Gå til innhold

Hvor lenge før man innser at det ikke er noen interesse

Gjest Håpløs

Anbefalte innlegg

Gjest Håpløs

Hei

Vet jeg kan være av den litt ivrige typen når det kommer til dating. Prøver dermed å begrense iveren..

Hatt en date med en fyr jeg ble kjent med på nettet. Vi har hatt litt kontakt i etterkant av daten, og bor en time unna hverandre. De to helgene etter daten har vi begge vært opptatt, en hvor jeg jobbet, og den andre var han bortreist..

Han sendte meg noen meldinger i fylla på natta mens han var borte, og noen meldinger på FB hvor han lurte på hva jeg gjorde den helga. Han har ikke spurt om et nytt treff enda, men vi har jo ikke hatt mulighet heller...

Betyr dette interesse, eller skal jeg bare glemme hele greia?

Finner han vanskelig å tolke, og kvier meg derfor for å spørre om en ny date.. Han virker jo ikke akkurat overivrig.., men det har jo vært noe kontakt tross alt.

Vet at han kun har hatt ett lengre forhold på nesten 12 år, frem til for halvannet år siden..Og de ble sammmen når de var 19 år.. Mulig han dermed er lite ute av dategamet, eller bare er ute etter å date flest mulig uforpliktende etter et så langt forhold?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest håpløs
Jeg syns det virker som du er den uengasjerte parten.

Du har kanskje rett.. Jeg har også tatt kontakt med han, men det har muligens vært litt treige meldinger som det ikke er så mye å svare på.. :P

Hatt noen kjipe opplevelser, og nå er jeg så innmari redd for å bli avvist, eller gi inntrykk av at jeg er ivrig.. :P

Uff.. sikkert ikke lett for han heller, å vite hvor ha har meg?

Tror jeg har lett for å bli litt forutintatt, fordi han er en innmari kjekk fyr, med stadig nye kvinnelige bekjente på FB o.l

Lett å tenke at han bader i tilbud, og at jeg dermed ikke kan matche de..

Blitt en stykk paranoid kvinne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronder88

Han har fremdeles kontakt med deg, fordi han tror du kan overgå de andre tilbudene han har. Kjør på frøken, her kan det bli veldig bra, eller så får du vite det om ikke veldig lenge. Du har ingen ting å tape på å være litt frampå.

Damer tester oss menn, bevisst eller ubevisst hele tiden. dette her kan også være en test mot deg, der han ønsker å sjekke hvor frampå og selvsikker du er.

Så vidt dere har en god tone og det er noe flørting mellom dere, skal du gi F i de andre damene. Vis han at du er best, og det kan du gjøre ved å ikke overanalysere og komme med forskrudde kvinnelige konklusjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...