Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest NewGirl
Skrevet

Hei! Jeg og min love interest er i bygynnelsen av 20-åra. Jeg skal på fest til fredagen. Da kommer en gutt jeg er VELDIG interessert i . Jeg vil ha ham! Ikke snakk om sex her forresten. Det er ikke hovedmålet, men å eventyelt få ham som kjæreste. Jeg vil helst vente med sex til vi er et par . Vi har ikke snakka mye eller flørta noe, og jeg er usikker på om han er interessert. Så: hvordan skal jeg gå fram? Hvis noen kunne gitt meg en steg for steg guide hadde det vært PERFECTO!

PS: Må jeg være på festen til langt på natt eller er det ok å gå tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den oppskriften kan du slege dyrt hvis du får en....for å si det sånn :biggrin:

Skrevet

Jeg tror ikke du må være så opptatt av at du absolutt skal bli sammen med han. Vær heller opptatt av at du skal bli bedre kjent med han og ha det hyggelig samtidig. Legger du veldig press og forventninger mot denne kvelden, er sjansen større for at det går i vasken. Du bør heller ta det mer som det kommer og være i godt humør.

Skrevet

Ha sjarm og utstrålig! ;)

Skrevet
Hei! Jeg og min love interest er i bygynnelsen av 20-åra. Jeg skal på fest til fredagen. Da kommer en gutt jeg er VELDIG interessert i . Jeg vil ha ham! Ikke snakk om sex her forresten. Det er ikke hovedmålet, men å eventyelt få ham som kjæreste. Jeg vil helst vente med sex til vi er et par . Vi har ikke snakka mye eller flørta noe, og jeg er usikker på om han er interessert. Så: hvordan skal jeg gå fram? Hvis noen kunne gitt meg en steg for steg guide hadde det vært PERFECTO!

PS: Må jeg være på festen til langt på natt eller er det ok å gå tidlig?

Hva med å be karen med ut på date? kino, og middag etterpå så har dere noe felles å snakke om i starten om det skulle være et problem

Skrevet

Ta på deg den dypeste utringningen, det korteste skjørtet og de høyeste hælene. Vis han interesse hele kvelden, og ikke gå før han. Da kan noen andre slå kloa i fyren!

Skrevet

Det er ikke akkurat sikkert det er så lurt å ha som mål at du skal få ham interessert og kapre ham på en kveld.

Du må rett og slett gi ham mulighet til å bli kjennt med deg, før du i det hele tatt skal få ham interessert.

Oppskriften er enkel:

- Snakk med ham, smil til ham og ha øyenkontakt med ham

- sitt ved siden av ham av og til (men ikke hele kvelden du må vise at du er ei sosial og hyggelig jente som ikke klenger etc).

- Ikke forsøk å spille interessant og spennende eller noe slikt for å vekke interessen. Dette blir påtatt og kunstig

- Vær deg selv men smil mye den kvelden.

- Vis ham interesse

Funker ikke dette er det ikke mye du kan gjøre. Det er mye du kan gjøre for å få ham i seng, men for å faktisk få ham interessert kan du ikke gjøre annet enn å være deg selv og håpe at han liker akkurat det. Du må selvsagt også vise ham interesse slik at han fanger opp at du også syntes at han er interessant.

Skrevet

Dette hadde vært veldig spennende å prøve ut. Vanligvis får jeg de menn jeg ser meg ut og som jeg har spesiell interesse for der og da, men jeg har aldri planlagt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...