hatt 18 års grense hvis de velger å følge boken ... Jeg tviler på at de kommer til å lage den så lik som mulig da halvparten av fansen er under 15 år og de vil tape penger (noe som er hoved målet til de videre filmastiseringene-ikke Catherine hardwick)... men er spent selv..
Wonders Skrevet 26. januar 2010 #3 Skrevet 26. januar 2010 jeg liker denne serien mer nå, er på bok 3... fikk kysset jeg har ventet på !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå